Paljain säärin tanssimaan?

Paljainsäärin

Kaipailen mielipiteitä siitä, että voiko nainen tansseissa pukeutua mekkoon/hameeseen ilman sukkahousuja? Legginseistä en välitä, sukkahousutkin puistattaa, vallankin kesällä :) Stay up sukkia käytän, mutta kesällä lähtisin mielelläni paljain säärin. Rikonko pahasti jotain etikettiä?

60

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainoa rajoitus

      Jos sulla ei ole kovin karvaiset jalat niin sitten voit.

    • Kake.

      Tekisi mieli tehdä lakialoite siiä ettei nainen saisi käyttää mitään housuja 22-6.00
      välisenä aikana joten ei sen takia kovasti vastustaa paljaita sääriä.

      Sensijaan kaikki Aku-Ankka miehet kaikissa tassitilaisuuksissa pitäisi poistaa paikalta. Hyi helvetti!

    • Et riko etikettiä

      Et riko mitään etikettiä.
      Mitään etikettiä ei enää nykyään lavoilla ole.
      Käyttäytymisetiketti asetti jonkinlaiset pukeutumissäännöt vielä 90 luvulla,
      mutta nykyään ei enää edes suositusta pukeutumisessa ole.
      Nykyinen tanssikansa ei yksinkertaisesti tiedä mitään etiketistä ja se
      kyllä näkyykin pukeutumisessa.
      Voit mennä paljain säärin tai mikä vaan paljaana, kukaan ei tule sinulle
      siitä mitään huomauttamaan.
      Semmoiseksi on homma mennyt, ei siellä nykyään mitään etikettiä tai
      sääntöjä ole. Meidän vanhemmat vielä pukeutuivat kauniisti tansseihin,
      ei nykyinen tanssikansa sellaisesta tyylistä enää mitään tiedä.

      • tatu

        Joo, miehellä pikkutakki ja kravatti...

        Ehkäpä itse tanssiminenkin on muuttunut. Ei se vanha etiketti enään toimi. Muistan kuinka lauantaisin pariskunnat kävivät tansseissa, miehet puku päällä ja naisilla pitkä leninki. Itse tanssiminenkin oli semmoista hipsutelua...

        Ruskettuneet reidet vaan rohkeesti esiin naiset! Ei ne kaipaa kesäaikaan mitään verhoilua! Kuumahan siinä tulee!


      • Hygieniaa
        tatu kirjoitti:

        Joo, miehellä pikkutakki ja kravatti...

        Ehkäpä itse tanssiminenkin on muuttunut. Ei se vanha etiketti enään toimi. Muistan kuinka lauantaisin pariskunnat kävivät tansseissa, miehet puku päällä ja naisilla pitkä leninki. Itse tanssiminenkin oli semmoista hipsutelua...

        Ruskettuneet reidet vaan rohkeesti esiin naiset! Ei ne kaipaa kesäaikaan mitään verhoilua! Kuumahan siinä tulee!

        Kuka enää tänä päivänä kehtaa ruskettaa itseään, kun terveysriskit ja ihon ennenaikainen vanheneminen auringonoton seurauksena on jokaisella tiedossa? Sitäpaitsi saisi olla edes jotkut sandaalisukat hikisen jalan ja kengän välissä.


      • Nivealla sävyä
        Hygieniaa kirjoitti:

        Kuka enää tänä päivänä kehtaa ruskettaa itseään, kun terveysriskit ja ihon ennenaikainen vanheneminen auringonoton seurauksena on jokaisella tiedossa? Sitäpaitsi saisi olla edes jotkut sandaalisukat hikisen jalan ja kengän välissä.

        Itseruskettava on keksitty. Laitan sääriin kun alan käyttää hametta tai capreja. Sekoitus kosteusvoiteen kanssa toimii, eikä sääristä ole tullut oranssin värisiä:)


      • Hyvä Tatu !
        tatu kirjoitti:

        Joo, miehellä pikkutakki ja kravatti...

        Ehkäpä itse tanssiminenkin on muuttunut. Ei se vanha etiketti enään toimi. Muistan kuinka lauantaisin pariskunnat kävivät tansseissa, miehet puku päällä ja naisilla pitkä leninki. Itse tanssiminenkin oli semmoista hipsutelua...

        Ruskettuneet reidet vaan rohkeesti esiin naiset! Ei ne kaipaa kesäaikaan mitään verhoilua! Kuumahan siinä tulee!

        Eiks niin Tatu, että naisilla vaan reidet ja mahdollisimman paljon siitä ylöspäin ja muutenkin näkyviin.
        Se tää Tatu sentään on asian ytimessä ; )


    • Dancing Man

      Nainen näyttää hyvältä sukkahousuissa. Kesäkuumalla stay up -sukat ovat varmaan hyvät.

      • niiin tai..

        Niin tai sitte ku paat pitkät kalsarit tunikan ja kumitossut niin ei ole illan
        mittaan hakijat iltaasi häiritsemässä.


    • Sääriin katsoja

      No mikäs siinä, oma asiasihan se on, mutta paremmalta jalat näyttävät sukissa.

    • nahkajalka

      Kukin vastaa tyylillään! Minä olen kulkenut kesätansseissa paljain säärin jo yli kymmenen vuotta, ja aion jatkaa. Ajele/sheivaa/epiloi karvat sääristäsi pois edellisenä päivänä ja laita reilusti rasvaa jalkoihin pari tuntia ennen tanssimaan lähtöä.
      Ilmavia jenkkoja sinulle.. :o)

    • Hygienia kunnossa

      No ompa kysymys. Sukkahousuja ei kuulu käyttää kesällä, varsinkaan mustia. Aivan kammottavat on mustat sukkahousut kesälavalla. Umpinaisiin tanssitossuihin fiksu nainen laittaa sisäsukat ja pestävät pohjalliset, jotka vaihdetaan joka tanssikerran jälkeen puhtaisiin.

      • Mies37

        Ihan samalta ne mustat sukkahousut näyttää kesällä kuin talvellakin. Se erohan on vain pääsi sisällä. Paremmalta ne minun mielestä näyttää kuin kalpeat kananjalat.


      • Sävy Suntan
        Mies37 kirjoitti:

        Ihan samalta ne mustat sukkahousut näyttää kesällä kuin talvellakin. Se erohan on vain pääsi sisällä. Paremmalta ne minun mielestä näyttää kuin kalpeat kananjalat.

        Tiedoksi vaan että kaupoista löytyy myös tosi ohuita hieman sävyä antavia lycrasukkahousuja, mikäli vain mustien sukkisten valikoimaan olet tutustunut. Ja eiköhän riitä että niitä mustia käytetä talvella ihan riittämiin..


      • Mies37
        Sävy Suntan kirjoitti:

        Tiedoksi vaan että kaupoista löytyy myös tosi ohuita hieman sävyä antavia lycrasukkahousuja, mikäli vain mustien sukkisten valikoimaan olet tutustunut. Ja eiköhän riitä että niitä mustia käytetä talvella ihan riittämiin..

        Jos tarkoitit viestisi minulle, niin olen kyllä huomannut, että värivalikoimassa on muutakin kuin mustaa. Mutta pointtini olikin se, että parempi vaikka niissä mustissa sukissa kuin ilman, jos jalat on kuin kalvakat kanankoivet. Joku tuollainen rusketuksen värinen on kyllä kauniimpi kuin musta.


      • Sävy Suntan
        Mies37 kirjoitti:

        Jos tarkoitit viestisi minulle, niin olen kyllä huomannut, että värivalikoimassa on muutakin kuin mustaa. Mutta pointtini olikin se, että parempi vaikka niissä mustissa sukissa kuin ilman, jos jalat on kuin kalvakat kanankoivet. Joku tuollainen rusketuksen värinen on kyllä kauniimpi kuin musta.

        Juu tarkoitin, mutta huomasin vasta vastattuani, että nimimerkki oli miehen. :D


      • Paikallinen ilmiö

        Tämä on tätä suomalaista kulttuuria. Kesällä pitää näyttää niin kesäiseltä, vaikka lämpöä olisi vain 10 astetta. Lämpimissä maissa ei tällaista ilmiötä ole ja iltatilaisuuksiin mentäessä kuuluu peittää sääret. Sukkien väri valitaan muun pukeutumisen mukaan. Myös mustia voi käyttää. Suomalainen on vaan juntti, siitä ei mihinkään pääse.


      • Täyttä puppua
        Paikallinen ilmiö kirjoitti:

        Tämä on tätä suomalaista kulttuuria. Kesällä pitää näyttää niin kesäiseltä, vaikka lämpöä olisi vain 10 astetta. Lämpimissä maissa ei tällaista ilmiötä ole ja iltatilaisuuksiin mentäessä kuuluu peittää sääret. Sukkien väri valitaan muun pukeutumisen mukaan. Myös mustia voi käyttää. Suomalainen on vaan juntti, siitä ei mihinkään pääse.

        "Lämpimissä maissa ei tällaista ilmiötä ole ja iltatilaisuuksiin mentäessä kuuluu peittää sääret."

        Heh, aikamoinen yleistys. Katsos kun Suomessa se kesä on niin lyhyt. on neljä vuodenaikaa nääs. Onko se sinulta pois jos sen lyhyen ajan haluaa pukeutua kesäisesti? En liene ainut joka niin tekee.


      • Pukeutumisetiketti
        Täyttä puppua kirjoitti:

        "Lämpimissä maissa ei tällaista ilmiötä ole ja iltatilaisuuksiin mentäessä kuuluu peittää sääret."

        Heh, aikamoinen yleistys. Katsos kun Suomessa se kesä on niin lyhyt. on neljä vuodenaikaa nääs. Onko se sinulta pois jos sen lyhyen ajan haluaa pukeutua kesäisesti? En liene ainut joka niin tekee.

        Tämähän riippuu siitä, että minkälaisena tilaisuutena lavatansseja pidetään. Juhla- ja edustuspukeutumiseen kuuluu naisella hameen kanssa AINA ohuet sukkahousut tai stay-upit lämpötilasta riippumatta. Jos lavatanssit ovat mielestäsi enemmän urheilu- kuin juhlatapahtuma, niin sama kai tuo sitten. Mutta joku muu voi olla asiasta eri mieltä.


      • lavojen seurapiirit
        Pukeutumisetiketti kirjoitti:

        Tämähän riippuu siitä, että minkälaisena tilaisuutena lavatansseja pidetään. Juhla- ja edustuspukeutumiseen kuuluu naisella hameen kanssa AINA ohuet sukkahousut tai stay-upit lämpötilasta riippumatta. Jos lavatanssit ovat mielestäsi enemmän urheilu- kuin juhlatapahtuma, niin sama kai tuo sitten. Mutta joku muu voi olla asiasta eri mieltä.

        Tämähän riippuu siitä, että minkälaisena tilaisuutena lavatansseja pidetään. Juhla- ja edustuspukeutumiseen kuuluu naisella hameen kanssa AINA ohuet sukkahousut tai stay-upit lämpötilasta riippumatta. Jos lavatanssit ovat mielestäsi enemmän urheilu"

        Ei ne lavatanssit nyt todellakaan ole mikään varsinainen juhlatapahtuma kuin korkeintaan jollekin takametsien juntille joka ei pääse elämänsä aikana muihin juhliin kuin häihin, hautajaisiin ja syntymäpäiville. Lavatanssit ovat viihdetapahtuma.


    • Reiska 45

      Minäkin käytän sukkahousuja kesätansseissa

      • Kappas Reiskaa

        Hameen vai shortsien kanssa?


      • Hmm...

        Tuntuu miehiä kiinnostavan enemmän nämä sukkahousukeskustelut :)


      • Sääriin katsoja
        Hmm... kirjoitti:

        Tuntuu miehiä kiinnostavan enemmän nämä sukkahousukeskustelut :)

        No tottakai. Me miehetkän niitä kopia siellä lavalla enemmän katsellaan.


      • kesäkinttu
        Sääriin katsoja kirjoitti:

        No tottakai. Me miehetkän niitä kopia siellä lavalla enemmän katsellaan.

        Myös minä käyn kesätansseissa paljain säärin, minulle on näet aivan sama tykkäävätkö miehet minun sääristäni sukitta vai sukkien kera, ei liikuta pätkän vertaa, mitä muut ajattelevat. Liian kuuma on kesällä tanssia sukat/sukkahousut jalassa, en myöskään pidä capreja/yms. tai pitkiähousuja, saatikka legginssejä!!!

        Ja minulle on myös yhdentekevää se, tanssiiko joku toinen nainen sukissa, sukitta, housuissa, hameessa, legginsseissä vai ilman näitä mitään. Eikö se ole jokaisen oma asia, millaisissa kamppeissa viihtyy ja mistä itse tykkää?

        Ja sukkahousu-miehille tiedoksi; myös miehille on sukkahousuja, vetäkää ne omiin jalkoihinne ja menkää tanssimaan pehva hiessä...


      • No höh
        kesäkinttu kirjoitti:

        Myös minä käyn kesätansseissa paljain säärin, minulle on näet aivan sama tykkäävätkö miehet minun sääristäni sukitta vai sukkien kera, ei liikuta pätkän vertaa, mitä muut ajattelevat. Liian kuuma on kesällä tanssia sukat/sukkahousut jalassa, en myöskään pidä capreja/yms. tai pitkiähousuja, saatikka legginssejä!!!

        Ja minulle on myös yhdentekevää se, tanssiiko joku toinen nainen sukissa, sukitta, housuissa, hameessa, legginsseissä vai ilman näitä mitään. Eikö se ole jokaisen oma asia, millaisissa kamppeissa viihtyy ja mistä itse tykkää?

        Ja sukkahousu-miehille tiedoksi; myös miehille on sukkahousuja, vetäkää ne omiin jalkoihinne ja menkää tanssimaan pehva hiessä...

        Otitko jotenkin itseesi? Vaikutti jotenkin suutuspäissään kirjoitetulta. Jokainen tekee ja pukeutuu tietenkin niinkuin parhaaksi näkee. Aloittaja kysyi mielipiteitä, niin eikö niitä saa silloin kertoa?


    • Pitkäpunttinen mies

      Paljaat sääret naisella on aivan sama kuin mies tanssimassa shortseissa. Jos hyväksyt miehet shortseineen tansseihin, niin senkun menet itsekin paljain kintuin.

    • *Aloittaja

      Kiitos vain reipashenkisestä keskustelusta ;)

      Parit tanssi-iltaa takana "paljain jaloin" ja haettiinkin kovasti, joten kohdalleni ei osunut niitä, joita sukkahousuttomat jalat olisivat liiaksi häirinneet :D

      Joitakin kommentteja edelläoleviin:
      * Jalkani eivät ole karvaiset, sillä ne pidetään iskussa :) Ovat omassa kropassani parasta.
      * Ilman housuja olisi kuuleman mukaan terveellistä oleilla, rohkeutta kerätessä ;)
      * Jalkani ovat kauniisti ruskettuneet.
      * Jalkani voivat näyttää paremmilta sukissa, mutta ovat hyvät näinkin.
      * Mustat sukkahousut/sukat eivät minunkaan mielestäni kuulu kesään. Jos käytän niitä, ne ovat ihonvärisiä.
      * Tanssikengissä tietenkin käytän avokassukkia, joten hygienia siltä osin kunnossa :)
      * Ja katselen mielelläni miehiä shortseissaan myös tanssilavoilla!

      Mukavia tansseja teille kaikille, sukilla tai ilman.

    • naiskauneus esiin

      Pisti silmiini tämä aihe ja sananen minultakin. Vaikka en käytä sukkahousuja!

      Tansseihin mennään mielestäni ennen kaikkea pitämään hauskaa ja viihtymään, seurustelemaan ystävien ja niiden vastakkaisten sukupuolten edustajien kanssa. Jokainen pukeutuu niin että antaisi parhaimman kuvan itsestään, ovathan tanssit eräänlainen markkinatapahtuma, varsinkin sinkuille.

      Vaikka moni menee tänä päivänä tanssimaan pelkästään eräänlaisena urheilusuorituksena, en silti hyväksy tanssipaikoille urheiluun tarkoitettuja asusteita. Siistit urheilupaidat vielä ovat ok, käytän niitä itsekin. Mutta shortsit miesten jalassa ovat vähän makaaberia ja mautonta! Vielä jos jalassa on valkoiset urheilusukat ja sandaalit!

      Tästä eri mieltä olevat, ajatelkaapa tilannetta jossa toiset ovat panneet ylleen parhaimpansa ja muutenkin paneutuneet pukeutumiseensa ja sitten paikalle tulee joku sen näköisenä kuin olisi menossa rannalle!

      Aloituksesta tuossa edellä vähän eksyen, nyt asiastakin. legginsit minä hyväksyn "kybällä" naisille, joilla on vartaloa. Paras asuste aikoihin minihameiden jälkeen, mitenkään nais-arvoa alentamatta! Stay-upit samoin ovat varsin "Hot" sopivasti "kuuman" näköisellä naisella vilahtaessaan siellä hameen alta. Mutta naisten sääret ilman sukkiakin ovat ihan ok, jokainen pukeutuu kuitenkin kuten haluaa...

      • Niinpä niin

        Eli sinusta on ok, jos nainen kulkee lavatansseissa kintut paljaana, mutta mies ei saa tehdä niin?


      • Tasa-arvoa?
        Niinpä niin kirjoitti:

        Eli sinusta on ok, jos nainen kulkee lavatansseissa kintut paljaana, mutta mies ei saa tehdä niin?

        Juuri tämä on minua monesti huvittanut, kun miesten ei sallita esiintyä juhlapaikalla shortseissa, mutta naisten pitää saada olla sääret paljaana. Jos perusteluna naisten paljasteluun on kuumuus, niin eikö muka miehillä ole yhtälailla kuuma? Onko ne ohuet sukat/sukkahousut muka kuumemmat kuin miesten pitkät housut?


      • Älä välitä
        Tasa-arvoa? kirjoitti:

        Juuri tämä on minua monesti huvittanut, kun miesten ei sallita esiintyä juhlapaikalla shortseissa, mutta naisten pitää saada olla sääret paljaana. Jos perusteluna naisten paljasteluun on kuumuus, niin eikö muka miehillä ole yhtälailla kuuma? Onko ne ohuet sukat/sukkahousut muka kuumemmat kuin miesten pitkät housut?

        Et siis selvästikään ymmärrä tätä asiaa... no, älä ole pahoillasi, ei kaikkea tietenkään voi eikä jokaisen tarvi ymmärtää.. Meet vaan rohkeesti juhlaan shortseissa tai uimahousuissa.


      • Heh..
        Älä välitä kirjoitti:

        Et siis selvästikään ymmärrä tätä asiaa... no, älä ole pahoillasi, ei kaikkea tietenkään voi eikä jokaisen tarvi ymmärtää.. Meet vaan rohkeesti juhlaan shortseissa tai uimahousuissa.

        No onko se sitten jotenkin hienompaa, kun naisella on shortsit jalassa? Näitä kun näkee kesälavoilla siinä missä shortsimiehiäkin.

        Miten miesten pitäisi pukeutua, jos haluavat vilvoitusta tukalaan kuumuuteen? Naiset kun näköjään saavat kekkaloida miten haluavat, mutta miehille ei shortseja sallita.


      • Kauheeta kattoo
        Heh.. kirjoitti:

        No onko se sitten jotenkin hienompaa, kun naisella on shortsit jalassa? Näitä kun näkee kesälavoilla siinä missä shortsimiehiäkin.

        Miten miesten pitäisi pukeutua, jos haluavat vilvoitusta tukalaan kuumuuteen? Naiset kun näköjään saavat kekkaloida miten haluavat, mutta miehille ei shortseja sallita.

        kauhein näkemäni yhdistelmä kesälavalla oli valkoiset lyhyet sortsit ja mustat sukkahousut. Joo hienoo on olla mustavalkoinen..


      • Niinpä niin
        Heh.. kirjoitti:

        No onko se sitten jotenkin hienompaa, kun naisella on shortsit jalassa? Näitä kun näkee kesälavoilla siinä missä shortsimiehiäkin.

        Miten miesten pitäisi pukeutua, jos haluavat vilvoitusta tukalaan kuumuuteen? Naiset kun näköjään saavat kekkaloida miten haluavat, mutta miehille ei shortseja sallita.

        Kertokaas nyt naiset mitä miehen pitää laittaa jalkaan kesäisen kuumalle tanssilavalle?


      • Pitkät housut vaan
        Niinpä niin kirjoitti:

        Kertokaas nyt naiset mitä miehen pitää laittaa jalkaan kesäisen kuumalle tanssilavalle?

        Taitaa olla niin, että tässä ei ihan tasa-arvo toteudu ja miehiä sorretaan.


      • tangon huumaa
        Pitkät housut vaan kirjoitti:

        Taitaa olla niin, että tässä ei ihan tasa-arvo toteudu ja miehiä sorretaan.

        Ei tarvi toteutuakaan, en haluais nähdä miesten karvasia jalkoja.
        Naisten paljaita sääriä voi kyllä kattella.

        Ihan samahan se on, esim ravontolan terasseilla näkee joskus miehiä yläosattomissa.
        Kamalaa katsella.
        Yläossattomia naisia viä katseliskin.


      • Sopii miehillle
        Niinpä niin kirjoitti:

        Kertokaas nyt naiset mitä miehen pitää laittaa jalkaan kesäisen kuumalle tanssilavalle?

        Mun puolesta miehet voi laittaa lyhyet housut, jotka on puolisääreen. Minua ei haittaa jos miehellä on säärissä karvoja. Ei niitä ole pakko tuijotta jos häiritsee. Polven alle ulottuvat farkkusortsit on myös hyvännäköiset ja käy lavalle. Ruudullisten kanssa kannattaa olla varovainen ainakin lyhyiden. Ne meinaan näyttävät boxereilta ja että on unohtunut päällihousut kotiin. :D


    • Reino.

      Nuo naisten säärikarvat. Onhan ne miehin piirre mutta kyllä ne ovat kuin miehen tissit. Kenelläkään naisella ei ole niin pieniä mitä miehellä. Mutta sellaiset naiset joilla näkyy säärikarvoja ovat mukavampia petikavereita .
      Me miehet emme ole niin pikkutarkkoja muutamasta karvasta ja kyllä me sinut naiseksi tunnistamme vaikka onkin vähän karvoja. Pääasia että päässä on muutakin kuin karvoja. Voihan sitä sanoa että haittaako, en muistanut ajaa.

      Sensijaan tuollainen itseänsä varten pukeutuja kauhistuttaa. Onni että hän sattuu tässä tapauksessa olemaan nainen ja sattuu kuitenkin pukeutumaan aika mallikkaasti. Taitaa muuten itsekkin kyllä tietää tämän, kunhan puhuu.

      Voihan sitä partnerilta kysyä kesken tanssin että onko hän autolla liikeellä.
      Jos on, niin pyytää että käydään hänen autossa vähän vilvoittelemassa. Autossa sitten pytää että saakko hän tässä riisua nämä sukkahousut pois kun on niin kuuma. Varmaan suostuu. Sitten taas tansimaan ja samalla ottaa vähän lähemmän otteen.

      • ai vilvoittelemaan?

        No voi hyvän tähden... Miksi pitäis autoon mennä sukkahousuja riisumaan, siellähän vasta helteellä kuuma on. Kyllä kai kuumuuteen läkähtyvä daami tajuaa naistenhuoneessa turhasta vaatteesta kuoriutua. Taitaa olla jotain tanssimiehen toteutumatonta fantasiaa.


    • Vipeltäjä:)

      Itse en ole moneen vuoteen käyttänyt kesäisin sukkahousuja, suosittelen muillekkin.
      Toki kun karvat on ajettu ja pikku rusketusta niihin hommattuna, ovat ehdottomasti paremman näköiset. Ellen ole saanut rusketusta tai muistanu pistää itseruskettavaa, käytän suihkutettavii sukkahousuja, niissä mukana hiukan kimallusta, joten näyttää ihan kun olis sukkikset jalassa.
      Karvat tietty kannattaa ajella, ne on naisella ilkeen näköiset!

      • Ei sänkisääriä :)

        Onneksi ei tarvitse ajella, kun ei ole koskaan tullut sääriin mitään ajeltavaa.
        Nuo suihkutettavat sukkahousut kuulostavatkin mielenkiintoiselta ja on minulle aivan uusi juttu. Pitääpä joskus kokeilla, tosin itseruskettavaa myös sivelen sääriin, paremmalta näyttää. Sukkahousut on pannassa kesäkauden. Juhliin ehkä tosi ohuet lykrasukkikset.


    • Reino.

      "ai vilvoittelemaan?"
      Nyt en muista onko toteutumatonta vai toteutunutta mutta on kumminkin.
      Naistenhuoneeseen tai kavaljerin autoon, hyviä paikkoja kummatkin mutta hieman eri mielessä

    • FF

      Tulipa mieleen, että miten sitten pitäisi pukeutua,jos haluaisi käyttää hametta tai mekkoa,ilman legginssejä tai muita. Ja sattuukin käymään niin, että mies tekee nostoja/taivutuksia?? Tämä tähän saakka on rajoittanut minun "mekkoiluani" ilman niitä legginssejä...
      Huih, tukka pystyssä jo pelkästä ajatuksesta, että pikkuhousut vilahtaisivat ja helmat ylhäällä =(

      • Ei vilahda

        Voi sentään olisihan se ihan kauheeta... jos vaikka pikkuhousut vilahtaisivat.
        Arvaas mikä auttais ...:) siis siihen et pikkuhousut ei ihan oikeesti vilahda. : ))


      • Oikeanlainen hame

        Oletko koskaan kuullut alushameista? Ei ne tanssihameet/mekot tarvii myöskään täyskelloja olla vähempikin helman leveys riittää tangonkin taivutukseen. Sellainen jossa poimutus alkaa peffan alapuolelta ei myöskään nosta hametta vyötärölle asti pyoritettäessä vaan sopivasti vaan kohoaa. Sellaiset on myös nätimpiä ei levennä lantion kohdalta. Alushousuiksi ei kannata valita pienimpiä tankoja pistää vaan hipsteri tai boxerityyppisten peittää paremmin, jos pelkää tavaran vilahtavan.


      • ei vilaustakaan
        Oikeanlainen hame kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut alushameista? Ei ne tanssihameet/mekot tarvii myöskään täyskelloja olla vähempikin helman leveys riittää tangonkin taivutukseen. Sellainen jossa poimutus alkaa peffan alapuolelta ei myöskään nosta hametta vyötärölle asti pyoritettäessä vaan sopivasti vaan kohoaa. Sellaiset on myös nätimpiä ei levennä lantion kohdalta. Alushousuiksi ei kannata valita pienimpiä tankoja pistää vaan hipsteri tai boxerityyppisten peittää paremmin, jos pelkää tavaran vilahtavan.

        Niija jos pelkää pikkuhousujen vilahtavan niin jättää ne vaan ihan reilusti
        pois nii ei vilahda.


      • Ajat muuttuneet..

        Laita jotkut mikroshortsit alle, jos kovasti pelottaa. Leggingsit on kamalat varsinkin kesällä. Ihmettelen vaan miten ennenvanhaan uskallettiin? Onko nykynaisista tullut yhtäkkiä siveämpiä?


    • mies50+

      Tanssinut monta vuotta enkä eritysesti pannut merkille onko naisella paljaat sääret vai ei. Kesämekon kanssa sopii hyvin laittaa sandaalit, eikä silloin pidä sukkia laittaa. Päin vastoin.

      • en unta saa

        Kumpa voisikin olla ilman stay up sukkia hameessa! Itsellä geeniperintönä murrosiästä asti suonikohjut toisessa jalassa, haitanneet pukeutumista kesäisin. On niin karmean näköiset, että kanssaihmisten mielenterveyden takia olen jotkut ohuet sukat laittanut jalkaani. Mutta nythän voisin laittaa stay upin toiseen jalkaan ja pullosuihketta toiseen:) Kannustankin kaikkia naisia ja miehiä vapauttamaan säärensä ainakin helteiden ajaksi


    • elähänytwilima

      ja minä kannustan muuten vaan vapauttamaan itsensä moisista ajatukista... ei ku tukisukat vaan jalkaan ja jalalla korreesti:)

      • Anonyymi

        Tukisukat on hieno keksintö, toimii 👍


    • Anonyymi

      Vuosikymmeniin en ole voinut sukkahousuja käyttää niin valinta on ollut tosi helppo. Tosin hametta tai mekkoakaan en vapaaehtoisesti päälleni tansseihin laita. Nykyään on löytynyt ainakin markkinamyyjiltä ihania leveälahkeisia ilmavia vilpoisia kesähousuja joita tykkään pitää ja välttämättä alle ei pikkareitakaan tarvitse. Jalkoihin kompressiösäärystimet ja menoksi, jaksaa hyvin humpata koko illan kun paikallaan teputtelut ei kiinnosta.

      • Anonyymi

        Täytyy olla todella iso perze jos ei nainen voi sukkahousuja käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla todella iso perze jos ei nainen voi sukkahousuja käyttää.

        Sillä että ei voi sukkahousuja käyttää ei ole mitään tekemistä perseen kanssa. Oletko koskaan kuullut että joillakin iho ei vaan siedä sukkahousuja eikä myöskään niitä stay up sukkia? No nyt kuulit. Olen mieluummin ilman kuin lotraan kortisonivoiteita kinttuihini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä että ei voi sukkahousuja käyttää ei ole mitään tekemistä perseen kanssa. Oletko koskaan kuullut että joillakin iho ei vaan siedä sukkahousuja eikä myöskään niitä stay up sukkia? No nyt kuulit. Olen mieluummin ilman kuin lotraan kortisonivoiteita kinttuihini.

        Jos ei ihminen voi vaatteita käyttää niin sitten on syytä olla ilman. Yksinkertaista.


    • Anonyymi

      Lakanavalssin jälkeen erikoismies totesi että olisit kertonut että olet neitsyt.
      Tyttö ilmoitti että olisinhan minä kertonut että en ehtinyt ottaa sukkahousuja pois.

    • Anonyymi

      Eiköhän kannattaisi pukeutua jo ennen tansseja, eikä vasta tansseissa?

      • Anonyymi

        Tanssipaikoissa on naistenhuoneet (wc), joissa voi riisua/vaihtaa/pukea myös sukkahousuja.
        Onneksi nykysukkahousut ei niin helposti rikkoudu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe