Esim. nimimerkilläni kirjoitetaan käsittämättömiä avauksia ja olen alkanut epäilemään, ettei alkuperäinen PASKAJAAKKO ja Perseenhajukaan ole aina itse asialla omissa tuotoksissaan.
Kesä saa alkoholistit ihan sekaisin
19
253
Vastaukset
- Karjala III
Rekisteröi nimimerkkisi.
- Kylmät kädet
No jaa nytten olen sitten taas niin sekasin kun menin prkl kossu pullon aukaseen no ei se mitään, tossa PASKAJAAKON aateltiin pukea naisten vaatteet päälle ja lähteä baariin örveltämään.
- Kylmät kädet
Meikäläinen ei ikinä menisi kirjoittamaan jonkun toisen nimimerkillä. Kai en vain yksinkertaisesti ymmärrä ihan kaikkia ihmisiä ja niiden ajatuksenjuoksua.
Pekka sanoo sen paremmin:
http://www.youtube.com/watch?v=538QRU-jZ-k
- PASKAJAAKKO
tän olen itsekkin saanu huomata....
huvittuneena tosin, käy mielessä ajatus että eikö porukoilla ole mielikuvitusta keksiä edes sitä omaa nimimerkkiä....vai onko kyse siintä että on vaan niin h3lvetin tylsää että pitää loputonta p4skaa jauhaa.??
itse en edes kehtais/se vasta v1tuttaiskin kirjotella muiden merkeillä...
niin tekee vaan p4skapäät joilla ei ole omia ajatuksia/mielipiteitä!!!!!
..mutta hei, onhan tässä toisaalta otettu fiilis/julkkis olo..kun kansa fanittaa :P
http://www.youtube.com/watch?v=mHdHu5FZTJU- Kylmät kädet
Kävin alakerran naapurissa, kunnes joku sen kylässä oleva tyyppi rupes uhkailemaan mulle että häivy nyt täältä poissa, vaikka olin totaalisesti sillä asenteella, että vain hymyilen ja myötäilen ihmisiä.
Silti ihmiset vihaavat minua. Ymmärrän teitä, Suomi24 -käyttäjät, täysin.
- Kylmät kädet
Mulla on aivan järjetön kyky vihastuttaa ihmisiä, vaikka yrittäisin olla kuinka ystävällinen tahansa.
Tämä kirous on seurannut läpi elämäni.- Sinun ystäväsi
Minä en vihaa, olen hyvä ystäväsi. Olet sitten oikea aito kylmät kädet tai kameleontti.
Älä vaivu debressioon. Toivossa on hyvä elää.
Mistä ne sinulle niin suuttuu? Minusta sinulla ihan hyviä kommentteja.
Kiitos niistä. Kirjoita vain lisää hyviä kommenttejasi.
Ystävällisin terveisin.
Ystäväsi.
- PASKAJAAKKO
v1tun hölmö....
ei kaikki siuta vihaa :P
ite ainakii lähtisin samantein ryypille teikäläisen kanssa :3
...jos tuntisin sut ja käytäs alkon kautta..niin vois hyvinkin mennä tanassa sellaset 3kk putkeen...
niin siinä helposti käy kun innostuu!!
http://www.youtube.com/watch?v=M9x52lMMk1g&feature=relmfu- Kylmät kädet
Muutitko Talonpojankankaalle?
Kaksi tyyppiä siitä porukasta ei pitänyt minusta. Oli pakko lapata vìttuun, takaisin kämpille.
- PASKAJAAKKO
...JUU, TUTTU TUNNE, välillä tulee oltua kieltämättä tuttujenkin kanssa nyrkit pystyssä.
Enkä ole muuttanu mihinkään valitettavasti---->
http://www.youtube.com/watch?v=FIGm2wPZj64 - TiinaTiii.
Uskokaa tai älkää, niin kyllä sen aina erottaa, milloin feikki tänne kirjoittaa toisen nickillä , ja milloin aito. Ei tartte olla huolissaan.
Ei sen takia tartte pakkorekisteröidä.- Kiitän kun sanot
Mistä se muka sie sen erotat?
No sano kuka mie ole kun kerran olet niin hyvä.
Ole hyvä ja sano.
Kiitos - Kylmät kädet
Totta Tiina!
Esimerkiksi aidon PASKAJAAKON tunnistaa siitä, että hän pistää huippua musiikkia. Uskomattoman kannustavaa palautetta tulee, vaikka en kyllä yhtään odottanut sellaista enkä lähtenyt hakemaankaan.
- TiinaTiii.
Enhän nyt tokikaan väitä olevani oraakkeli, meedio saati selvänäkijä; mutta jos joku nick kirjoittaa tietyllä tyylillä, ja yht'äkkiä alkaa ilmestyä saman nickin nimissä aivan ihmeellisiä tekstejä, tosi omituisia juttuja, niin minä terveellä maalaisjärjellä tulkitsen sen niin, että ehkä ei nyt ihan ole alkuperäisen originaalin kirjoittama, vaan saattaapi olla feikki, nettikiusaaja asialla, joka teeskentelee sitä nickiä.
Minulla on vapaus ajatella just niin kun haluan ja näin minä ajattelen. Jos on tosi omituisia juttuja niin enpä vaan usko originaalin kirjoittamaksi.- Tyylin muutos yes
No joo. Mutta toiset ovat hirvittävän taitavia muuttamaan tyyliään. Minäkin vaihdan joka kerta tuota siniharmaaseen alueeseen kirjoitettavaa nimimerkkiä. Sanotaan nyt vaikkapa "johdannoksi" itse kommenttin. Kameleontti se muistaakseni oli, joka muuttaa väriä.
Mutta olet oikeassa sen huomaa sen kommentin tason heti.
Toisilla sitä tasoa riittää ja päinvastoin.
- OlenHuomannut
Mutta minä kyllä ainakin koko ajan luulin että sinä itse ne olet kirjoittanut
- perseenhaju
on aloitettu feikkinä jotain juoppohuoran perskarvojen imemisestä täällä
- ämpärijuoppo
..täysholisti ei halua nettikirjoituksillaan,baareissa,tai kotonaan; pahoittaa kenenkään mieltä,koska pelkkä krapulastakin selviäminenkin,aiheuttaa syyllisyyttä,ja henkistä tuskaa..
- Kylmät kädet
ämpärijuoppo kirjoitti:
..täysholisti ei halua nettikirjoituksillaan,baareissa,tai kotonaan; pahoittaa kenenkään mieltä,koska pelkkä krapulastakin selviäminenkin,aiheuttaa syyllisyyttä,ja henkistä tuskaa..
Sulla on kyllä pointti tuossa.
Muistan joskus teiniaikoinani kun ryyppäsin vain ani harvoin, Tuli riehuttua ja örvellettyä ja aamulla vìtutti vaan pelkkä fyysinen olotila.
Nykyään se on pikemminkin päinvastoin. Okse-krapulaa ei edes tule, mutta henkinen morkkis on aivan järjetön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768