KAIKKI KOSKETUSNÄYTTO KÄNNYT OVAT IHAN PARAS!

Chris_Finland

Kosketusnäyttö on aina paras. Näppäimistö kännyt ovat ihan paskoja! Koska näppäimistöt voi mennä rikki myös! Ettekö usko?! Mun mummilla on Nokia Lumia 800! Mulla on ollut 3 kertaa näppäimistö kännyt, ja ne ovat paskoja! Ja nyt sain 2010 vuodelta sitten joulukuussa kosketusnäytön. SE maksaa 100 €. Usko tai älä! Koska en ole ikinä sokee. Mulla on ainoa hyvä muisti. Mun paras kamu on Juuso, sillä on samanlainen kuin mulla se känny, mutta eri väri. Mulla on musta ja kamulla valkoinen.

23

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chris_Finland

      Ihan sama, siinä kaikki..... :-/ halusin poistaa sen keskustelun.

    • kosketuspaksa

      Näppäinpuhelimet on paljon luotettavimpia kuin kosketusnäytöt...

    • NOUKIABEST4EVER!

      Öö.. Ootkos miettiny et kosketusnäytöt hajoo helpommi ku näppäinpuhelimie näppäimet... Uskon kyllä että näppäimistö voi mennä hajalle mutta ei se ihan parista pudotuksesta mee.. mutta useimmiten kosketusnäytön kun pudotat niin sen näyttö hajoaa, tai jossei oo mitää iskunkestävää kosketusnäyttöpuhelinta. En hauku kosketusnäyttöpuhelimia, koska itselläni on lumia 800 mutta kyllä näppäinpuhelimet vie voiton :)

      • dhfjghbnk

        ootkos miettiny että on melko hölmöä ja turhaa vastata 14-vuotiaan trolliin?


      • MoPhoBiNeLe

        Nii ja mun iPod Touchi on tipahtanu mult noin parikymment kertaa tähä päivää saakka (ostin kesäkuus) ja toimii mahtavasti.


    • MoPhoBiNeLe

      No vaau.. Mun mummu sai eile Nokia Lumia 920 koska se kyllästy sen N8 ja mun parhaal kaveril o joku nokia näppäinpuhelin vuodelt 2002.. Itelläni on Samsung Galaxy Mini. Se ei oo iha niin hyvä mut ei haittaa koska mul on iPod Touch (4.)

      • roska ei posti ei

        "Itelläni on Samsung Galaxy Mini. Se ei oo iha niin hyvä mut ei haittaa koska mul on iPod Touch (4.)" Itelläki on SGmini mutta ei ipodia. :)


    • Nokia 3310 <3

      Jee.. mulla on nokia 3310 ja se on tippunu monta kertaa, ollu vedessä, jääny auton alle, ollu lumessa yön yli ja oon heitelly sitä.. ja toimii täydellisesti vielä! Laittakaas kosketusnäytöt paremmaksi :DD

    • Honi

      Pystykkö vanhalla Nokian paskallas mennä esim facebook?
      SERVED

      • Pääsöö ja hyvin

        Nokia N900 on monipuolisimpia puhelimia edelleen, vastaavaa saa etsiä.


      • Chris_Finland

        En


      • Chris_Finland
        Chris_Finland kirjoitti:

        En

        Nyt en jaksa enää mun puhettelua. Miten mä poistan sen?


      • Chris_Finaldn
        Chris_Finland kirjoitti:

        Nyt en jaksa enää mun puhettelua. Miten mä poistan sen?

        Ja pystyn mennä Facebookiin mun kosketusnäyttöpuhelimellani.


      • Chris_Finland
        Chris_Finaldn kirjoitti:

        Ja pystyn mennä Facebookiin mun kosketusnäyttöpuhelimellani.

        Ja en trollaillu yhtään Suomi24:ssa.


      • Chris_Finland
        Chris_Finland kirjoitti:

        Ja en trollaillu yhtään Suomi24:ssa.

        Vastakaa heti, en voi odottaa. Mun on pakko poistaa mun rasittavan keskustelun!!!!!!!


      • Chris_Finland
        Chris_Finland kirjoitti:

        Vastakaa heti, en voi odottaa. Mun on pakko poistaa mun rasittavan keskustelun!!!!!!!

        Senkus en haluais nähä enään mun typerää keskustelun! Mun vastaus: En halua nähdä minun typerä keskustelu. ÄKKIÄ NYT, MITEN SAAN POISTETTUA KESKUSTELUN!?


      • Chris_Finland
        Chris_Finland kirjoitti:

        Senkus en haluais nähä enään mun typerää keskustelun! Mun vastaus: En halua nähdä minun typerä keskustelu. ÄKKIÄ NYT, MITEN SAAN POISTETTUA KESKUSTELUN!?

        Enkä ole miettiny että kosketusnäyttö puhelimet hajoaa helposti. Mun mielipide: En usko, jos hajoaa. Ja käytän mielummin vaan kosketusnäyttö kännykän.


      • Chris_Finland
        Chris_Finland kirjoitti:

        Enkä ole miettiny että kosketusnäyttö puhelimet hajoaa helposti. Mun mielipide: En usko, jos hajoaa. Ja käytän mielummin vaan kosketusnäyttö kännykän.

        Lupaan etten oikeesti trollaile turhasti. Lupaan!


    • Chris_Finland

      EN KÄYTÄ NÄPPÄINPUHELINTA ENEMPÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      USKO HYVÄLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Chris_Finland

        JA NYT OIKEESTI LOPPU KESKUSTELU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        EN HALUA PUHUA TEIDÄN KANSSANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        SE ON MUN SYYNI, ETTÄ LOIN KESKUSTELU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • valitut3

      mulla valkonen samsung galaxy mini ja kamulla musta iphone 5

    • 14+13

      Oot varmaan ekalla luokalla kun raisgaat huutomerkkiäkin C_F :DD

    • Teemu35v

      Mulla on kosketusnäyttö ja ajattelin, että se on paras ostamani puhelin..mutta se olikin ihan surkea kun kaikkeen, jopa nettiin piti olla sähköposti/microsoft-tili niin vaihdoin sen Nokia c2 ja se on parempi kuin koskari :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe