Haluaa Hurghadaan loppukesästä, omatoimimatka/matkatoim Ruotsist

Neuvoja kellään ??

Koska matkatoimistot eivät näytä Egyptiin matkoja tekevän ennen kuin talvikaudella, niin ajattelin lähteä omatoimimatkalle. Hotelli kyllä löytyy ja retkijärjestäjiä, mutta mutta...millä lentää Hurghadaan tai Luxoriin ?
Osaako kukaan neuvoa, nyt kun se Air finlandkin on laskuista pois.

Tai vaihtoehtoisesti, osaatteko kertoa mitä Ruotsalaista matkatoimistoa voisi käyttää. Eestin puolelta en halua lentää...luottamuspula

14

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaapäähän

Ihan samaa täälä mietin. Reittilennot tulee melko kalliiksi/kestää kauan, taitaa jäädä Egyptiin meno..

• Yksi vaihtoehto
    • Matkaaja.

Jos olisit ollut viime viikolla omatoimimatkalla, se olisi tullut paljon suunniteltua kalliimmaksi.

• fjkdsa

Reittilentoja Kairoon voi saada alle 350 eurolla. Sieltä pääsee helposti ja kohtuullisen edullisesti sekä Hurgadaan että Luxoriin. Kysymys lienee, että paljonko sulla on aikaa käytettävissä.

• varokAA egyptiläisiä
    • Villatar

Condor lentää Frankfurtista Hurghadaan suhtkoht edullisesti. Etsi condor.de-sivuilta.

• sukejone

jep vingillä olen menossa ruotsin puolelta 12.8
      Samat matkat kuin tjäreborgilla ja samat hinnatkin suunnilleen.
      Laivalla yli ja arlandaexpress 20 min keskustan asemalta. (hinta elokuussa 17e suunta netistä varattuna)

• Egyptin helmi

MORO! Mä olen lähdössä Hurghadaan 29.7 2 viikoks. Munkin suora lento peruuntu ton air fin.... konkurssin takii. Otin Ebookersin kautta lennot ja maksoin 30 lisää. yölennot ja vaihtoineen päivineen reilu 10 tuntia. Hel-Varsova-Kairo-Hurg,tuleepahan lisää jännitystä elämään!

• Villatar

Eilen löysin halpoja lentoja Hurghadaan Genevestä. Kannattaa tutkia niitäkin reittejä. Easyjet-yhtiö oli sivustojen takana. Ja Geneveenhän pääsee monia reittejä Aikaa tärväänyy, mutta matkailu avartaa!

• Vaihtoehto?

Junalla Pietariin. Venäjältä lennetään sekä Hurghadaan että Sharmiin.

• Huh hellettä

Eipä sinne kesäaikaan muutoinkaan ole juuri matkoja järjestetty. Lämpöä löytyy päivittäin yli 30 astetta ja Luxorissa on vielä kymmenisen astetta lämpimämpää. Siksi siellä retket järjestetään varhain aamulla tai iltamyöhäisellä.

• Ei ikinä elokuussa !

Sori "yli 30 astetta".
        Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan.

• Ei ikinä elokuussa !
        Ei ikinä elokuussa ! kirjoitti:

Sori "yli 30 astetta".
        Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan.

Tässä 10 pvän ennuste:
        http://foreca.fi/Egypt/Al_Ghardaqah/tenday

• lomalle

Minä olen lähdössä Hurghadaan syyskuun lopussa, lento maksoi 500€ ja reissussa olen lähes kolme viikkoa. Asuntokin on jo vuokrattuna. Lennot on Varsovan ja Kairon kautta Helingistä Hurghadaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16563
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4457
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2587
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1898
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1533
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      392
      1492
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1319
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1273
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      982
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      955
    Aihe