YH-äiti lääkiksessä?

mami...

Pääsin tänään lääkikseen ja olen YH. Haluaisin kuulla, kuinka lääkiksessä suhtaudutaan kaltaisiini ihmisiin. Olen siis 29-vuotias ja minulla on kaksi leikki-ikäistä lasta. Olen kuitenkin käsittänyt, että lääkärit ovat melko konservatiivista väkeä eikä yh-äitejä varsinaisesti suvaita, varsinkaan, jos opiskelukavereissa on paljon uskovaisia.

12

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Sanotaan ennemmin näin, että lääkisessä ei suvaita niitä suvaitsemattomia uskiksia.

    • Onnea opiskeluihin!

      Unohda yh-äippä pelkosi ja toteuta unelmasih opiskelemalla lääkäriksi.

    • markoolio5

      "Olen kuitenkin käsittänyt, että lääkärit ovat melko konservatiivista väkeä eikä yh-äitejä varsinaisesti suvaita, varsinkaan, jos opiskelukavereissa on paljon uskovaisia."

      No ei se lääkis mikään lestadiolaisten koulu sentään ole?

    • 2+6898487

      No voi voi. Eiköhän sinne lääkikseen sovi ihan kaikenlaista väkeä. Käsitys lääkäreistä konservatiivisina ihmisinä juontaa juurensa siitä, että aikoinaan lääkäri oli apteekkarin ja nimismiehen kanssa kylän arvostettua väkeä. Niiden piti sitten pitää perversionsa ja hurvittelunsa vain pienen piirin tiedossa. Ja lääkäreillä ei edes tullut lehtolapsia, kun tiesivät ehkäisyn salat.
      Älä käsitä enää, vaan mene sinne lääkikseen. Ellet sitten ole trolli, jolta kyllä vähän vaikutat. Ei kai normijärjellä varustettu ihminen ajattele, että mitä hänestä nyt ajatellaan. Ei kukaan ajattele sinusta yhtään mitään. Omaa napaa katsovat, kuten muutkin ihmiset.

    • 2+45

      Ei kai kukaan tiedä sinun olevan 29-v. yh, jos et itse kerro.

    • Yks kandi

      Sun ei tosiaankaan tarttee tuollaisesta murehtia! Ei nykypäivänä kenenkään pitäis kattoo yh-äitiä/isää kummastellen Niin ei tapahdu ainakaan lääkiksissä, sen voin sanoa kokumuksesta. Toki sielläkin on pieni uskisporukka, mutta nekin on useimmiten ihan perusfiksua jengiä.

      Tervetuloa messiin! Luultavasti bongaat sieltä tulevina vuosina muksuilles jonku kivan uuden isukin ;)

    • murhetta lisää

      Ethän vaan opiskele Oulussa. Täällä tulee turpaan yh äidille. Lääkis on vl kansoittama, sori vaan.

    • Oulussa opisk

      Paskan marjat, kukaan ei ajattele mitään, yhtään sen enempään kuin esm minkäväriset hiukset sinulla on. Lääkisläiset värikästä, sosiaalista ja suvaitsevaista porukkaa! Pitävät yhtä ja tsempaavat aina toisiaan.. Onnea ja perslihaksia opintoihin!

    • 1+2

      Jos olisit oikeasti päässyt sinne lääkikseen, olisit varmaan jo kirjoittanut aloitusviestiisi jatkoa. Eli sen, että kaikki suhtautuivat hyvin tai ainakin neutraalisti. Ja tuskin jokaiselle vastaantulijalle kerroit olevasi yhäri. Koska sinun asiaisi eivät todellakaan kiinnosta ketään.

    • Yksi kolli

      Muuten ei YH-äidit nappaa, mutta mikäli luet LL-tittelin niin voisin treffata sinut!:-))

    • itsevrmuutta

      Ole vaan rohkeasti oma itsesi. Varmasti tulet saamaan tuttavia ja kavereita lääkiksestä joiden kanssa elämäntilanne tulee puheeksi. Ehkä voit omalta osin vaikuttaa yh-myyttiin. Mua ei ainakaan haittaa kenenkään elämäntilanne oli se mikä hyvänsä. Persoona ratkaisee. Sitä paitsi on aivan normaalia, että ikäiselläsi naisella on lapsia.

    • äiti19v

      Ihan huippua!! mieletöntä, että olet silti jaksanut opiskella pääsykokeisiin lasten hoidon ohella! :)

      Onnea oikein paljon! Itsellä on ihan samat haaveet...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe