Heij!
Eli siis 18v tyttö etsiskelee kämppistä vaihtoehtoisesti mistä vaan!
Jos sinulla kämppä tiedossa johon saa tuoda eläimiä, niin voisin olla aiheellista lukea eteenpäin!
Työni on monipuolista, ja saattaa olla että menen yöt töihin ja päivät nukun jne. Välillä taas olen viikon poissa ja pari viikkoa tekemättä mitään.
Etsin kuitenkin kämppistä jonka kanssa jakaa perus elämisen kulut. Eli kämpän. Olen sosiaalinen ja avoin persoona, tulen helposti kaikkien kanssa toimeen. :)
Sukupuolella tai iällä ei ole väliä. Tupakointi on ok, eläimet on ok. Kunhat peli säännöt tehdään selviksi. Jos sinulla sattuu olemaan koira, se ei haittaa minua kunhan se ei syö minun kissojani. Kissani ovat sisäsiistejä ja hyvä tapaisia.
Jos kiinnostaa niin raapustele sähköpostiin [email protected] tai soita/txt 046 568 2077, nro on prepaid nro häiriköiden varalta.
Kaikella rakkaudella -Lotta :)
Kämppis hakusessa!
redneck93
0
219
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411