Ongelmana näyttö

mitä ihmettä

Mistä johtuu kun kannettavan näyttö on mustana? Toimii vain tietyssä asennossa. Näyttöä joutuu kuikuilemaan melkein näippäimistön ja näytön välistä, näyttö mustana sen normaalissa asennosa.
Kannettava on 4-5 vuotta vanha, Fujitsu siemens merkkinen ja windows vista.

Mitä korjaukset tulee suunnilleen maksamaan jos se sitä vaatii vai kannattaako ostaa kokonaan uusi kannettava?

5

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takkari

Näytönohjaimen kaapeli on väsähtänyt, uusinta edessä. Itsellä oli eri merkissä sama ongelma. Piuhan vaihtaminen maksoi 130 euroa.

• Kerropa vielä

koneesi tarkka malli, niin joku voisi neuvoa linkin ko. kaapeliin

• Vistakoksi

Voi myös olla näytön valaistuksen invertteri, joita myös mm. HP:n laitteissa on mennyt sillion tällöin.
      Jos koneesi on kuitenkin sen verran vanha, että siinä on Vista käyttiksenä, väittäisin, että mukavampi on käydä ostamassa uusi kone ja mydä/lahjoittaa vanha kone varaosiksi.
      Uusissa koneissa taitaa olla itsessän mahdollisuus vanhan koneen tietojen siirto uuteen uuden käyttöönoton yhteydessä - tarkista asia myyjältä.

• Osta lisänäyttö näyttöpiuha viereen. Mulla meni pimeeksi Acerin kannettavan näyttö, ei kannata korjata. Tuo lisänäyttö on jopa parempi ja maksoi vain 30 euroa.

• XD XD

mulla meni yhtäkii vaaan näyttö isoks ku olin intternetis:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1753
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1357
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      193
      1117
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      54
      1077
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      1029
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      975
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      66
      893
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      60
      891
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      211
      865
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      155
      830
    Aihe