Haluaa Hurghadaan loppukesästä, omatoimimatka/matkatoim Ruotsist

Neuvoja kellään ??

Koska matkatoimistot eivät näytä Egyptiin matkoja tekevän ennen kuin talvikaudella, niin ajattelin lähteä omatoimimatkalle. Hotelli kyllä löytyy ja retkijärjestäjiä, mutta mutta...millä lentää Hurghadaan tai Luxoriin ?
Osaako kukaan neuvoa, nyt kun se Air finlandkin on laskuista pois.

Tai vaihtoehtoisesti, osaatteko kertoa mitä Ruotsalaista matkatoimistoa voisi käyttää. Eestin puolelta en halua lentää...luottamuspula

14

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaapäähän

      Ihan samaa täälä mietin. Reittilennot tulee melko kalliiksi/kestää kauan, taitaa jäädä Egyptiin meno..

    • Yksi vaihtoehto
    • Matkaaja.

      Jos olisit ollut viime viikolla omatoimimatkalla, se olisi tullut paljon suunniteltua kalliimmaksi.

    • fjkdsa

      Reittilentoja Kairoon voi saada alle 350 eurolla. Sieltä pääsee helposti ja kohtuullisen edullisesti sekä Hurgadaan että Luxoriin. Kysymys lienee, että paljonko sulla on aikaa käytettävissä.

    • varokAA egyptiläisiä
    • Villatar

      Condor lentää Frankfurtista Hurghadaan suhtkoht edullisesti. Etsi condor.de-sivuilta.

    • sukejone

      jep vingillä olen menossa ruotsin puolelta 12.8
      Samat matkat kuin tjäreborgilla ja samat hinnatkin suunnilleen.
      Laivalla yli ja arlandaexpress 20 min keskustan asemalta. (hinta elokuussa 17e suunta netistä varattuna)

    • Egyptin helmi

      MORO! Mä olen lähdössä Hurghadaan 29.7 2 viikoks. Munkin suora lento peruuntu ton air fin.... konkurssin takii. Otin Ebookersin kautta lennot ja maksoin 30 lisää. yölennot ja vaihtoineen päivineen reilu 10 tuntia. Hel-Varsova-Kairo-Hurg,tuleepahan lisää jännitystä elämään!

    • Villatar

      Eilen löysin halpoja lentoja Hurghadaan Genevestä. Kannattaa tutkia niitäkin reittejä. Easyjet-yhtiö oli sivustojen takana. Ja Geneveenhän pääsee monia reittejä Aikaa tärväänyy, mutta matkailu avartaa!

    • Vaihtoehto?

      Junalla Pietariin. Venäjältä lennetään sekä Hurghadaan että Sharmiin.

    • Huh hellettä

      Eipä sinne kesäaikaan muutoinkaan ole juuri matkoja järjestetty. Lämpöä löytyy päivittäin yli 30 astetta ja Luxorissa on vielä kymmenisen astetta lämpimämpää. Siksi siellä retket järjestetään varhain aamulla tai iltamyöhäisellä.

      • Ei ikinä elokuussa !

        Sori "yli 30 astetta".
        Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan.


      • Ei ikinä elokuussa !
        Ei ikinä elokuussa ! kirjoitti:

        Sori "yli 30 astetta".
        Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan.

        Tässä 10 pvän ennuste:
        http://foreca.fi/Egypt/Al_Ghardaqah/tenday


    • lomalle

      Minä olen lähdössä Hurghadaan syyskuun lopussa, lento maksoi 500€ ja reissussa olen lähes kolme viikkoa. Asuntokin on jo vuokrattuna. Lennot on Varsovan ja Kairon kautta Helingistä Hurghadaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe