telewell 3/4G reititin

welltele

ostin telewellin kyseisen reitittimen jossa usb mokkulalle paikka
ongelma on et kone tunnistaa reitittimen mut ei päästä nettiin
kyseessä on 4G mokkula joka toimii läppärissä ok mut ei reitittimessä
enkä löydä reitittimestä 4g asetuksia lainkaan sen asetuksista
oon tehny jo muutaman asetusyrityksen ohjekirjan mukaan mut ei mee nettiin
kyseessä on telewell tw-wlan reititin

10

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne kuntoon

      Etsi ohjekirjasta pin-koodin ja apn:n asetukset sekä ehkä operaattoriasetus. Sillä pitäisi saada toimimaan.

    • welltele

      vaatii telewellin sivulta päivityksen koska ei tue tehdasasetuksilla huawei 392 tikkuu

    • iop

      TeleWellin tj on hieman hankala kaveri...

      • voevoe

        Mullakin hieman ikäviä kokemuksia ko. herrasta. Väkisin vääntää ongelmat operaattorin syyksi vaikka laitteiden logit/vast. tukee aivan erilaista teoriaa.

        Parhaillaan menossa vääntö jossa 3/4G WLAN-reitin hukkaa Telewellin HSPA modemin (no modem detected) eikä suostu soittamaan yhteyttä uudelleen/boottaamaan reititintä automaattisesti...tw tj:n mukaan vika on operaattorilla, hohhoijaa ...


    • Voisiko joku auttaa?

      Ostin TW-EA510 v3 (c) 3G/4G, sain sen yhdistämään mokkulan ja nettiä voi käyttää.
      Mutta kun netin käyttö loppuu (vähäinen tiedonsiirto) purkki pätkäisee mokkulan yhteyden.
      Esim. selaan nettiä ja sammutan selaimen, mokkulan yhteys menee poikki, ja käynnistää yhteyden uudelleen kun rumppaa selaimen päivitä näppäintä.

      Mistä moinen johtuu ja miten asiaa voi yrittää korjata?
      Onko siellä joku aika/data tai muu rajotin mikä tekee tälläistä?

      • blaa2

        aktiivi usb hubi väliin


    • valtsu1

      Reitittimen päivitys auttoi mulla tuohon ongelmaan!

      • petljakov

        Telewell 3G router Telewell 3G HSPA -modeemi, joskus tulee "No modem detected" routerin statusnäyttöön kun internet-yhteys ei toimi. Saunalahden 21Mbit/s liittymä. Mikähän ...


    • plalutetutote

      telewel 4g wlan laite ei myöskäää'n yhdistä 4g lte llajakaistan

    • Heivaa_romut_pois

      Heivaa SER-jätteeseen ne lelureitittimet joihin liitetään USB-mokkula ja hanki kunnollinen mobiilireititin eli sellainen johon SIM-kortti tulee suoraan sinne reitittimeen ilman mitään mokkulaviritelmiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe