Hei niin onko tosiaan one direction tulossa suomeen ? oon lukenu netistä ja näi ja aaaaw ois niin ihanaa nähä ne livenä!
ONE DIRECTION SUOMEEN ? ps. sori ei oo kyl artisti
5
133
Vastaukset
- @eltsipeltsi/twitter
Zayn sano haastattelussa niin ja on muutkin jäsenent sanonu. Tän vuoden lopulla ta ens vuoden alulla pitäis tulla mutta se ei todellakaan ole varmaa.
- ViolaDirectioner
Harry ja muut oli sanonut, että haluavat eniten euroopan kiertueellaan suomeen, sillä tietävät täällä olevan ihan hirveästi faneja♥ Awww pakko nähä neee♥♥
- 1D<3
uuuuwiiiiii haluuan kyllä sitten mahollisimman hyvän paikan! se vaan että mun tuurilla liput kerkee loppua....
- seeedirection
uhg vähä sama tunne !! no mut hei jos ne tulee suomeen ja kerkee saada lipun ni pitää vaa miettiä että jokainen paikka on hyvä , joku toinen olis tosi innoissaan saamassa sun paikkaa!
- ONEDIRECTIONLOVE
Jätän Bieberinki keikan sen takia väliin et mul jää rahaa one directionii ! Jos se nyt sattuis tulemaa täs joskus :DD aaaaa mä niin haluun nähä ne !♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491334- 1601135
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198861- 8842
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786- 11779
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346748
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11711