En uskalla kertoa uskostani

Muslimgirl

Olen siis supisuomalainen tyttö, joka ei koskaan tuntenut kristinuskoa omakseen. Vanhempani, tai ainakin isä ovat aika uskonnollisia kristittyjä. Isälle oli kova paikka kun kuuli, että en mene riparille. Sanoin syyksi, etten koe kristinuskoa omakseni. Todellisuudessa, tuon lisäksi, olen muslimi.

Ei, en voi vielä erota kirkosta alle 18-vuotiaana, mutta lasken itseni muslimiksi Islamin oppeihin uskomisen ja elämäntavan noudattamisen takia.

Uskon sydämmestäni, paastoan, en syö sianlihaa, olen lausunut uskontunnustuksen, rukoilen, lahjoitan hyväntekeväisyyteen sekä luen Koraania.

En vain uskalla kertoa tätä vanhemmilleni. Pelkään heidän reaktiotaan asiaan, saatika reaktiota jos ja kun alan huivia käyttämään. Sattuu kun isä sanoo muslimeita muhammettilaisiksi jotka pyllistävät mekkaan. En jaksa enää kauaa piilottaa tätä.

55

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psykiatrisi,

Eli meinaan ryhtyä eläväksi joukkotuhoaseeksiko.
      Kyllä takuuvarmasti sattuu enempi kun sinu heitellään seinille islmin lukien mukaan.

Olet selvästi hyvin häiriintynyt nuori nainen joka tarvitsee sairaanhoitoa

Ps älä unohda tulla huom terapiaan Pia

• Naiset ratkaisevat

Niin kuin aikoinaan kristinuskon voittaessa Rooman valtakunnassa pakanuuden, tekevät nytkin historiallisen ratkaisun Euroopan naiset kääntymällä islamiin. Eurooppalaisten miesten on pakko seurata mukana, koska eivät lopulta muuten saa naisia.

• Daama
        Naiset ratkaisevat kirjoitti:

Niin kuin aikoinaan kristinuskon voittaessa Rooman valtakunnassa pakanuuden, tekevät nytkin historiallisen ratkaisun Euroopan naiset kääntymällä islamiin. Eurooppalaisten miesten on pakko seurata mukana, koska eivät lopulta muuten saa naisia.

...sen sijaan muslimit saavat niitä 4?

Naisten takiako uskonnot valitaan?

• sqfa
    • Hylkää viha

Sinun tulisi yrittää nähdä maailman kauniita puolia ja koittaa ymmärtää, että Islam ja kaikki muukin rasismi ainoastaan lisäävät vihaa ja väkivaltaa maailmassa.

• Miksi islam voittaa

Sekularistinen eurooppalainen elämänmuoto ei tee ihmisiä onnellisiksi. Feminismi ei tee naisia onnellisiksi. Islam on pakettivastaus moneen ongelmaan.

• Pitkämuistinen

Älä sitten vaan ala täällä välittämään sinulle opetettua VALHETTA,että kaikki
      ihmiset syntyvät muslimeina ja jonka mukaan sinä olisit islamiin palaaja.

Kaikki ihmiset,mukaan lukien muslimeiksi kasvatettujen tai kääntyneiden vanhempien
      vastasyntyneet lapsetkin, syntyvät TÄYSIN TIETÄMÄTTÖMINÄ mistään
      uskottelu-uskomuksista,eli vapaina kaikista uskonnoista

Muslimeita voi aivan perustellusti nimittää muhamettilaisiksikin koska islam
      muodostuu "profeetaksi" tituleeratun Muhametin ympärille.

Jos kirjoituksesi muslimiksi kääntymisaikeista on todellista,niin minä pidän
      sinua säälittävänä maanpetturikäännynnäisenä joka on valmis vähä vähältä
      uhraamaan suomalaisia arvoja ja kulttuurellisia perinteitä islamilaisen,
      häirikköuskonnonon alttarille.

Sinunkin isoisäsi isä oli mahdollisesti puolustamassa maamme itsenäisyyttä
      talvi-ja jatkosodassa,kenties henkensä menettäen tai vakavasti invalidisoituen
      ja nyt sinä tytönheitukka olet valmis myötävaikuttamaan että maastamme
      muodostuisi islamilaisen HÄIRIKKÖUSKOMUKSEN TEMMELLYSKENTTÄ.

• Vapaana syntynyt

Olen minäkin lukenut, että islamin mukaan jokainen ihminen on syntyjään muslimi, ja kun hän kääntyy jostakin uskosta islamiin, niin sitä nimitetään "palaamiseksi".

