Olin kuvaamassa ensimmäistä rullaani lomography fisheye2 filmikameralla. Olin ottanut noin 20 kuvaa kun kaverini avasi kameran takakannen noin viideksi sekunniksi. Miten pahasti filmi ylivalottui ja valottuiko myös aiemmin otetut kuvat jotka olivat rullalla kameran vasemmassa lohkossa? Kaveri avasi sen pilvisellä säällä ulkona.
Miten pahasti filmi ylivalottuu
3
270
Vastaukset
- Lomostaja
Teetä kuvat, osa on pilalla, mutta saattaa olla myös nyt tosi lomo-kuviakin, puolet sinne ja toinen tänne kuvia
- LomoShitti
eikös koko lomon tarkoitus ole tuottaa paskoja kuvia joiden suuri merkitys lepää paskassa teknisessä laadussa, suttuisessa ilmapiirissä ja tosi taiteellisessa teemassa
joten kannattaa avata se luukku vielä uudestaan 5 sekunniksi - kokemusta1
Kokemusta vastaavasta tilanteesta, tosin erimerkkisellä kameralla. Se osa filmistä menee pilalle, joka oli näkyvissä takakantta avattaessa. Ehkä muutama otos.
Muuten, filmi ei tässä tapauksessa ylivalotu, kun koska kyse ei ole kuvanottotilanteesta eikä oikeata valotusta siis ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836