Hei niin onko tosiaan one direction tulossa suomeen ? oon lukenu netistä ja näi ja aaaaw ois niin ihanaa nähä ne livenä!
ONE DIRECTION SUOMEEN ? ps. sori ei oo kyl artisti
5
125
Vastaukset
- @eltsipeltsi/twitter
Zayn sano haastattelussa niin ja on muutkin jäsenent sanonu. Tän vuoden lopulla ta ens vuoden alulla pitäis tulla mutta se ei todellakaan ole varmaa.
- ViolaDirectioner
Harry ja muut oli sanonut, että haluavat eniten euroopan kiertueellaan suomeen, sillä tietävät täällä olevan ihan hirveästi faneja♥ Awww pakko nähä neee♥♥
- 1D<3
uuuuwiiiiii haluuan kyllä sitten mahollisimman hyvän paikan! se vaan että mun tuurilla liput kerkee loppua....
- seeedirection
uhg vähä sama tunne !! no mut hei jos ne tulee suomeen ja kerkee saada lipun ni pitää vaa miettiä että jokainen paikka on hyvä , joku toinen olis tosi innoissaan saamassa sun paikkaa!
- ONEDIRECTIONLOVE
Jätän Bieberinki keikan sen takia väliin et mul jää rahaa one directionii ! Jos se nyt sattuis tulemaa täs joskus :DD aaaaa mä niin haluun nähä ne !♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465711Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki552985- 1832625
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t102301- 272063
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k122016törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/151726- 1451305
- 131217
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2611133