Mistä johtuu kun kannettavan näyttö on mustana? Toimii vain tietyssä asennossa. Näyttöä joutuu kuikuilemaan melkein näippäimistön ja näytön välistä, näyttö mustana sen normaalissa asennosa.
Kannettava on 4-5 vuotta vanha, Fujitsu siemens merkkinen ja windows vista.
Mitä korjaukset tulee suunnilleen maksamaan jos se sitä vaatii vai kannattaako ostaa kokonaan uusi kannettava?
Ongelmana näyttö
5
177
Vastaukset
- takkari
Näytönohjaimen kaapeli on väsähtänyt, uusinta edessä. Itsellä oli eri merkissä sama ongelma. Piuhan vaihtaminen maksoi 130 euroa.
- Kerropa vielä
koneesi tarkka malli, niin joku voisi neuvoa linkin ko. kaapeliin
- Vistakoksi
Voi myös olla näytön valaistuksen invertteri, joita myös mm. HP:n laitteissa on mennyt sillion tällöin.
Jos koneesi on kuitenkin sen verran vanha, että siinä on Vista käyttiksenä, väittäisin, että mukavampi on käydä ostamassa uusi kone ja mydä/lahjoittaa vanha kone varaosiksi.
Uusissa koneissa taitaa olla itsessän mahdollisuus vanhan koneen tietojen siirto uuteen uuden käyttöönoton yhteydessä - tarkista asia myyjältä. Osta lisänäyttö näyttöpiuha viereen. Mulla meni pimeeksi Acerin kannettavan näyttö, ei kannata korjata. Tuo lisänäyttö on jopa parempi ja maksoi vain 30 euroa.
- XD XD
mulla meni yhtäkii vaaan näyttö isoks ku olin intternetis:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954361
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473678Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1843373
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672594
- 432431
- 131814