Homous ja alkoholismi

Eheyttämätön

Olen alkoholiongelmainen homo. Pitäisikö minun ensin mennä AA:han, vai kannattaisiko homoudesta yrittää eheytyä jo sitä ennen? Voiko homoseksuaalinen alkoholisti olla raitis?

16

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pankin asiakas

      Tietojeni mukaan homoudesta ei voi "eheytyä". AA:ssa on muutamia raittiita homoja.
      Olet tervetullut kaikkiin AA-ryhmiin, naisten ryhmiä lukuun ottamatta. Sunnuntaisin klo 17 on Hesassa osoitteessa Mannerheimintie 170 kokous SETAn tiloissa.

      • Johanness-Poul

        Rainbow Group Tampere
        Is these days
        Tuesdays in Finnish
        Fridays in English
        Voit jaeta aatteita sillä kielellä mikä sopii sulle.
        Aika on klo 19:00 - 21:00 molemmat illat.

        Homoutta ei tarvitse piilottaa meidän piirissä. Päin vastoin raittius ja meidän identiteetti on niin keskeisenä.
        Meidän periaate on
        Jos se koskee sinun arkielämään ja raitituteen siitä voi puhua meidän pöytien ääressä.

        Canadassa vankka pitkäaikaisia kokemuksia 60v jo.
        Minun koti ryhmä Torontossa on ollut jo olemassa 50 plus vuotta. "Rainbow Group "

        Tampereella
        Kyttälänkatu 1 B, 33100 TAMPERE
        Pellavatehtaankatu puolelta sisäpihan kautta
        Kerros 2.
        Etu ovella lukee selvästi meidän tiedot.
        Olet ja kaikki ovat todella terve tulleena.
        We are GENDER INCLUSIVE

        Keep coming back.

        You should see our Sober and Clean LGBT CONVERSATIONS.
        5 star hotels 5000 rooms booked out 6 months in advance
        And sober and clean Cruises all the time ...


    • t. voipytty

      Voit ihan hyvin käydä AA-palavereissa. Ei sun tarvitse kertoa homoudestasi, uskonnostasi tai poliittisesta kannastasi. Riittää kun on halu lopettaa juominen.

      • Johanness-Poul

        Ja meidän piirissä.
        The only requirement is a willingness to stop drinking.
        Our and my gay and lesbian friends in Toronto taught me through example. There is a joy and really a successfully life ahead.
        I've seen the world. I chose to be openly gay sober and clean here in Finland. I'm hearing that I'm also the first to be this public about it all here in Finland. I am NOT hiding in some gay orf or university bubble. Instead visible in every way... So maybe someone along the way might find hope.

        The first sign I saw in my first GAY & LESBIAN AA meeting across the front of he room read:
        " LET US LOVE YOU TILL YOU LEARN TO LOVE YOURSELF AGAIN "

        and unlearning all those highly shitty life lessons to find a healthier functional life ..
        I've met so many successful Gays and Lesbains in the Business world n the Arts in politics through army navy and military service too.

        So... Yep... Don't give up quite yet.
        There are millions of LGBT friends who lead successfully unaplogetic clean and sober lives ...

        Hell
        Even in 1983 in Canada from AA CIRCLES
        an add on prime time TV
        " IF YOUR GAY AND OR LESBAIN, AND YOU THINK YOU MIGHT HAVE A ALCOHOL PROBLEM. WE MIGHT HAVE A SOLUTION FOR YOU. ALCOHOLICS ANONYMOUS.
        in 1988
        I chose to sober up ! That June the 15th ...
        Has it been perfect ? Hell not.
        But
        I never regretted that ... That great choice.

        It taught me to love me enough to give up all that shit I used to believe in.


    • Johanness-Poul

      Kyllä voit löytää sen raittiuden. Minun kokemus raitis sateenkaari piirissä on pitkäaikainen ja iloinen. Noh ollaan parikymmentä vuotta edellä suomea siellä oikeassa hyvinvointi Valtiossa kutsuttu Canada.
      Täällä Tampereella on myös sateenkaari AA piiri jos malttaa mitenkään. Pohjois amerikkalais/CANADA tapaan liikkeellä. Me niinku minä oikeasti iloitsen että en herää krapulassa ja on elämää pullon jalkeen. Jos vaan antaa sitä pikku lupaa itsellensä. Saat onnistua saat olla oma itsesi.
      www.twitter.com/rainbow_group
      www.facebook.com/rainbow.group.tampere

      Ja
      Minä en hetkeäkään piilota sitä ammattilaisena ja yksilönä että olen raitis ja Gay mies.
      www.twitter.com/JPHaukkavaara
      Montrealissa syntynyt ja tämän lähes 9v aikana oppinut teidän kieltä.
      On aina toivoa ..

    • Aanus_kipeänä

      Valitettavasti raitistelu ei sovi heteroille. AA-kerhoissakin ainoastaan homoillaan.

    • juujujiki

      Ongelmana on se, että raitistuttuasi haluat homoilla entistä enemmän ja alat kirjoittelemaan ripulijuttuja tälle palstalle. Raitistuttuasi et kykene tuntemaan mitään tunteita. Ainut mitä pystyt ja haluat tuntea on sykkivä kalu syvällä peräsuolessasi.

    • asdfh3367

      Joo se on jännä juttu. Joskus kännissä tälle palstalle eksyy niin toisten perseily vain ärsyttää. Useimmiten sitten taas ollaan selvin päin, ja kirjoitetaan siitä miten baarijonossa ruskea tulva syöksyi housuihin ja poke perääntyi kauhusta henkeä haukkoen.

      Onkohan mulla jokin oikeasti vinksallaan aivoissa? Tuntuu vain että raittiina ainoa hupi on tulla tänne irvailemaan oikeille sontasepoille ja aukomaan päätä 1hoitsun natsifantasioille.

      • kokenut.rohkaisija

        Raitistelu on sairaus mutta onneksi siihenkin on olemassa tehokas lääke: nauti rohkeasti 17 alkoholiannosta päivittäin niin parannut etkä enää halua tulla tälle palstalle pelkästään nälvimään toisia.


      • Palstan_pitkämuisti

        Mua harmittaa se, että 1hoitsu jätti Kylmiksen rauhaan.


      • Faktaa_vakioista
        Palstan_pitkämuisti kirjoitti:

        Mua harmittaa se, että 1hoitsu jätti Kylmiksen rauhaan.

        Kylmis säikähti aikoinaan niistä faktoista, joita 1hoitsu löi pöytään, käyttäen Keijoa vain varoittavana esimerkkinä. Ei varmasti mitään henkilökohtaista.


      • istuinrengastippa
        Faktaa_vakioista kirjoitti:

        Kylmis säikähti aikoinaan niistä faktoista, joita 1hoitsu löi pöytään, käyttäen Keijoa vain varoittavana esimerkkinä. Ei varmasti mitään henkilökohtaista.

        Yritätkö luoda jotain draamaa ja äksöniä kuolleelle palstalle?


      • Faktaa_vakioista
        istuinrengastippa kirjoitti:

        Yritätkö luoda jotain draamaa ja äksöniä kuolleelle palstalle?

        En minä yritä yhtään mitään. S24-robotin poistamassa ketjussa Kylmis vain valitteli sitä, että palsta on kuollut ja 1hoitsu:kin hylännyt hänet.

        Jotain itsesääliä ja toiminnan kaipuuta, älkää minua syyttäkö.


    • Asdfh4523

      Tästä tuli jännä juttu mieleen. Näin unta ravi tilasta, jossa pönttö oli ihan ruokapöydän vieressä. Tuntemattomat ihmiset kaggailivat siinä ja katselin heitä syödessäni.

      Hyvä uni.

    • Asdfh4523

      Sontasepot ovat ääriheteroita. Jotta pääsisi sisään aa: n toimintaan on pakko homoutua jonkin verran. Mutta siinä ei ole mitään hävettävää!

    • Asdfh_kavereille_asd

      Olen asd-homo ja tein pikku jäynän. Järjestin asuntoni pistorasiaan oikosulun, joten sain koko kaupunginosan sähköt poikki.

      Hihihihii! Nyt riennän vessaan rassaamaan rectumini IöyIykauhalla puhtaaksi. Meillä on illalla SETAn saunailta.

      Hih-hih-hi-hi-hih!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe