Onkohan kyseinen erotiikkaravintola vielä olemassa ?? ja ihankohan viikonloppuiltaisin siellä joku strippaakin ??? ei löytynyt nettisivua. Polttariseurueelle jotain puuhaa pitäisi keksiä. -kiitos asiallisesta vastauksesta
tony's pub
12
6297
Vastaukset
- 5643qtrw
On se toiminnassa kun tällä viikolla oli mainos lehdessä. Mainostaa itseään myös polttaripaikkana. Muuta en osaa kyllä sanoa kun en ole 10 vuoteen paikassa käynyt.
- just tulin
nättejä bööniä, mutta ei köyhien paikka... rahat meni, haju jäi..
- Vinkki
Suosittelen polttaripaikaksi Pub Karhunpesää Petosella. Taatusti hyvässä seurassa!
- riuttala76
Mua on aina ihmetyttänyt kun se paikka ei mainosta, vaikka on Kuopion ainoa ravintola johon oon valmis rahaa laittamaan kun sitä on. No kyl täja s iässä parhaaksi luotettavimmaksi ystäväksi on kuitenkin muodostunut Viskipullo, et siinä mielessä ei haittaa. Kyl mä yhteen aikaan luulin et hamppu on ihmisen paras ystävä, mut sellaiset psykoosit ja vainoharhat siitä itselle on niin monet kerrat tullu, että kyl sittenkin viina parempi mulle.
- Are
Kyllähän tuo vielä on toiminnassa. Mutta menee vaan rahat, ilmainen strippaus kuuluu sisäänpääsymaksuun. :)
- masa savosta
suattaapi olla, että on ja suattaapi olla olematta. mitteekä tuohon nyt menis sanommaa.
- Savosucks
Puhu suomea, apina.
- tissit
Liekköhän ennee kysseinen paekka aaki?
- Puutostilantessa
Kannattaa käävä. Hääkalun syönti tappaa kaikki seksihalut. Vielä on kerrannii mahollisuus suaha kunnolla piseroo. Varraas vuan vetämään heti.
- ijuholpk¨öå
Siis suapko sieltä pilluva ihan oekeesti ? Rahhoo on....
- JoonaPu
Saako sieltä persettä?
- konkurssimyyntiin
No ei ainakkaan ennee oo. Näkkyy olevan konkassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012180Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.3021980Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1111950Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441781Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2091637- 341415
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291225Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941143Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤701130- 511077