Mistä löytyy Orimattilan komeat, fiksut ja vapaat miehet?

jepjep

Liikkui täällä ihan missä vaan niin törmää aina renttuihin tai eronneisiin, karanneisiin ja muuten vain seonneisiin tapauksiin. Ensimmäinen asia minkä orimattilalainen mies saa suustaan ulos, saako sulta? Ja toinen asia on tisseihin tuijottaminen... Tarttee varmaan hommata paita jossa lukee jotain tosi nasevaa tissien kohdalla. Täältä ei ainakaan kukaan järjellinen nainen miestä löydä.....

82

1891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylkyl

      hmmm..täytyy varmaan aika nuorta seuraa sitten katsella vaikken ikääsi tiedäkkään, sillä mitä vanhemmalla iällä ollaan niin sitä vaikeampaa on ainakin löytää koskaan kenestäkään eronnut puolisko? ja jos olet kovinkin pitkä niin voihan niitä tisseihin tuijjotuksia tulla mikäli ne sen toisen silmienkorkeudella on :)
      viimeisestä lauseesta voisin myös olla erimieltä..

      • Anonyymi

        Jos kerran sitä nuorta sikaa saisi


    • Raitismies 40 +

      Kyllähän järjellisiä miehiä löytyy, MUTTA oletko sinä sellainen joka kelpaa järjelliselle miehelle?

      Mikähän mahdat olla jos törmäät vain renttuihin, eronneisiin ym. roskaväkeen?

      Orimattilan naiset ovat hyvin usein juoppoja, baariruusuja, jakorasioita, yhäreitä, kiertopalkintoja ym. roskaväkeä - ei järkevä mies kelpuuta tuollaista edellä kuvaamaani yhtään mihinkään.

      • tyy

        Sinä raitismies 40! Eikö tavalliset naiset voi juhlimassa käydä tai yh-äiditkö kuuluvat kotiinsa istumaan ja itkemään yksinäisyyttänsä jos mies on lähtenyt kävelemään muille maille ja perheensä jättänyt?? Olet samanlainen Orimattilainen juntti kun joku 18- vuotias baarikärpänen kun tuollaisia kommentteja päästelet! Minä olen nuori ja voin sanoa kauniskin ja olen Orimattilassa asunut koko 26 vuotta. Olen yh-äiti ja miehestä erosin HÄNEN juomisensa takia ( mies ei Orimattilasta)! Yhdenkään Orimattilasta olevan miehen kanssa en ole ollut enkä ole ja en voisi ikinä kuvitellakkaan että olisin!!!Kertaakaan en ole täällä törmännyt kun vonkaaviin pikkupoikiin tai yli 30- vuotiaisiin "pikkupoikiin". Ja sanot että Orimattilan naiset ovat kiertopalkintoja, mille? Orimattilan miehet ovat juoppoja, baarikärpäsiä, pukkeja, vonkaajia, perheen jättäjiä, pettäjiä ym. roskaväkeä ja sinä tekopyhä snobi kuulut myös tähän joukkoon ;D Kaikki Orimattilan naiset sen tietävät ettei täältä voittajia löydy tai etenkään mitään komistuksia!


      • Raitismies 40 +
        tyy kirjoitti:

        Sinä raitismies 40! Eikö tavalliset naiset voi juhlimassa käydä tai yh-äiditkö kuuluvat kotiinsa istumaan ja itkemään yksinäisyyttänsä jos mies on lähtenyt kävelemään muille maille ja perheensä jättänyt?? Olet samanlainen Orimattilainen juntti kun joku 18- vuotias baarikärpänen kun tuollaisia kommentteja päästelet! Minä olen nuori ja voin sanoa kauniskin ja olen Orimattilassa asunut koko 26 vuotta. Olen yh-äiti ja miehestä erosin HÄNEN juomisensa takia ( mies ei Orimattilasta)! Yhdenkään Orimattilasta olevan miehen kanssa en ole ollut enkä ole ja en voisi ikinä kuvitellakkaan että olisin!!!Kertaakaan en ole täällä törmännyt kun vonkaaviin pikkupoikiin tai yli 30- vuotiaisiin "pikkupoikiin". Ja sanot että Orimattilan naiset ovat kiertopalkintoja, mille? Orimattilan miehet ovat juoppoja, baarikärpäsiä, pukkeja, vonkaajia, perheen jättäjiä, pettäjiä ym. roskaväkeä ja sinä tekopyhä snobi kuulut myös tähän joukkoon ;D Kaikki Orimattilan naiset sen tietävät ettei täältä voittajia löydy tai etenkään mitään komistuksia!

        Älä sinä kuule yh viitsi horista.

        Mikähän sinäkin mahdat olla kun et ole törmännyt muihin kuin " vonkaaviin pikkupoikiin ja yli 30 vuotiaisiin pikkupoikiin"????

        Sinuna katsoisin peiliin ja miettisin että mikä on vikana kun muita miehiä ei ole tarjolla!

        Minä en varmaan kuulu tähän mainitsemaasi " juoppojen, baarikärpäsien, pukkien, vonkaajien, perheen jättäjien, pettäjien ym. roskäväen joukkoon" - mikään noista ei osunut minuun, ei mikään.

        Siis ei löydy voittajia - mitä nämä voittajat mielestäsi ovat?

        Olet myös sitä mieltä että myöskään komistuksia ei löydy - no, siitä en osaa sanoa mitään koska en tiedä mikä on kenenkin mielestä komistus.

        Tähän loppuun vielä haluaisin muistuttaa sinua siitä et voi puhua kaikkien Orimattilan naisten puolesta kuten tuossa kirjoituksesi lopussa teit sanomalla " Kaikki Orimattilan naiset sen tietävät ..."

        Uskon että suurin osa Olan naisista on kaikesta sanomastasi täysin toista mieltä.

        Ps. Olen itse komea mies.


      • Pikku tytteli
        Raitismies 40 + kirjoitti:

        Älä sinä kuule yh viitsi horista.

        Mikähän sinäkin mahdat olla kun et ole törmännyt muihin kuin " vonkaaviin pikkupoikiin ja yli 30 vuotiaisiin pikkupoikiin"????

        Sinuna katsoisin peiliin ja miettisin että mikä on vikana kun muita miehiä ei ole tarjolla!

        Minä en varmaan kuulu tähän mainitsemaasi " juoppojen, baarikärpäsien, pukkien, vonkaajien, perheen jättäjien, pettäjien ym. roskäväen joukkoon" - mikään noista ei osunut minuun, ei mikään.

        Siis ei löydy voittajia - mitä nämä voittajat mielestäsi ovat?

        Olet myös sitä mieltä että myöskään komistuksia ei löydy - no, siitä en osaa sanoa mitään koska en tiedä mikä on kenenkin mielestä komistus.

        Tähän loppuun vielä haluaisin muistuttaa sinua siitä et voi puhua kaikkien Orimattilan naisten puolesta kuten tuossa kirjoituksesi lopussa teit sanomalla " Kaikki Orimattilan naiset sen tietävät ..."

        Uskon että suurin osa Olan naisista on kaikesta sanomastasi täysin toista mieltä.

        Ps. Olen itse komea mies.

        Vai oikein aletaan yh-äitejä haukkumaan jotka lapsistaan huolta pitää ja töissä käy. Taisi tekopyhä snobille osua arkaan paikkaan :D Taisit kumminkin itsesi tekstistä löytää koska noin koville otti etkä sinä mikään komea ole luulet vain. Asut äitisi kanssa ja imet tissiä siellä vieläkin kun et naista saa kun et Orimattilasta pidemmälle uskalla mennä! :D


      • Raitismies 40+
        Pikku tytteli kirjoitti:

        Vai oikein aletaan yh-äitejä haukkumaan jotka lapsistaan huolta pitää ja töissä käy. Taisi tekopyhä snobille osua arkaan paikkaan :D Taisit kumminkin itsesi tekstistä löytää koska noin koville otti etkä sinä mikään komea ole luulet vain. Asut äitisi kanssa ja imet tissiä siellä vieläkin kun et naista saa kun et Orimattilasta pidemmälle uskalla mennä! :D

        En todellakaan asu kotona ja mitä tulee naisten saantiin, niin naisia on oikein tyrkyllä minulle mutta koska minulla on varaa valita niin rumimmat ja tyhmimmät " heitän sivuun" - sinutkin saisin jos vain haluaisin.
        Ja komea olen , ainakin omasta mielestä.


      • nainen 30
        Raitismies 40 + kirjoitti:

        Älä sinä kuule yh viitsi horista.

        Mikähän sinäkin mahdat olla kun et ole törmännyt muihin kuin " vonkaaviin pikkupoikiin ja yli 30 vuotiaisiin pikkupoikiin"????

        Sinuna katsoisin peiliin ja miettisin että mikä on vikana kun muita miehiä ei ole tarjolla!

        Minä en varmaan kuulu tähän mainitsemaasi " juoppojen, baarikärpäsien, pukkien, vonkaajien, perheen jättäjien, pettäjien ym. roskäväen joukkoon" - mikään noista ei osunut minuun, ei mikään.

        Siis ei löydy voittajia - mitä nämä voittajat mielestäsi ovat?

        Olet myös sitä mieltä että myöskään komistuksia ei löydy - no, siitä en osaa sanoa mitään koska en tiedä mikä on kenenkin mielestä komistus.

        Tähän loppuun vielä haluaisin muistuttaa sinua siitä et voi puhua kaikkien Orimattilan naisten puolesta kuten tuossa kirjoituksesi lopussa teit sanomalla " Kaikki Orimattilan naiset sen tietävät ..."

        Uskon että suurin osa Olan naisista on kaikesta sanomastasi täysin toista mieltä.

        Ps. Olen itse komea mies.

        kyllä orimattilassa on komeita miehiä ja kunnollisia miehiä. kun katselee niitä 30 ylös päin. ehkä sitä vain ennemmin tutustuu niihin baarin nurkassa oleviin suorapuheisiin renttuihin.jotka liimautuvat kylkeen kiinni. kunnon miehet hyvällä ulkonäöllä jää yleensä vain kauppareisuilla tuijoteltaviksi.

        vaikka ormattilassa onkin paljon näitä huonoja miehiä jotka etsivät vain sitä yhtä asiaa. ei se kaikistä miehistä samanlaisia tee.

        raitismies 40 ja vielä hyvällä ulkonäöllä varustettu kuulostaa hyvältä ja varmasti sitä onkin.

        se on vaan niin että nämä rentut ottavat sen näkyvimmän roolin ja jättävät piiloon ne kunnon miehet joihin voisi rakastua.


      • Riitta76
        Raitismies 40 + kirjoitti:

        Älä sinä kuule yh viitsi horista.

        Mikähän sinäkin mahdat olla kun et ole törmännyt muihin kuin " vonkaaviin pikkupoikiin ja yli 30 vuotiaisiin pikkupoikiin"????

        Sinuna katsoisin peiliin ja miettisin että mikä on vikana kun muita miehiä ei ole tarjolla!

        Minä en varmaan kuulu tähän mainitsemaasi " juoppojen, baarikärpäsien, pukkien, vonkaajien, perheen jättäjien, pettäjien ym. roskäväen joukkoon" - mikään noista ei osunut minuun, ei mikään.

        Siis ei löydy voittajia - mitä nämä voittajat mielestäsi ovat?

        Olet myös sitä mieltä että myöskään komistuksia ei löydy - no, siitä en osaa sanoa mitään koska en tiedä mikä on kenenkin mielestä komistus.

