Hei niin onko tosiaan one direction tulossa suomeen ? oon lukenu netistä ja näi ja aaaaw ois niin ihanaa nähä ne livenä!
ONE DIRECTION SUOMEEN ? ps. sori ei oo kyl artisti
5
121
Vastaukset
- @eltsipeltsi/twitter
Zayn sano haastattelussa niin ja on muutkin jäsenent sanonu. Tän vuoden lopulla ta ens vuoden alulla pitäis tulla mutta se ei todellakaan ole varmaa.
- ViolaDirectioner
Harry ja muut oli sanonut, että haluavat eniten euroopan kiertueellaan suomeen, sillä tietävät täällä olevan ihan hirveästi faneja♥ Awww pakko nähä neee♥♥
- 1D<3
uuuuwiiiiii haluuan kyllä sitten mahollisimman hyvän paikan! se vaan että mun tuurilla liput kerkee loppua....
- seeedirection
uhg vähä sama tunne !! no mut hei jos ne tulee suomeen ja kerkee saada lipun ni pitää vaa miettiä että jokainen paikka on hyvä , joku toinen olis tosi innoissaan saamassa sun paikkaa!
- ONEDIRECTIONLOVE
Jätän Bieberinki keikan sen takia väliin et mul jää rahaa one directionii ! Jos se nyt sattuis tulemaa täs joskus :DD aaaaa mä niin haluun nähä ne !♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917