Haluaa Hurghadaan loppukesästä, omatoimimatka/matkatoim Ruotsist

Neuvoja kellään ??

Koska matkatoimistot eivät näytä Egyptiin matkoja tekevän ennen kuin talvikaudella, niin ajattelin lähteä omatoimimatkalle. Hotelli kyllä löytyy ja retkijärjestäjiä, mutta mutta...millä lentää Hurghadaan tai Luxoriin ?
Osaako kukaan neuvoa, nyt kun se Air finlandkin on laskuista pois.

Tai vaihtoehtoisesti, osaatteko kertoa mitä Ruotsalaista matkatoimistoa voisi käyttää. Eestin puolelta en halua lentää...luottamuspula

14

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaapäähän

Ihan samaa täälä mietin. Reittilennot tulee melko kalliiksi/kestää kauan, taitaa jäädä Egyptiin meno..

• Yksi vaihtoehto
    • Matkaaja.

Jos olisit ollut viime viikolla omatoimimatkalla, se olisi tullut paljon suunniteltua kalliimmaksi.

• fjkdsa

Reittilentoja Kairoon voi saada alle 350 eurolla. Sieltä pääsee helposti ja kohtuullisen edullisesti sekä Hurgadaan että Luxoriin. Kysymys lienee, että paljonko sulla on aikaa käytettävissä.

• varokAA egyptiläisiä
    • Villatar

Condor lentää Frankfurtista Hurghadaan suhtkoht edullisesti. Etsi condor.de-sivuilta.

• sukejone

jep vingillä olen menossa ruotsin puolelta 12.8
      Samat matkat kuin tjäreborgilla ja samat hinnatkin suunnilleen.
      Laivalla yli ja arlandaexpress 20 min keskustan asemalta. (hinta elokuussa 17e suunta netistä varattuna)

• Egyptin helmi

MORO! Mä olen lähdössä Hurghadaan 29.7 2 viikoks. Munkin suora lento peruuntu ton air fin.... konkurssin takii. Otin Ebookersin kautta lennot ja maksoin 30 lisää. yölennot ja vaihtoineen päivineen reilu 10 tuntia. Hel-Varsova-Kairo-Hurg,tuleepahan lisää jännitystä elämään!

• Villatar

Eilen löysin halpoja lentoja Hurghadaan Genevestä. Kannattaa tutkia niitäkin reittejä. Easyjet-yhtiö oli sivustojen takana. Ja Geneveenhän pääsee monia reittejä Aikaa tärväänyy, mutta matkailu avartaa!

• Vaihtoehto?

Junalla Pietariin. Venäjältä lennetään sekä Hurghadaan että Sharmiin.

• Huh hellettä

Eipä sinne kesäaikaan muutoinkaan ole juuri matkoja järjestetty. Lämpöä löytyy päivittäin yli 30 astetta ja Luxorissa on vielä kymmenisen astetta lämpimämpää. Siksi siellä retket järjestetään varhain aamulla tai iltamyöhäisellä.

• Ei ikinä elokuussa !

Sori "yli 30 astetta".
        Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan.

• Ei ikinä elokuussa !
        Ei ikinä elokuussa ! kirjoitti:

Sori "yli 30 astetta".
        Siel on sietämättömän kuuma elokuussa, eikä yöksikään viilene. Oltiin 2010 juuri tähän aikaan.

Tässä 10 pvän ennuste:
        http://foreca.fi/Egypt/Al_Ghardaqah/tenday

• lomalle

Minä olen lähdössä Hurghadaan syyskuun lopussa, lento maksoi 500€ ja reissussa olen lähes kolme viikkoa. Asuntokin on jo vuokrattuna. Lennot on Varsovan ja Kairon kautta Helingistä Hurghadaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3800
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2782
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2300
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      215
      2285
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1829
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1532
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1284
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1224
    Aihe