Pääsin tänään lääkikseen ja olen YH. Haluaisin kuulla, kuinka lääkiksessä suhtaudutaan kaltaisiini ihmisiin. Olen siis 29-vuotias ja minulla on kaksi leikki-ikäistä lasta. Olen kuitenkin käsittänyt, että lääkärit ovat melko konservatiivista väkeä eikä yh-äitejä varsinaisesti suvaita, varsinkaan, jos opiskelukavereissa on paljon uskovaisia.
YH-äiti lääkiksessä?
12
535
Vastaukset
- ....................
Sanotaan ennemmin näin, että lääkisessä ei suvaita niitä suvaitsemattomia uskiksia.
- Onnea opiskeluihin!
Unohda yh-äippä pelkosi ja toteuta unelmasih opiskelemalla lääkäriksi.
- markoolio5
"Olen kuitenkin käsittänyt, että lääkärit ovat melko konservatiivista väkeä eikä yh-äitejä varsinaisesti suvaita, varsinkaan, jos opiskelukavereissa on paljon uskovaisia."
No ei se lääkis mikään lestadiolaisten koulu sentään ole? - 2+6898487
No voi voi. Eiköhän sinne lääkikseen sovi ihan kaikenlaista väkeä. Käsitys lääkäreistä konservatiivisina ihmisinä juontaa juurensa siitä, että aikoinaan lääkäri oli apteekkarin ja nimismiehen kanssa kylän arvostettua väkeä. Niiden piti sitten pitää perversionsa ja hurvittelunsa vain pienen piirin tiedossa. Ja lääkäreillä ei edes tullut lehtolapsia, kun tiesivät ehkäisyn salat.
Älä käsitä enää, vaan mene sinne lääkikseen. Ellet sitten ole trolli, jolta kyllä vähän vaikutat. Ei kai normijärjellä varustettu ihminen ajattele, että mitä hänestä nyt ajatellaan. Ei kukaan ajattele sinusta yhtään mitään. Omaa napaa katsovat, kuten muutkin ihmiset. - 2+45
Ei kai kukaan tiedä sinun olevan 29-v. yh, jos et itse kerro.
- Yks kandi
Sun ei tosiaankaan tarttee tuollaisesta murehtia! Ei nykypäivänä kenenkään pitäis kattoo yh-äitiä/isää kummastellen Niin ei tapahdu ainakaan lääkiksissä, sen voin sanoa kokumuksesta. Toki sielläkin on pieni uskisporukka, mutta nekin on useimmiten ihan perusfiksua jengiä.
Tervetuloa messiin! Luultavasti bongaat sieltä tulevina vuosina muksuilles jonku kivan uuden isukin ;) - murhetta lisää
Ethän vaan opiskele Oulussa. Täällä tulee turpaan yh äidille. Lääkis on vl kansoittama, sori vaan.
- Oulussa opisk
Paskan marjat, kukaan ei ajattele mitään, yhtään sen enempään kuin esm minkäväriset hiukset sinulla on. Lääkisläiset värikästä, sosiaalista ja suvaitsevaista porukkaa! Pitävät yhtä ja tsempaavat aina toisiaan.. Onnea ja perslihaksia opintoihin!
- 1+2
Jos olisit oikeasti päässyt sinne lääkikseen, olisit varmaan jo kirjoittanut aloitusviestiisi jatkoa. Eli sen, että kaikki suhtautuivat hyvin tai ainakin neutraalisti. Ja tuskin jokaiselle vastaantulijalle kerroit olevasi yhäri. Koska sinun asiaisi eivät todellakaan kiinnosta ketään.
- Yksi kolli
Muuten ei YH-äidit nappaa, mutta mikäli luet LL-tittelin niin voisin treffata sinut!:-))
- itsevrmuutta
Ole vaan rohkeasti oma itsesi. Varmasti tulet saamaan tuttavia ja kavereita lääkiksestä joiden kanssa elämäntilanne tulee puheeksi. Ehkä voit omalta osin vaikuttaa yh-myyttiin. Mua ei ainakaan haittaa kenenkään elämäntilanne oli se mikä hyvänsä. Persoona ratkaisee. Sitä paitsi on aivan normaalia, että ikäiselläsi naisella on lapsia.
- äiti19v
Ihan huippua!! mieletöntä, että olet silti jaksanut opiskella pääsykokeisiin lasten hoidon ohella! :)
Onnea oikein paljon! Itsellä on ihan samat haaveet...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768