Mikä on paras vara-kakkos ase?
Vara ase
16
253
Vastaukset
GBB pisla, ainakin siistein.
- jokuu
Sori linkit meni jotenkin sekasin sen piti olla Glock18
- Huomenna 6AM Herätys >:/
Itelläni tuo haulikko, mielestäni ei voi pitää mukana pitkää 2-6h peliä. Liian häiritsevä. Nyt ostin jousitoimisen Glockin ja liivin, se on käytännöllisempi ja siistimpi. Varalipas matkaan nii avot!
- pappa
Huomenna 6AM Herätys >:/ kirjoitti:
Itelläni tuo haulikko, mielestäni ei voi pitää mukana pitkää 2-6h peliä. Liian häiritsevä. Nyt ostin jousitoimisen Glockin ja liivin, se on käytännöllisempi ja siistimpi. Varalipas matkaan nii avot!
Ota tällanen kunnon pisla lähöt 100m.s nopee ladatava itelläni on saman lainen kato linkki http://www.proairsoft.com/acatalog/info_280114.html ja paketiin osta toinen lipas ja 20grmman kuulia XD
Itellä on TM MP7 tai P90 nykyään varalla. Jompi kumpi noista tai sitte Glock pistooli jos pistoolin haluaa
mullakin on TM MP7 kannattaa ostaa!!!!!!!!!!!!
- esonkusta
Sano vaan "secondary", niin nää jonnet ymmärtää paremmin, mitä tarkotat.
- dvfhf
tait ite olle jonne ku jostain secondarystä puhut :D meeppä takas pelaamaan sitä blackopsii ja ceeässää siel on sun kaltasiis ihan liikaaki. ei sillä et ne ois jotenki huonoja pelejä
- Prkl
Huoh, jonnet...
- airsoft pelaaja
itte aattelin ostaa milgearist zm61 haulikon 45€
- airsoft pelaaja
tai ehkä ennemmin zm61A:n.
- qweese
Turha paska. Kokemusta on, ja tuota voi käyttää vain cqbssä , mieluummin itse käyttäsin vaikka herne pyssyä...
- RT
yks ois ehkä paras mahollinen, mutta ERITTÄIN kallis: RA-Tech custom kimber royal
- Pissailo
Tuutko mun kaa pissalle?
- mr pedio
Oi kyllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede14557- 65521
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47486- 23443
- 46407
- 29405