Islam on kuitenkin huomattavasti nuorempi uskonto kuin esim. kristinusko, juutalaisesta uskosta puhumattakaan.
        Mihin uskoon ihmiset syntyivät ennen Muhammedia?

• Muslimah1985

Sinun tulee muistaa se että osana ummaa, muslimien yhteisöä, joudut kestämään myös paljon ihmisten syyttelyä ja parjaamista. Eivät ei-muslimit ole ainoita joiden mielipiteitä joudut jaksamaan jos islamin valitset uskonnoksesi.
      Muslimit osaavat olla todella ilkeitä toisiaan kohtaan ja uskoasi tullaan epäilemään usein.
      Jos kuitenkin jatkat muslimina, ei asiasta kannata nostaa isoa numeroa vaan pidät uskon sydämessäsi ja et hiisku siitä kenellekään suureen ääneen.
      Suomessa huivin käyttö voi olla hyvin haastavaa, oten mieti tarkkaan myös sekin asia, haluatko pitää sitä huivia koko loppu elämäsi vai tuleeko sinustakin on/off-huivin käyttäjä, kuten niin monesta käännynnäisnaisesta.. Islamin mukaan huivia ei saa ottaa pois enää kun sen on kerran päähänsä läntännyt! Muista se.

Kerron tämän ihan siksi ettet saa liian ruusuista kuvaa islamin harjoittamisesta Suomessa.

• ..........

Mitä parjaamista siinä on, jos toteaa ääneen sen faktan, että suurin osa Koraanista on ei-muslimien herjaamista ja sodan julistusta, ja Muhammad oli islamin OMIEN lähteiden mukaan murhaaja, raiskaaja, jne.?

• Asslam = alistu!

Totuus on että se kyttääminen on tosi rankkaa muslimiperheissä ja klaaneissa. Kunniamurhat ovat vain tämän psykologisen äärimmäisen väkivallan tornin huippu.

• Pitkämuistinen
        Asslam = alistu! kirjoitti:

Totuus on että se kyttääminen on tosi rankkaa muslimiperheissä ja klaaneissa. Kunniamurhat ovat vain tämän psykologisen äärimmäisen väkivallan tornin huippu.

Islam on SAIRASTA, "hyvillä töillä" kilvoittelua Allahin "tiellä"

• Miksi islam voittaa
        .......... kirjoitti:

Mitä parjaamista siinä on, jos toteaa ääneen sen faktan, että suurin osa Koraanista on ei-muslimien herjaamista ja sodan julistusta, ja Muhammad oli islamin OMIEN lähteiden mukaan murhaaja, raiskaaja, jne.?

Katkerat kiukuttelevat. Koirat haukkuvat, karavaani kulkee. Islam leviää. Eurooppa islamisoituu, islam eurooppalaisoituu, ja molemmat prosessit tukevat ja ruokkivat toisiaan.

• talib1

Tee kaafiri-isällesi niin kuin kunnon Muslimi tekisi.

Tiedätkö, mitä muslimiksi palannut Umm Habiba sanoi monijumalaiselle isälleen Abu Sufyanille?

>>Abu Sufyan meni tapaamaan Jumalan lähettilästä. Hän meni ensimmäiseksi tyttärensä, Jumalan lähettilään puolison Umm Habiban luo. Kun hän aikoi istahtaa Jumalan lähettilään vuoteelle, Umm Habiba kääri sen pois ja siirsi syrjään.

Abu Sufyan kysyi: "Tyttäreni, en ole varma, tahdoitko sinä siirtää vuoteen pois, jotta minä en koskisi siihen vai jotta se ei koskisi minuun."

Umm Habiba vastasi: "Se on Jumalan lähettilään vuode ja sinä olet saastainen monijumalainen, enkä tahtonut sinun istuvan sillä!"

Abu Sufyan huudahti: "Kautta Jumalan, tyttö, sinäpä olet heittäytynyt pahaksi lähdettyäsi luotani!">>

Jos vanhempasi eivät ole Muslimeja, olet vaarassa joutua heidän saastaisten tapojensa vaikutuspiiriin. Monet nykyisistä kristityistä ovat kolmea jumalaa palvovia saastaisia monijumalaisia. Mietipä hetki sitä, että jokainen hetki, jonka vietät sellaisten saastaisessa seurassa, voi merkitä tuhatta vuotta helvetissä sinulle!

• 4+12

Tiesitkö, että profeettasi Muhammad raiskasi 9-vuotiasta pikkutyttöä, mestasi viattomia ihmisiä, lietsoi vihaa juutalaisia ja kristittyjä vastaan, alisti ja raiskasi naisia, piti orjia, suosi vaimonhakkaamista, tappoi islamin hylkääjiä, varasti ei-muslimien omaisuutta, harjoitti pakkokäännyttämistä, jne.

Oletko ylpeä siitä, millainen mies on tämän uuden uskontosi perustaja?

• Miksi islam voittaa

Naiset äänestävät islamin puolesta. Miesten on lopulta pakko taipua. Seksuaalinen ahdistus ja kateus muuttuu vapautuneeksi tosiasioiden tunnustamiseksi ja sopeutumiseksi uusiin olosuhteisiin. Eli miten opin olemaan huolehtimatta ja rakastamaan islamia.

• Islam murskataan
        Miksi islam voittaa kirjoitti:

Naiset äänestävät islamin puolesta. Miesten on lopulta pakko taipua. Seksuaalinen ahdistus ja kateus muuttuu vapautuneeksi tosiasioiden tunnustamiseksi ja sopeutumiseksi uusiin olosuhteisiin. Eli miten opin olemaan huolehtimatta ja rakastamaan islamia.

Itse asiassa useiden mielipidetutkimusten mukaan naiset vastustavat islamia, sillä he eivät halua joutua alistetuiksi ali-ihmisiksi burqaan. Esimerkiksi Sveitsissä minareettikiellon puolesta äänestivät juuri naiset.

• sqfa

itseasiassa jos miehetkin itse egoisti, naisista ei tule mitään...

• miryamm

Älä ihmeessä tänne kirjoittele. Tämä ei ole mikään muslimien palsta, vaan täynnä ainoastaan islamin pilkkaajia.

tulevaisuus.org, mene sinne, siellä saat asiallisia vastauksia Suomen muslimeilta (äläkä välitä jos jokut islam-vihaajat haukkuvat kyseistä foorumia, se on tosi hyvä foorumi, itse sain sieltä todella paljon apua kun suunnittelin palaamista islamiin ja kun sitten palasin islamiin :))

• miryamm

Ja voit korjata isäsi "väärinkäsitykset" kertomalla että muslimit eivät ole muhamettilaisia, koska muslimit eivät palvo profeetta Muhammadia (saws) vaan Jumalaa. Ja 'muhamettilainen' on lisäksi haukkumasana (tosin tämän isäsi epäilemättä tietääkin varmasti). Ja muslimit eivät pyllistä mekkaan, vaan kumartavat mekkaa kohti, pää on mekkaa kohti ei takamus. :) Ole kärsivällinen, sisko. Suosittelen että et kerro vielä vanhemmille jos he suhtautuvat islamiin kovin vihamielisesti. Anna heidän huomata sinussa tapahtuva muutos (kenties huomaavat että käytöksesi on muuttunut paremmaksi. olet kunnoittavampi tytär vanhempiasi kohtaan ja olet muutenkin muuttunut parempaan suuntaan jne.) ja kun kysyvät mistä nämä muutokset johtuvat, voit kertoa että koska olet tullut islamiin. :) Silloin he ainakin huomaisivat että islam ei ole mitään negatiivista. :)

Mutta suosittelen että poistut tältä islam Suomi24 palstalta. Tää on vähän sama kuin jos kyselisit islamista Perussuomalaisten Homma-foorumilla. Ei kannata kysellä ja kirjoitella islamin vihaajien keskuudessa, et hyödy siitä mitään etkä saa täältä hyviä neuvoja.

• Muslimi!

Miriam, mitä sä täällä neuvot kun et edes tiennyt itse ettei muslimi saa pitää koiraa. Olet itsekin wannabemuslimi vain etkä tiedä edes islamin perussääntöjä joten ei kannata neuvoa ketään uutta muslimia.

T.Muslimi myös

• kingstone

Älä sitten kerro. Odota, että vaihe menee ohi. Opiskele sitä, mitä islam ihan oikeasti opettaa. Älä jää jumiin eksotiikkaan. Kaikki Koraanin opetusten hyvä löytyy Raamatusta. Koraani ei lisää mitään hyvää. Kaikki uusi aines lisää vääryyttä, sortoa ja epäoikeudenmukaisuutta.

• Miksi islam voittaa

Kristittyjen Jumala on kuollut, näki Nietzsche jo 1800-luvulla. Mutta Allah elää. Islam elää, leviää ja voittaa. Elämä voittaa.

• sdfdsfsdfsd
        Miksi islam voittaa kirjoitti:

Kristittyjen Jumala on kuollut, näki Nietzsche jo 1800-luvulla. Mutta Allah elää. Islam elää, leviää ja voittaa. Elämä voittaa.

Islam osaa vain tuhota. Jos koko maailmasta tulisi huomenna islamilainen, vain ne maat eivät romahtaisi, jotka laittaisivat islamin maallisen lain voimalla kuriin.

• Usko pois!

Jos olet löytänyt hengellisen yhteyden jumalaan, niin miksi et uskalla siitä puhua?
      Eikö tärkeintä ole usko itse?
      Miksi olisi tärkeää noudattaa erilaisia uskonnon määräämiä rituaaleja. Jumalasi ei katso niitä vaan sinua itseäsi. Kuinka todetisesti uskot, kuinka vakaasti haluat noudattaa uskon antamia opetuksia.

• tiirismaa

Toisen näkökulman islamista saat kirjoituksista, jotka on tälläkin sivustolla julkaistu otsikolla 'Miksi jätin islamin'. Lue ainakin ne, jos haluat tältä sivustolta tietoa todellisesta islamista. Olen itse ateisti, mutta en kuitenkaan viitsi kehua sinulle ateismin ihanuutta tai moittia vanhempiani heidän omasta uskostaan, koska minua ei koskaan ole pakotettu mihinkään iskoon. Sain itse valita uskoni ja olen käynyt rippikoulun. Minulle rippikoulu ei ollut ongelma, koska minun rippikouluni oli tiedollinen eikä uskonnollinen. Minäkin olen halunnut tietoa islamista. Tietoa saatuani olen entistä varmempi siitä, että Koraani on huijausta.

• Ei-muslimi

Todellisuudessa Suomessa on tosi helppoa olla muslimikäännynnäinen. Voi larpata eikä kukaan kuitenkaan ulkoapäin satuta, aseta syytteeseen tai alista - larppaamisen voi lopettaa, jos sattuu huvittamaan. Suurimmat ja kamalimmat vaikeudet ovat näitä "ihmiset katsovat mua kaduilla pitkään", "sukulaiset ei ymmärrä eikä hyväksy" ja "en niinq löydä kaupoista niqabeja" -ongelmia.

Toista se on niillä muslimimaissa asuvilla, jotka haluaisivat jättää islamin ja kääntyä johonkin toiseen uskontoon tai olla kokonaan uskonnoton. Esimerkiksi Egyptissä 84 % mielestä uskontonsa hylkäävät muslimit pitäisi tuomita kuolemaan.

• HN09

itse meinasin pyörtyä hetkenä, jolloin olin kertomassa äidilleni ja mummilleni muslimiudestan,i mutta päätin vaan nostaa kissan pöydälle ja sanoin ääneen heille, että minä olen nyt muslimi ja heti kun olin asiani sanonut ääneen tuli itselläni olo kuin olisin lottovoiton voittanut!! perheeni otti asian aika hyvin mutta tiedän, että he puhuvat selkäni takana mutta hei tämä on minun elämäni ja he ei päätä uskoani tai muutakaan elämässäni. minä elän elämäni oli se heille kova paikka tai ei..

eli mene ja kerro.. he ovat perheesi ja rakastavat sinua varmasti oli uskontosi mikä tahansa!

• Sanoista vähäsen

Miksi pitää kertoa ett on muslimi kun islamin mukaan KAIKKI, kivetkin ovat muslimeja!!
      Islam tarkoittaa jumalalle alistumista, muslim, jumalalle alistunutta.

Islamin mukaan jokaikinen asia maailmassa on muslim, uskoi jumalaan tai ei, oli sitten elävä tai eloton.

• Miksi islam voittaa

Kreikkalaiset puhuivat logoksesta, intialaiset dharmasta, kiinalaiset taosta, kyse on samasta asiasta: maailman järjestyksestä, totuudesta ja oikeudesta, jonka kanssa ihminen voi olla joko sopusoinnussa tai ristiriidassa. Islam on sopusointua, harmoniaa.

• MasterZeromus

Ashalaamu alaykum!

Olen itsekkin kääntynyt islamiin sen suufilaiseen muotoon. Vanhempia tulee kunnioittaa mutta esim epäjumalille omatut juhla pyhät tulee hyljätä tai ainakin olla osallistumasta liikaa. Kaikki juhla pyhät taas mitkä liittyvät aidosti yksijumalisuuteen kuten pesach, nawroz ovat toki sallittuja. Humaltua ei saa muutakuin rakkaudesta Jumalaan ja ei se koirankaan pitäminen niin pahe ole kun kerta joku sen otti esille.

Ilmoittanut Aisha, Profeetan vaimo: Jumalan Lähettiläs sanoi koti-liskoa pahaksi eläimeksi, mutta en kuullut hänen käskevän sitä tappamaan(Sahih Bukhari 3:37-O.B 890).

Totta on että kaikki matelijat, sammakkoeläimet ja hyönteiset pidettiin zarathustralaisuudessa pahoina eläiminä joten tässäkin kohdassa osoitetaan miten eläinystävä Apostoli todella oli. Joo ajattelin tuossa että näit varmaan kristinuskon kolminaisuus opin aika sekavaksi. Toivon sinulle jaksamista ja Jumalan siunausta!

• alhamdullilah

olla muslim ja älä pelkä olet todella fiksu mie kin olen muslim girl ja sanooo ääneen että olet muslim jumala on kansasi ja ylpeä siitä¨
      jos joku kiusa sut älä välitä
      ja jos olet tyytyäinen että olet muslim jatkaaaaa sulla on hyvää tulevaisuus

• alhamdulilah

olla muslim ja älä pelkä olet todella fiksu mie kin olen muslim girl ja sanooo ääneen että olet muslim jumala on kansasi ja ylpeä siitä¨
      jos joku kiusa sut älä välitä
      ja jos olet tyytyäinen että olet muslim jatkaaaaa sulla on hyvää tulevaisuus

• asker

Tyttö hyvä. Minäymmärrän ongelmasi perin ja juurin. Ite olen puolta v'äliä viiskymppinen metsuri, alkoholisoitunut kuten ammattiin kuuluu, ja muutenkin pulassa itseni kanssa. Lapsuuskotini ei ollut uskonnollinen, tosin rituaali juhlat vietettiin. (joulu, pääsiäinen). Aikoinani yritin lukea filosofiaa, ja maisterin työni Nietzschestä oli viittä vaille valmis kunnes eräänä aamuna tajusin että homma on typeryyden huippu. Looginen positivismi, marxilainen materialismi, markkina uskoinen benthamilaisuus ja mitä näitä nyt onkaan eivät ole vastaus. Miksi olen täällä? Ryhdyin tutkimaan kristinuskoa, koskapa suomessa olen ja ne vastaukset joita löysin selittivät kaiken joten eivät yhtään mitään. On vain armo, riippumatta siitä olenjko tappaja vai en. Mitään ei tarevitse tehdä, Jeesus tulee ota koppi. Ihmisen elämä on sarja tapahtumia ja jos niissä ei ole mitään logiikkaa koko touhu on turhaa. Jumala (Allah) on armahtavainen ja laupias; tämä on ollut löytö. Minä en tiedä kuinka voisin liityä Islamilaiseen seurakuntaan, en tiedä kuinka paljon tulee turpiin, mutta opettelen rukousta ja taivutan pääni maailman kaikkeuden herran edessä. Vanhempasi ovat juuri ne vanhemmat jotka sinulla ovat, eivätkä varmaankaan tarkoita sinulle pahaa; mutta jos olet varma että Allah on ainoa Jumala ja Muhammed hänen profeettansa on tehtävä päätös. Kumpaako on ihmisen toteltava Jumalaa vai toisia ihmisiä? Lähde matkalle, rohkaise mielesi ja seuraa polkua, äläkä tee kuten minä olen tehnyt; odottanut. Allahu akbar! Tuhat siunausta sinulle.

• Ujo Pimiä

En minäkään uskaltaisi, enkä kehtaisi kertoa vanhemmilleni, jos muslimiksi muuntunut olisin...enkä ikinä kertoisi kenellekkään...

• Utelias tietämään

Miten syvälle olet uskontoon perehtynyt ja kenen johdolla?

• 34

Muista että entisenä kristittynä (vaikka kuinka ateisti olisit ollut) olet oikeauskoisten syntymämuslimien silmissä pysyvästi toisen luokan kansalainen. Sinulla ei tule koskaan olemaan muslimiyhteisössä mitään oikeuksia. Maalliselta lailta ei kannata odottaa apua, sinut pidetään niin tiukassa kurissa ettet pääse edes hätätapauksessa teho-osastolle ilman "esiliinaa".

a.yahya, hiljaa, sinäkin olet käännynnäinen ja syntymämuslimien silmissä pysyvästi toisen luokan kansalainen.

• .

Joo jooj blaa blaa blaa.
      Vaikeaaahan se on tunnnustaa,oleansa mielisairas.
      Islam on mielisairaus.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      129
      6441
    2. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      72
      6328
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6225
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      347
      4016
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2452
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2379
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      131
      1466
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1359
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      190
      1156
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      980
    Aihe