STS Lontoo 2013

Onko muita halukkait

Olisin kiinnostunut tästä matkasta ja tulin samalla miettineeks, että olisko tääl jotain muita, jotka olis ehkä menossa Lontooseen ens kesänä?
EF:ästä (ja varsinkin heidän Lontoonmatkoistaan) oon kuullut niin paljon huonoo, että niiden kautta en kyllä sinne mene.
Mutta tää Lontoo olis ny STS:ällä uutuutena, tiedä sitten onko yhtään kummosemmin järjestelty, kun EF:äl :o

6

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko muita halukkait

Eikö ketään kiinnosta? :o

• Yksin matkaan?

Moikka, mä lähden ehkä ensi kesänä britteihin kielimatkalle, mutta mä en haluaisi lontooseen vaan esim brightoniin, torquayhin tai isle of whitelle. Kun niistä pääsee käymään lontoossa, jos tahtoo (sts). Minkä ikänen oot? Mä täytän tänä vuonna 16. Ois kiva meilata ja jutella kielimatkasta :) vaikka ei samalle reissulle päädyttäiskään.

• 97-tyttö
        Yksin matkaan? kirjoitti:

Moikka, mä lähden ehkä ensi kesänä britteihin kielimatkalle, mutta mä en haluaisi lontooseen vaan esim brightoniin, torquayhin tai isle of whitelle. Kun niistä pääsee käymään lontoossa, jos tahtoo (sts). Minkä ikänen oot? Mä täytän tänä vuonna 16. Ois kiva meilata ja jutella kielimatkasta :) vaikka ei samalle reissulle päädyttäiskään.

Moi :---) Oisin kans menos 2013 kesänä Brightoniin tai Torguayhin. Ei olla viel varattu matkaa mut kovasti on haaveis :--) Täytän ens vuonna 16 ja oon siis menos matkalle yksin :-)

• didididi

oon miettiny itekki et jos menisin esn kesänä brightoniin, bournemouthiin tai isle of wightille:) kumman matkajärjestäjän kautta kannattais mennä?:) onko kokemuksia kyseisitä paikoista. ite täytän ensvuonna 15.

• 97tyttö

Moi :)) oon ajatellu meneväni Torguayhin tai Brightoniin ens kesänä ja oon sillon 16. Meen varmaan EF:n kautta niinkun siskokin meni mutta onko sillä sitten väliä.. Oon menossa yksin joten olis kiva jo nyt tutustuu muihin :--)

• tyttönen

Moi! Oon menossa ens kesänä Brightoniin via Paris 24.6 lähtevälle matkalle . täytän ens vuonna 16. matka on varattu sts:n kautta. Oon menossa yksin ja ois kiva tutustuu muihin :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      10
      2898
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2527
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1393
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      786
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      635
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe