risteyksessä nyt mietin, mitä tietä lähteä jatkamaan. Kun se päätös on tehty, niin taakse en enää vilkuile. Helpottaa sitten, kun se tienviitta on vihdoin valittu mitä jatkaa eteenpäin. Turhat painolastit jätettynä ja kantamus kevyempänä, mutta ehkä rikkaampana.
http://www.youtube.com/watch?v=69qJPYl0Qkg
kaipaus nousee
4
145
Vastaukset
- Kuuntelijasi
"Voit valita
tuhansista teistä
Voit valita,
ja voit erehtyä
Kunhan vain valitset oikein
mihin kohtaan, kenen syliin,
painat lopulta pääsi"
Tommy Tabermann - Secret
Sinä olet aina painellut päämäärättömästi joka suuntaan, mihin tuuli vie.
Ikinä et ole miettinyt, mitä todella tahdot tai mihin kannattaa pyrkiä. Arvot
ja kaikki tärkeä jäävät aina sinulle takasijalle. Sinulle mikään ei ole tärkeää.
Huomenta vain, aamukahvit juotu ja päivän ohjelma miettimättä. Jäin yksin,
kun muut lähtivät mökille. Itse en hyttysten ruoaksi tahdo. Mutta pitää lähteä
jonnekin, ainakin pois täältä palstalta, missä julmasydämiset ihmiset, petturit
ja panomiehet asustavat.- kas tulihan
se syyttäjä paikalle, hoplaaaaaa.. hyppään voltin ...ajattelinkin jo, että miksei päivä oikein lähtenyt oikealla tavalla käyntiin, että en saanut sitä potkua vielä persuksille...tuliha se sielt- hoplaaaa... heitin kuperkeikan..jiihaa..Perhana!!??,..nyt on suunta ihan hukassa...
- Secret
Olet potkun persuksiisi taatusti ansainnut. Ainoa asia vain, etten vuoksesi vaivautuisi edes siihen . . .
Ehkäpä olkenkin kaipaamassa jotakuta toista täällä, ainakin yhden syötävän nuorenmiehen tiedän, jota kaipaan kamalasti ;) ;) ;)
Ja se nuorimies on matkustamassa juuri ulkomaille lomalle, plääh, kyllä sitä lämmössä kelpaisi toisen kainalossa nauttia, vaikken nyt niin ulkomaille muuten
halaja.
Ei sinun tarvitse räksytyksiäni kuunnella, sitäpaitsi menen soittamaan kaverille, joskos hän olisi kotosalla tänään, kaipaan seuraa . . .
Ja minä olen sinulle sanonut asiat rehellisesti, vaikkei ne asiat sinua imartele niin sellainen olet. Itse et ikinä pysty samaan, valehtelet ja mielistelet vain. Muille saat mielistellä nyt, kehua ja maireilla ilman että sydän on täysillä mukana. Sinusta ei suuriin tunteisiin ole, pettämään ja kaikkeen turhaan ja julmaan sinusta on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793