Sain kirjeen, että olen hyväksytty opiskelemaan Jyväskylän okl ään mutta miksi yliopisto.fi -sivustolla lukee edelleen "kesken"??
Jyväskylän OKL
6
390
Vastaukset
- jee!
Samaa oon itekki miettiny O_o Hyväksymiskirje tuli, mutta haun sivuilla on edelleen "kesken".. Tuleekohan kenties ensiviikolla?
- SDFVGH
Ei ole vieläkään!
On vähän hankala ottaa opiskelupaikka vastaan hakujärjestelmässä (yliopistohaku.fi) kuten tuossa yhdessä lehtisessä neuvotaan tekemään :/
Kai tuonne täytyy sit tän viikon aikana soittaa jos ei ala tapahtumaan mitään?
- sieltä valmistunut
Perinteisesti Jyväskylä kai ei ole julkaissut verkossa ollenkaan niitä valittujen nimiä? Mutta ehkäpä tapauskessasi tärkeämpää onkin se kotiin tullut kirje.. :) Onnea opintoihin!
- Outoa!
Mitäs, jos kirje häviää postissa tai joku vie sen postilaatikosta? Entäs, jos on
muuttanut haun jälkeen? Kyllä kaikki valintatulokset pitäisi ilmoittaa netissä!
- sdfggh
Ilmeisesti muillakin jyväskylän okl:ään päässeillä lukee yliopistohaun sivustolla "kesken" vaikka on jo kirjeen saanut.. ainakin osalla
- dfrgdf
Täällä on myös erkkapedaa lukemaan päässyt, ja edelleen on haussa "kesken"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849