Heippa!
Haluaisin auttaa perheitä lasten- ja kodinhoidossa Lahdessa ja lähialueilla.
Keikkatyöt kauempanakin käyvät sopimuksen mukaan.
Olen 27v. tupakoimaton nainen, luonteeltani luotettava, sosiaalinen, iloinen ja oma-aloitteinen.
Olen hyvin lapsirakas, lapset ovat minulle tärkeitä ja lähellä sydäntäni.
Tykkään olla lasten kanssa aktiivinen, leikkiä ja touhuilla, ulkoilla, askarrella, pelata pelejä, lukea, pitää "kotimuskaria", jos mahdollisuus, ym.
Minulla on monipuolista kokemusta eri ikäisten lasten hoidosta erilaisissa tilanteissa jo useammilta vuosilta Suomesta ja ulkomailta, lapsista ympäri maailmaa.
Voin hoitaa lapsianne kotonanne tai voitte tuoda lapset myös minun luokse hoitoon. Tutustumaan saa totta kai tulla etukäteen. :)
Minulla on koulutusta ja työkokemusta myös kodinhoitoalalta sekä ruuanlaitto onnistuu.
Olen eläinihminen eikä allergioita ole, joten ei haittaa jos perheessänne on myöskin nelijalkaisia. :)
Toivon, että kuulen teistä pian! Kerron mielelläni lisää itsestäni ja työkokemuksistani lastenhoidossa.
Voitte laittaa minulle sähköpostia osoitteeseen: [email protected]
tai soittaa/ tekstailla numeroon: 044 - 58 00 236.
Voitte ottaa yhteyttä ja kysyä hoitoapua lyhyemmälläkin varoitusajalla.
Aurinkoisin terkuin, Karo
Lasten- ja kodinhoitaja
halukas auttamaan!
1
130
Vastaukset
- ap
Sähköpostiosoitteeni loppuosa on väärin ilmoituksessani, eli oikea osoite on;
[email protected]
T. Karo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949