Hei ?
Kysyisin mihin kaiikkiin puhelimiin on mahdollista ostaa erirrisen FM lähettimen itselläni on nokia 3720 clacik
FM lähetin puhelimeen
10
988
Vastaukset
Itse löysin tälläisen fm-lähettimen, joka käy aika moneen Nokian malliin: http://www.mobilefun.com/27738-dexim-touch-screen-fm-transmitter.htm#compatibility
- tyhmä
kiitos avusta löytyykö nokia 3720 itse en nähny
Minäkään en löytänyt kyseiseen malliin erillistä fm-lähetintä.
- tyhmä
jepu
Onkos tuossa se pienempi 2,5 mm liitäntä? Siihen tarvitse sovittimen:
http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?cPath=2076_1483&products_id=13458
Jos liitäntä on uudempi 3,5 mm niin sen pitäisi käydä suoraan.- tyhmä
taitaa mul ol toi uudempi
- utelias.
Onko fm lähettimiä jotka ottavat virran oman muuntajan (siis töpseli seinään) kautta eikä auton akusta tai omista paristoista?
- luministi
Jos vain kuulokeliitäntä löytyy, niin kyllä kai useimpia lähettimiä voi käyttää sen kautta minkä vaan puhelimen kanssa. Toki noissa ainakin automalleissa on lisäksi USB tai muistikorttipaikka, josta on parempi soittaa musiikit, ettei puhelimen akku kulu turhaan. Ja ainakin N8:ssa on fm-lähetin myös sisäänrakennettuna, ehkä joissain muissakin malleissa (jos sattuu olemaan puhelimen vaihto mielessä ja tuo on hyvinkin tärkeä juttu).
- ........
Entä Pureview?
- Nokia C7
Kaikkiin, jossa on Bluetooth. Voit ostaa Bluetooth FM lähettimen. Goolgaa Bluetooth FM-lähetin. Omassan C7:a FM lähetin on ominaisuutena mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115