Koska matkatoimistot eivät näytä Egyptiin matkoja tekevän ennen kuin talvikaudella, niin ajattelin lähteä omatoimimatkalle. Hotelli kyllä löytyy ja retkijärjestäjiä, mutta mutta...millä lentää Hurghadaan tai Luxoriin ?
Osaako kukaan neuvoa, nyt kun se Air finlandkin on laskuista pois.
Tai vaihtoehtoisesti, osaatteko kertoa mitä Ruotsalaista matkatoimistoa voisi käyttää. Eestin puolelta en halua lentää...luottamuspula
Haluaa Hurghadaan loppukesästä, omatoimimatka/matkatoim Ruotsist
14
290
Vastaukset
- ottaapäähän
Ihan samaa täälä mietin. Reittilennot tulee melko kalliiksi/kestää kauan, taitaa jäädä Egyptiin meno..
- Yksi vaihtoehto
Ruotsista yksi vaihtoehto, tjäreborg
http://www.ving.se/ - Matkaaja.
Jos olisit ollut viime viikolla omatoimimatkalla, se olisi tullut paljon suunniteltua kalliimmaksi.
- fjkdsa
Reittilentoja Kairoon voi saada alle 350 eurolla. Sieltä pääsee helposti ja kohtuullisen edullisesti sekä Hurgadaan että Luxoriin. Kysymys lienee, että paljonko sulla on aikaa käytettävissä.
- varokAA egyptiläisiä
Omatoimimatkaajat raiskataan siellä! Varo!
Ulkomaalainen Raiskattu Kairon Keskustassa!
Briteissä Natashan tarina Mailissä tänään. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2165445/British-journalist-Natasha-Smith-22-recalls-horrific-sexual-assault-Egypts-Tahrir-Square.html - Villatar
Condor lentää Frankfurtista Hurghadaan suhtkoht edullisesti. Etsi condor.de-sivuilta.
- sukejone
jep vingillä olen menossa ruotsin puolelta 12.8
Samat matkat kuin tjäreborgilla ja samat hinnatkin suunnilleen.
Laivalla yli ja arlandaexpress 20 min keskustan asemalta. (hinta elokuussa 17e suunta netistä varattuna) - Egyptin helmi
MORO! Mä olen lähdössä Hurghadaan 29.7 2 viikoks. Munkin suora lento peruuntu ton air fin.... konkurssin takii. Otin Ebookersin kautta lennot ja maksoin 30 lisää. yölennot ja vaihtoineen päivineen reilu 10 tuntia. Hel-Varsova-Kairo-Hurg,tuleepahan lisää jännitystä elämään!
- Villatar
Eilen löysin halpoja lentoja Hurghadaan Genevestä. Kannattaa tutkia niitäkin reittejä. Easyjet-yhtiö oli sivustojen takana. Ja Geneveenhän pääsee monia reittejä Aikaa tärväänyy, mutta matkailu avartaa!
- Vaihtoehto?
Junalla Pietariin. Venäjältä lennetään sekä Hurghadaan että Sharmiin.
- Huh hellettä
Eipä sinne kesäaikaan muutoinkaan ole juuri matkoja järjestetty. Lämpöä löytyy päivittäin yli 30 astetta ja Luxorissa on vielä kymmenisen astetta lämpimämpää. Siksi siellä retket järjestetään varhain aamulla tai iltamyöhäisellä.
- Ei ikinä elokuussa !
Sori "yli 30 astetta".
Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan. - Ei ikinä elokuussa !
Ei ikinä elokuussa ! kirjoitti:
Sori "yli 30 astetta".
Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan.Tässä 10 pvän ennuste:
http://foreca.fi/Egypt/Al_Ghardaqah/tenday
- lomalle
Minä olen lähdössä Hurghadaan syyskuun lopussa, lento maksoi 500€ ja reissussa olen lähes kolme viikkoa. Asuntokin on jo vuokrattuna. Lennot on Varsovan ja Kairon kautta Helingistä Hurghadaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303751Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351392Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1531091Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht248940Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73938Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754