        Tähän loppuun vielä haluaisin muistuttaa sinua siitä et voi puhua kaikkien Orimattilan naisten puolesta kuten tuossa kirjoituksesi lopussa teit sanomalla " Kaikki Orimattilan naiset sen tietävät ..."

        Uskon että suurin osa Olan naisista on kaikesta sanomastasi täysin toista mieltä.

        Ps. Olen itse komea mies.

        Kyllähän herra jaksaa yh- vanhemmista jankuttaa! Ja kyllähän on kauhea tarve tänne tulla jankuttamaan tästä asiasta taisi ottaa koville kun kuulee ettei naisia kiinnosta mammanpojat tai juopot,baarikärpäset,pukit,vonkaajat,perheenjättäjät,pettäjät tai roskaväki ja ihmeellisesti jankutat siitäkin kuinka komea olet... Ohhohoijaa sinkunkin kirjoituksiasi. Ei varmasti kukaan olekkaan samaa mieltä edellisen kirjoituksen kanssa mutta nehän ovatkin varmaan juuri ne sinun mainitsemat juopot, baariruusut, jakorasiat, yhärit, kiertopalkinnot ym. roskaväki jotka pitävät teitä täällä komeana! Ja on kyllä kumma ettei noin vanha mies kestä itse kritiikkiä naisilta vaikka itse tulit ensin tänne naisia haukkumaan!! :D


      • Erkon pubin jäbä
        Riitta76 kirjoitti:

        Kyllähän herra jaksaa yh- vanhemmista jankuttaa! Ja kyllähän on kauhea tarve tänne tulla jankuttamaan tästä asiasta taisi ottaa koville kun kuulee ettei naisia kiinnosta mammanpojat tai juopot,baarikärpäset,pukit,vonkaajat,perheenjättäjät,pettäjät tai roskaväki ja ihmeellisesti jankutat siitäkin kuinka komea olet... Ohhohoijaa sinkunkin kirjoituksiasi. Ei varmasti kukaan olekkaan samaa mieltä edellisen kirjoituksen kanssa mutta nehän ovatkin varmaan juuri ne sinun mainitsemat juopot, baariruusut, jakorasiat, yhärit, kiertopalkinnot ym. roskaväki jotka pitävät teitä täällä komeana! Ja on kyllä kumma ettei noin vanha mies kestä itse kritiikkiä naisilta vaikka itse tulit ensin tänne naisia haukkumaan!! :D

        " taisi ottaa koville kun kuulee ettei naisia kiinnosta mammanpojat tai juopot,baarikärpäset,pukit,vonkaajat,perheenjättäjät,pettäjät tai roskaväki ..."

        Naisiahan nimemomaan kiinnostaa kaikenmaailman baarikärpäset, vonkaajat ym. ja minulla olisi esittää todisteita tämän tueksi, mutta en nyt tässä kenenkään nimiä ym. tuntomerkkejä viitsi kertoa.


      • jkljbrjb
        Erkon pubin jäbä kirjoitti:

        " taisi ottaa koville kun kuulee ettei naisia kiinnosta mammanpojat tai juopot,baarikärpäset,pukit,vonkaajat,perheenjättäjät,pettäjät tai roskaväki ..."

        Naisiahan nimemomaan kiinnostaa kaikenmaailman baarikärpäset, vonkaajat ym. ja minulla olisi esittää todisteita tämän tueksi, mutta en nyt tässä kenenkään nimiä ym. tuntomerkkejä viitsi kertoa.

        Mitäköhän joku sällikin tänne tulee kirjottelee mistä naiset tykkää etenkin joku erkon pubin kantaasiakas!!! :O Siel ei ole istunu ku just ne Orimattilan rumimmat ja ällöttävimmät miehet!!


      • Sussu89
        Raitismies 40+ kirjoitti:

        En todellakaan asu kotona ja mitä tulee naisten saantiin, niin naisia on oikein tyrkyllä minulle mutta koska minulla on varaa valita niin rumimmat ja tyhmimmät " heitän sivuun" - sinutkin saisin jos vain haluaisin.
        Ja komea olen , ainakin omasta mielestä.

        Ei noin vanha voi enää komee olla ku mummojen mielest!


      • just joooooooo
        Sussu89 kirjoitti:

        Ei noin vanha voi enää komee olla ku mummojen mielest!

        Niin 35 naisethan on jo kääkkä iässä, että muistahan Sussu89 että sunkin mummoikä on jo aika lähellä - jos nyt oot edes naispuolinen kirjoittaja.


      • Just jooooooo
        jkljbrjb kirjoitti:

        Mitäköhän joku sällikin tänne tulee kirjottelee mistä naiset tykkää etenkin joku erkon pubin kantaasiakas!!! :O Siel ei ole istunu ku just ne Orimattilan rumimmat ja ällöttävimmät miehet!!

        Tarkkaanhan tiedät ketä siellä istuu - taidat olla perehtynyt oikein perinpohjaisesti niihin miehiin jotka siellä luuraa - vai mitä?

        Itselläni on sen verran tietoa ko. paikan asiakaskunnasta että ovat aika nuorta väkeä ja ne nuoret naiset ovat kyllä ihan pantavia, mutta parisuhteeseen heitä ei voi kelpuuttaa ... pantavaksi kyllä.


      • Näkkileipä
        Just jooooooo kirjoitti:

        Tarkkaanhan tiedät ketä siellä istuu - taidat olla perehtynyt oikein perinpohjaisesti niihin miehiin jotka siellä luuraa - vai mitä?

        Itselläni on sen verran tietoa ko. paikan asiakaskunnasta että ovat aika nuorta väkeä ja ne nuoret naiset ovat kyllä ihan pantavia, mutta parisuhteeseen heitä ei voi kelpuuttaa ... pantavaksi kyllä.

        No eiköhän kaikki Orimattilassa tiedä ketä ja minkälaista sakkia Erkon Pubin ovesta astuu sisään sen kummemmin perehtymisiä. Sellaisen maineen se räkälä on saanut et eiköhän asiakkaatkin ovat samaa roskasakkia. Ja nyt huijaat kyllä itseäsikin kuka nuori menisi sinne ja etenkin nuori nainen??!! Lahti on vieressä josta saa edes laadukasta seuraa miehistä tai muutenkin viihtyvän illan kun katsoa räkä poskella olevia miehen kääpiä.


      • pikku tytteli
        Raitismies 40+ kirjoitti:

        En todellakaan asu kotona ja mitä tulee naisten saantiin, niin naisia on oikein tyrkyllä minulle mutta koska minulla on varaa valita niin rumimmat ja tyhmimmät " heitän sivuun" - sinutkin saisin jos vain haluaisin.
        Ja komea olen , ainakin omasta mielestä.

        Mä en todellakaan koskis mihkää vanhaan ukkoon! Ja et todellakaan voi olla komee ku oot noin vanha! :D


      • Lällällää83
        Raitismies 40 + kirjoitti:

        Älä sinä kuule yh viitsi horista.

        Mikähän sinäkin mahdat olla kun et ole törmännyt muihin kuin " vonkaaviin pikkupoikiin ja yli 30 vuotiaisiin pikkupoikiin"????

        Sinuna katsoisin peiliin ja miettisin että mikä on vikana kun muita miehiä ei ole tarjolla!

        Minä en varmaan kuulu tähän mainitsemaasi " juoppojen, baarikärpäsien, pukkien, vonkaajien, perheen jättäjien, pettäjien ym. roskäväen joukkoon" - mikään noista ei osunut minuun, ei mikään.

        Siis ei löydy voittajia - mitä nämä voittajat mielestäsi ovat?

        Olet myös sitä mieltä että myöskään komistuksia ei löydy - no, siitä en osaa sanoa mitään koska en tiedä mikä on kenenkin mielestä komistus.

        Tähän loppuun vielä haluaisin muistuttaa sinua siitä et voi puhua kaikkien Orimattilan naisten puolesta kuten tuossa kirjoituksesi lopussa teit sanomalla " Kaikki Orimattilan naiset sen tietävät ..."

        Uskon että suurin osa Olan naisista on kaikesta sanomastasi täysin toista mieltä.

        Ps. Olen itse komea mies.

        Hei herra vanhus.
        Täytyy kyllä minkunkin tuohon sinun viestiisi kommentoida! Ensin sinä tulet tänne naisia haukkumaan ja sitten kun itse saat vähän nenillesi hyökkäät vihamielisesti kirjoituksillasi. Sinä et todellakaan voi komea olla koska sinun persoonasi on noin ällöttävä sinun kommenttejesi perusteella! Juuri tuota ehkä edelliset tarkoittaa että orimattilan miehet ovat rumia koska heillä ei ole persoonallisuutta tai ajatus maailmaa naisesta paitsi se negatiivisuus! Sinä et todellakaan saa yhtäkään naista täältä ikinä paitsi ne baari ruusut joita täällä aliarvioit. Ja ihmettelen kummasti mikä ihme ongelma sinulla on yh-äitejä vastaan??!! Mitä väliä sillä on mitä ne tekevät vapaa-aikana, taidat olla joka viikonloppu siellä niitä kieroon katsomassa. Et sinä mikään mies ole vaan vanha kärttyisä ukon kääpä!


      • Pikku tytteli
        Raitismies 40+ kirjoitti:

        En todellakaan asu kotona ja mitä tulee naisten saantiin, niin naisia on oikein tyrkyllä minulle mutta koska minulla on varaa valita niin rumimmat ja tyhmimmät " heitän sivuun" - sinutkin saisin jos vain haluaisin.
        Ja komea olen , ainakin omasta mielestä.

        Miten mut saisit ku oot noin vanha?! Jos nuorta poikaa saan ni miks tollassen vanhan pukin ottaisin?? :O


      • Raitismies 40+
        Lällällää83 kirjoitti:

        Hei herra vanhus.
        Täytyy kyllä minkunkin tuohon sinun viestiisi kommentoida! Ensin sinä tulet tänne naisia haukkumaan ja sitten kun itse saat vähän nenillesi hyökkäät vihamielisesti kirjoituksillasi. Sinä et todellakaan voi komea olla koska sinun persoonasi on noin ällöttävä sinun kommenttejesi perusteella! Juuri tuota ehkä edelliset tarkoittaa että orimattilan miehet ovat rumia koska heillä ei ole persoonallisuutta tai ajatus maailmaa naisesta paitsi se negatiivisuus! Sinä et todellakaan saa yhtäkään naista täältä ikinä paitsi ne baari ruusut joita täällä aliarvioit. Ja ihmettelen kummasti mikä ihme ongelma sinulla on yh-äitejä vastaan??!! Mitä väliä sillä on mitä ne tekevät vapaa-aikana, taidat olla joka viikonloppu siellä niitä kieroon katsomassa. Et sinä mikään mies ole vaan vanha kärttyisä ukon kääpä!

        Mikäs horina kirjoitus se tuo on?

        Kyllä on minun kirjoitukset monta kertaa ylempänä ja älykkäämpiä kun tuollaisten esim. nimimerkki Lällälää83 juuri ja juuri suomenksi kirjoittama mongerrus.

        Kontrastiero on valtava!


      • Primadonna83
        Raitismies 40+ kirjoitti:

        Mikäs horina kirjoitus se tuo on?

        Kyllä on minun kirjoitukset monta kertaa ylempänä ja älykkäämpiä kun tuollaisten esim. nimimerkki Lällälää83 juuri ja juuri suomenksi kirjoittama mongerrus.

        Kontrastiero on valtava!

        Mene sinä uus snobi muualle siitä tärkeilemään! Eiks sulla ole muuta tekemistä ku tääl kytätä ja kertoa sun komeudestas ja viisauksistas! Ei hyvää päivää mikä DORKA! Mut tollassiahan ne vanhat ukot on ;D Onneksi on nuoria uroksia mitkä ei mageile :D


      • Kalevi Sorsa
        Raitismies 40+ kirjoitti:

        Mikäs horina kirjoitus se tuo on?

        Kyllä on minun kirjoitukset monta kertaa ylempänä ja älykkäämpiä kun tuollaisten esim. nimimerkki Lällälää83 juuri ja juuri suomenksi kirjoittama mongerrus.

        Kontrastiero on valtava!

        Suomenksi....? Opettele äijä kirjottamaan ennenku tulet tänne "viisauksia" jakelee!


      • Tämä selkeää!
        Kalevi Sorsa kirjoitti:

        Suomenksi....? Opettele äijä kirjottamaan ennenku tulet tänne "viisauksia" jakelee!

        Painu poika vittuun!


      • Kalevi Sorsa
        Tämä selkeää! kirjoitti:

        Painu poika vittuun!

        Oho! Täällähän alkaa ukot suuttumaan :D Tottahan se on ettei tarvitse tänne tulla muita opettamaan tai viisauksia jakelee jos ei ite edes osaa suomeksi kirjottaa ;D


    • minä vaan

      nää olan urokset luulee olevansa niin helvetin hyviä rakastajia.nää onkuin jossain korvessa kasvaneet,missä ei ole ihmisiä nähnyt.ja sitten ne luulevat että naiset on kiinostuneita heistä.kattoisvat itteään peilistä,syy löytyy sieltä miksi ne ei kelpaa kellekään.ja sen takia ne kysyy saako sulta koska ne ei oo koskaan saanut.tellu

      • hmmms

        mistähän se kunnonmies sitten päälleppäin tunnistaa sen kunnon naisen? :)


    • Käymme hönössä ain,,

      Voi kait se riippua siittäkin mistä kukin seuraansa etsii!??

    • jutta

      et löydä mistään, orimattilassa niitä ei ole.mene lahteen siel on.

      • Juha vaan

        Vai että oikeen " Jutta"!

        Mistähän sitten löytyy kunnollisia naisia, meinaan vaan kun ei Orimattilassa oikeen vaikuta olevan kunnolisia naisia joista elämäntoverin saisi.

        Etsimäni nainen on raitis ja lapseton. Hän ei kulje kapakoissa eikä harrasta irtopanoja. Hän on uskollinen ns. yhden miehen nainen ja ikää hänellä on 30

        Meinaan vaan kun ei oikeen tuollaisia löydy


      • nainen 30
        Juha vaan kirjoitti:

        Vai että oikeen " Jutta"!

        Mistähän sitten löytyy kunnollisia naisia, meinaan vaan kun ei Orimattilassa oikeen vaikuta olevan kunnolisia naisia joista elämäntoverin saisi.

        Etsimäni nainen on raitis ja lapseton. Hän ei kulje kapakoissa eikä harrasta irtopanoja. Hän on uskollinen ns. yhden miehen nainen ja ikää hänellä on 30

        Meinaan vaan kun ei oikeen tuollaisia löydy

        kyllä niitä löytyy!!!!!!


      • Kerrohan
        nainen 30 kirjoitti:

        kyllä niitä löytyy!!!!!!

        " Etsimäni nainen on raitis ja lapseton. Hän ei kulje kapakoissa eikä harrasta irtopanoja. Hän on uskollinen ns. yhden miehen nainen ja ikää hänellä on 30 "

        Nainen 30, tuollaisia naisia joita tuossa yllä etsitään ei taida löytyä tai jos löytyy niin mistähän niitä osaisi etsiä.


      • Petri Nygård
        Juha vaan kirjoitti:

        Vai että oikeen " Jutta"!

        Mistähän sitten löytyy kunnollisia naisia, meinaan vaan kun ei Orimattilassa oikeen vaikuta olevan kunnolisia naisia joista elämäntoverin saisi.

        Etsimäni nainen on raitis ja lapseton. Hän ei kulje kapakoissa eikä harrasta irtopanoja. Hän on uskollinen ns. yhden miehen nainen ja ikää hänellä on 30

        Meinaan vaan kun ei oikeen tuollaisia löydy

        No herranjumala kai ny tollassia naisia on vaik kuinka paljon!! Ihme ku itse niitä tulee nähtyä vaikka missä! Menee hyvä mies lenkille,salille tai edes johkuun muualle kun sinne pubin perälle istumaan! :D


      • nainen 30
        Petri Nygård kirjoitti:

        No herranjumala kai ny tollassia naisia on vaik kuinka paljon!! Ihme ku itse niitä tulee nähtyä vaikka missä! Menee hyvä mies lenkille,salille tai edes johkuun muualle kun sinne pubin perälle istumaan! :D

        aivan... ne löytyy nimenomaan juuri saleilta, lenkkipoluilta ja harrastusten parista. se voi olla kyllä totta että varattuja jo suurin osa mutta kyllä niitä vapaitakin löytyy.
        meitä kunnon naisia kyllä riittää. viakka tuntuukin että ne tuhmat naiset on miehistä ne ensisijaiset kiinnostuksen kohteet.

        ehkä se on niin että me kunnon naiset ei meinata löytää kunnon miehii ja kunnon miehet ei kunnon naisii.
        ku aina ensimmäisenä tässä vastaan tulee näit pano ehdotuksii.
        se on vaan niin että panoja sais mielin määrin.
        se on vaan niin et ei me kaikki naiset munaa tarjoavien miesten matkaa lähdetä.
        mutta ei se tosi rakkaus kyllä baareista löydy se on varma.


      • tjfgjrgf
        Juha vaan kirjoitti:

        Vai että oikeen " Jutta"!

        Mistähän sitten löytyy kunnollisia naisia, meinaan vaan kun ei Orimattilassa oikeen vaikuta olevan kunnolisia naisia joista elämäntoverin saisi.

        Etsimäni nainen on raitis ja lapseton. Hän ei kulje kapakoissa eikä harrasta irtopanoja. Hän on uskollinen ns. yhden miehen nainen ja ikää hänellä on 30

        Meinaan vaan kun ei oikeen tuollaisia löydy

        Ala prkle vaik munkiks ja mee nunna luostarii! Taidat olla neitsyt 40-vuotias ällö


      • Näin se menee
        tjfgjrgf kirjoitti:

        Ala prkle vaik munkiks ja mee nunna luostarii! Taidat olla neitsyt 40-vuotias ällö

        Pidä sinä tollo pääsi kiinni! Taidat olla joku täysdorka!


      • tjfgjrgf
        Näin se menee kirjoitti:

        Pidä sinä tollo pääsi kiinni! Taidat olla joku täysdorka!

        Hehhehh kyllähän ny suututti yksi kommentti :D Eli olet vieläkin neitsyt! XD


      • Kerrohan
        tjfgjrgf kirjoitti:

        Hehhehh kyllähän ny suututti yksi kommentti :D Eli olet vieläkin neitsyt! XD

        Monelleko olet jakanut itseäsi?


      • tjfgjrgf
        Kerrohan kirjoitti:

        Monelleko olet jakanut itseäsi?

        Hihhihhii taidat olla kun vielä muidenkin kokemuksia utelet ja noin äksy olet ;D Eikö maksullisetkaan ole antanut?? XD


    • hehhehehh

      Orimattilan miehet on rumia ja juoppoja tai siltä väliltä!

      • Töissä aika menee

        Yleistäminen on paha vika...koska osa ainakin on kovia tekemään töitä...niin naiset kuin miehetkin.


      • J.T O:lasta

        Nimimerkille " hehhehehh"

        Vai on Orimattilan miehet rumia ja juoppoja.

        Ainakaan minun mies ei ole kumpaakaan, mutta jos sinun miehesi (ex sellainen?) olikin ruma ja vielä juoppo, niin äläpä ala yleistämään!


      • hiihhiihhii
        J.T O:lasta kirjoitti:

        Nimimerkille " hehhehehh"

        Vai on Orimattilan miehet rumia ja juoppoja.

        Ainakaan minun mies ei ole kumpaakaan, mutta jos sinun miehesi (ex sellainen?) olikin ruma ja vielä juoppo, niin äläpä ala yleistämään!

        Minun mieheni on raitis ja ei edes Orimattilasta jotenka voin sanoa että ne ovat rumia ja juoppoja ja se on MINUN mielipiteeni ei sinun eikä kenenkään muukaan!
        Ps:mutta aika paljo kannatuksia tullut ja kannanottoja ;)


    • Ihan mielenkiinosta

      Tietääkö kukaann muuten O:lasta yhtäkään täysin raitista 18-30 naista????? Siis oikeasti sellaista kuka ei ota alkoa missään tilanteissa????

      • Raitis kysyy

        Ihan mielenkiinnosta minäkin kyselen että onko O:lassa yhtäkään täysin raitista 30-40 vuotiasta naista.

        PS. Tietenkin vain sellaista naista kyselen joka ei ota alkoa missään tilanteessa, eikä myöskään ole entinen alkoholisti.


      • gjfj
        Raitis kysyy kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta minäkin kyselen että onko O:lassa yhtäkään täysin raitista 30-40 vuotiasta naista.

        PS. Tietenkin vain sellaista naista kyselen joka ei ota alkoa missään tilanteessa, eikä myöskään ole entinen alkoholisti.

        Ei hyvää päivää!! menkää hyvät ihmiset jo muualle ku sinne baariin istumaa! Seiskää vaik perkele kaupassa päivä ni tulee raittiita naisia vastaa!! Meinaatteko et kaikki miehet sekä naiset kävelee päivästä toiseen juopuneina kaikkialla! Ei helvetti mitä pimeetä sakkia!


      • Riikinkukko83
        Raitis kysyy kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta minäkin kyselen että onko O:lassa yhtäkään täysin raitista 30-40 vuotiasta naista.

        PS. Tietenkin vain sellaista naista kyselen joka ei ota alkoa missään tilanteessa, eikä myöskään ole entinen alkoholisti.

        Minä olen! 28-vuotias nainen joka päivät käy töissä ja illat hoitaa lapsia! Ulkona käyn ystävien kanssa ehkä kaksi kertaa vuodessa ja juon noin kaksi viini lasillista! 16-vuotiaana aloin seurustelemaan mieheni kanssa ja vieläkin olen saman miehen kanssa jotenka tämä yleistäminen on turhaa! Ehkä meitä on harvassa mutta on kumminkin!


    • orppelainen

      Löytyy kyllä varmasti vanhemmista rouvista paljonkin raittiita, alle 30 vuotiaista (ja varsinkaan alaikäisistä) tuskin yhtään! Heh

      • just näinnnnn

        Naisaines menee kokoajan vain huonompaan suuntaan ja sen huomaa varsin hyvin noista nuorista tytöistä. Heillä on mielessä vain alkoholi ja tupakka sekä irtoseksi!

        Nuorelle gimmalle riittää se että on röökiä, bissee ja sexii!

        Uskon että miesaines on vaikkapa 10 vuoden kuluttua huomattavasti parempaa tässä maassa mikäli tuo suuntaus jatkuu että naisille tärkeää on vaan alko, savuttelu ja irtoseksin harrastaminen - Nuoret tytöt kulkevat keskustassa tupakka suussa ja pullo kourassa joka viikonloppu - menkääs katsomaan.


      • Petri Nygård
        just näinnnnn kirjoitti:

        Naisaines menee kokoajan vain huonompaan suuntaan ja sen huomaa varsin hyvin noista nuorista tytöistä. Heillä on mielessä vain alkoholi ja tupakka sekä irtoseksi!

        Nuorelle gimmalle riittää se että on röökiä, bissee ja sexii!

        Uskon että miesaines on vaikkapa 10 vuoden kuluttua huomattavasti parempaa tässä maassa mikäli tuo suuntaus jatkuu että naisille tärkeää on vaan alko, savuttelu ja irtoseksin harrastaminen - Nuoret tytöt kulkevat keskustassa tupakka suussa ja pullo kourassa joka viikonloppu - menkääs katsomaan.

        Ihmettelen suuresti miksi täällä näin paljon syytetään nuoria tyttöjä ja naisia??!! Oletteko te kaikki miehiä jotka ovat teinipoikana saanut jokaiselta tytöltä rukkaset ja poikuuskin on vielä jäljellä kun olette noin katkeroituneita tytöille/naisille ja naiset jotka täällä kirjoittelevat pahaa kauniimmista ja nuorekkaimmista naisista on varmasti käynnyt niin että mies on pettänyt tai myös peilistä katsoo noita akka... ;) Ja mikä nuoriin poikiin tulee ni huhhuh! Nykyajan nuoret miehet hakkaavat nuoria tyttöjä keskellä kylää,raiskaavat ja huorittelevat ja te tulette tänne haukkumaan lisää aikuiset ihmiset. Ja jos edes olette koulussa käynneet niin tytöillähän on rankempi murrosikä eli he etsivät itseänäs juhlimalla ja kokeilemalla vaikka mitä. Se on kasvamista! Voisitte te mammanpojat mennä kysymään omilta mammoiltanne kuinka monelle ukolle on koipensa levittäny! Ja ihmettelen myös mitä ihmettä te vanhat siellä kylillä teette kyttäämässä tyttölapsia mitä ne siellä tekevät?? Nykyajan nuoriso on paljon tyylikkäämpää ja rauhallisempaa kun ennen silloin kun minä olin nuori :) Eli te Orimattilan peräkamari pojat voisitte mennä vaikka maksullisiin ni ei tarvitsisi täällä tyttöjä ja naisia haukkua :D Ja te naiset voisitte vaikka miettiä missä vika kun ei miehet kiinnostu... Olisiko vaikka laihdutuskuuri tai naaman parturointi kokonaan mahdollollista?


    • tyrmistynyt

      näin on,nää kakarat leikii niin aikuista,tupakat suuss ja niin edelleen.kuinkahan moni vanhempi tietää,mitä noi kakarat tekee viikon loppuisin.voi sanoa kun tulevat aikuisiksi ,on monet pojat läpikäyneet ja ihan rapa juoppoja.mutta eihän se omena kauas puusta putoa.

      • niiiiinnnnnn

        Mietit että kuinkahan moni vanhempi tietää mitä kakarat tekee viikonloppuisin - Se on varsin usein niin että ne vanhemmat ovat perjantaista lauantaihin vielä enemmän sekaisin kun jälkikasvu, joten ei siinä taida ehtiä miettiä lasten menemisiä ja tulemisia.

        Kyllä nämä pullo kourassa kulkevat alaikäiset tytöt varmaankin monen jätkän nussittavina ovat ennen kuin saavuttavat täysi-ikäisyyden.


      • Jänis istui maassa
        niiiiinnnnnn kirjoitti:

        Mietit että kuinkahan moni vanhempi tietää mitä kakarat tekee viikonloppuisin - Se on varsin usein niin että ne vanhemmat ovat perjantaista lauantaihin vielä enemmän sekaisin kun jälkikasvu, joten ei siinä taida ehtiä miettiä lasten menemisiä ja tulemisia.

        Kyllä nämä pullo kourassa kulkevat alaikäiset tytöt varmaankin monen jätkän nussittavina ovat ennen kuin saavuttavat täysi-ikäisyyden.

        Niin ja missäs ne teidän kaikki teini pojat sitten ovat?? Panevat alulle jälkikasvua teille katkeroituneille naisettomille ja miehettömille idiooteille!! Paljohan ootte kyttäämäs muiden tekemisiä. Tiedätte niin hyvin mikä todistaa teidän itse istuvan kapakoissa ja arvostelemassa lapsia ja vanhempia. menkää kuule te tekopyhät kalkkikset toisinne ja syvälle.Antakaa ihmisten pitää hauskaa ja saada kokemusta ei teidän tarvitse olla siellä aina kyttäämässä ja juoruamassa. Pahempaa Orimattilassa on just te juoru ämmöt ja ukot joille voisi hame tehdä ja laittaa akka laumaan peuhaamaan! :D


      • Kukkuu onko ketää

        Ja moni poika siittäny alulle teille äpäriä joita mummot ja papat saa hoitaa noh onhan teille taas valittamista s-marketin nurkalla ja vilkuilla pikku tyttöjä vähän lisää!


    • kelpuuttaisin...

      Kuka oli se mies joka ajoi crossimotskarilla perjantaina kehräämön pihalla? Onko varattu?

      • Punttisalinkuluttaja

        Orimattilan pienkoneen omistaja ainakin ajeli jollain crossipyörällä parinakin päivänä kehräämöllä. Veikkaisin sitä miestä varatuksi, ei varmaa tietoa asiasta kuitenkaan ole. Poika sillä on, se on varmaa tietoa!


    • fakta homma

      kuule et löydä täältä ,yhtää fiksua,miestä kaikki on leuhkia juoppoja ja paskan jauhajia.

      • Kerrohan....

        Minkälainen ihminen on LEUHKA JUOPPO?

        Miten juopolla ilmenee leuhkuus?

        Paskanjauhajia täältä varmuudella löytyy, kuten juoppojakin - mutta että leuhka juoppo


    • fakta homma

      just sellainen joka leuhkii varoillaan ja naisillaan,

      • just jooooo

        Juopolla ei ole rahaa ja ne naiset joita juoppo saa ovat sellaista laatua joilla ei leuhkimaan pääse!


    • Tiedän

      Löytyy leuhkia alkoholisoituneita miehiä... Ainakin yksi

      • Just joooo

        Kerrohan vielä nimikirjaimetkin sekä ikäluokka?


    • voi yhden kerran

      onhan juopoilla rahaa,milläs ne joka päivä juo.ja naisia ne juopon naisetkin ovat,olivat minkä näköisiä hyvänsä,rauta langastako sulle pitää vääntää.

      • Tämä selkeää!

        Voi Vittu sentään!

        Juopothan on sitä perseaukisinta väkeä mitä löytyy - juomiseen ei edes tarvitse paljoa rahaa, vai oletko sinä niin yksinkertainen, että luulet juoppojen olevan rahamiehiä... sosiaalitoimen rahoilla ja kelan korvauksilla rahoittavat juomisensa elleivät satu sitten olemaan pienituloisia eläkeläisiä.

        Ja mitä näihin naisiin tulee, niin samanlaisia holisteja nekin ovat - ja vieläpä sellaista väkeä joita normaali mies räkäisisi silmien väliin jos johonkin tekemiseen ko. väen kanssa joutuisi.


    • 125

      raha kuin raha ,mut on kumminkin.onko väliä mistä ne sitä saa,älä ole katkera.jos et muuta naista sais,kyllä sulle noikin kelpais.

    • etsin kun löydä sun

      onhan kumma kun täytyy täältä kysyä,mistä löytyy kunnon miehet.toistenko sulle täytyy mies etsiä.kyllä sä jäät ilman miestä jos täällä haikailet.mistä me voidaan tietää sun mies makusi.koita itse etsiä jostain muualta kun olasta.

      • primadonna83

        No on se ihme juttu et tää palsta sua kiinnosti :D


    • jasmi

      primadonna83 näyttihän se kiinostava suakin.

      • Primadonna83

        No en ole väittäny ettei kiinnostaiskaa! :D Dorka ;D


    • Märkä tussu.

      On se vaan komee mies joka ajaa punaisella mönkkärillä onkohan se varattu ?
      Vois vaikka antaa sille hieman tussua.

    • 11111111111111111111

      märkä tussu.taidat olla aika jakorasia,jos noin helposti tussuas annat.

      • Märkä tussu.

        Vain harvoille ja valituille miehet kiinnostaa isoilla vehkeillä ,eikä mitkään vapisevat pojankollit pikku pikku pileineen.


    • Märkä tussu.

      Poju poju anna pipulin viellä kasvaa yhen 10-vuotta,puheet ja kirjoitukset on kun isollakin MIEHELLÄ.

    • nainen 27

      pun mönk.kuski oikein sydäntä lämmitti,kerrankin mies puhuu asiaa.oikein tollaisille jakorasioille.olet sentään mies ,jolla arvot kohdallaan.tälläisiä miehiä kaivataan enemmän.

    • täältä pois ja takas

      Vastaan siis vain ja ainoastaan AP:n kirjoitukseen, en kommentoi millään muotoa tuota naurettavaa keskustelua joksi tämä viestiketju on pidentyessään mennyt. En ole edes viitsinyt lukea sitä kovin pitkälle, koska se todennäköisestikin vaan toistaa itseään ja samanlaisia juttuja lienee jokaisen pikkukaupungin omassa viestiosuudessa. Tapelkaa rauhassa, keskitytään taas olennaiseen.

      AP, minulta ei valitettavasti kysymykseesi löydy patenttiratkaisua, mutta rivien välistä voisin arvata, että olet etsinyt väärästä paikasta...

    • onhan niitä olemassa

      Minä tiedän muutaman nuoren, komean, vapaan ja fiksun miehen Olassa. He eivät vaan mainostele itseään, joten jäävät vähän muiden taustalle.

    • Kuka huolii

      Voi harmi, minä olisin lähes täydellinen mies kenelle tahansa naiselle. Minussa ei ole kuin kaksi vikaa... Olen 66 vuotias ja naimisissa nykyisen vaimoni kanssa, jo yli 40 v. Muuten kyllä...

    • Anonyymi

      Täytyy kysyä missä luuraa Orimattilan naiset kyllä Orimattilassa kunnon miehiä löytyy ku jaksaa katella eikä istu Erkon bubissa odottaa kuuta nousevaa ehkä me nähdään tule keskustaan tänään 12.00 keksi mistä tunnistan. .

      • Anonyymi

        Näkis vaan ne kunnon komeat m iehet. Niistä saa hyvän kattauksen kun käy smarketin nurkissa katsomassa millaisia valaita on näkyvissä


    • Anonyymi

      Ehdottomasti paras vaihtoehto on parin metrin variksenpelätin alias nahkatakkifagotti Toni. Hän osaa soittaa huilua monella eri tavalla.

      • Anonyymi

        Onko rokkari takki vai joku muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko rokkari takki vai joku muu

        Nahkatakki kuitenkin. Mallia en osaa sanoa, kun välimatkaa täytyy pitää hajun vuoksi. Eltaantunut siemenneste haisee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nahkatakki kuitenkin. Mallia en osaa sanoa, kun välimatkaa täytyy pitää hajun vuoksi. Eltaantunut siemenneste haisee

        MInkä ikäinen hän on? Ja onko naiset hänestä mustasukkaisia? Varakaskin varmaan?


    • Anonyymi

      Valitettavasti Orimattilalaiset miehet eivät kuulu alottajan toivomaan kategoriaan. Monet meistä naisista käymmekin Lahdessa ja Hollolassa jotta näkee kunnon miehiä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7996
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      38
      2893
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2208
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1865
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1378
    Aihe