Graanin pysäköintialueella on oma merkitty alue mopojen ja muiden kaksipyöräisten parkkeeramista varten.
Miksi niitä skoottereita silti täytyy parkkeerata autoille tarkoitettuihin ruutuihin?
Graanin mopoparkki.
22
228
Vastaukset
- Äitikkäinen
Taas narinaanarinaa. Kyllä Graanin pysäköintialueella on tilaa.
- ei ymmärrä
Kysymys ei ole siitä ettei ole tilaa, vaan siitä että miksi ei voi pysäköidä niille paikoille mitkä mopoille on osoitettu.
Vai katsotko hyvällä jos laitan autoni mopoparkkiin ja tenavas ei saa sitä mopoaan mahtumaan?
Sun periaatteella pysäköidään mihin mahtuu, säännöistä viis.
invapaikoille olis mahtunut, ei ollut kun yksi mustalaisten auto. Sama kai olis siihen sit laittaa kun tilaa oli. - Äitikkäinen
ei ymmärrä kirjoitti:
Kysymys ei ole siitä ettei ole tilaa, vaan siitä että miksi ei voi pysäköidä niille paikoille mitkä mopoille on osoitettu.
Vai katsotko hyvällä jos laitan autoni mopoparkkiin ja tenavas ei saa sitä mopoaan mahtumaan?
Sun periaatteella pysäköidään mihin mahtuu, säännöistä viis.
invapaikoille olis mahtunut, ei ollut kun yksi mustalaisten auto. Sama kai olis siihen sit laittaa kun tilaa oli.Narinastasi huolimatta - Graanissa on tilaa Ladallesi ja eukkosi traktorille. Mersuni ja isukin Audikin mahtuvat.
- ei ymmärrä vieläkään
Äitikkäinen kirjoitti:
Narinastasi huolimatta - Graanissa on tilaa Ladallesi ja eukkosi traktorille. Mersuni ja isukin Audikin mahtuvat.
Älä tuo sitä vanhaa pystylamppuasi mun hienon coupe mersun viereen. Saattaa ruoste tarttua mun autooni.
Onneks ei ole eukkoa, kun niistä tulee vanhemmiten sun kaltaisiasi narisijoita. - isikkäinen
Äitikkäinen kirjoitti:
Narinastasi huolimatta - Graanissa on tilaa Ladallesi ja eukkosi traktorille. Mersuni ja isukin Audikin mahtuvat.
Mitä muita sääntöjä ei mielestäsi tarvitse noudattaa?
Ehkäpä kenenkään ei tarvitse tehdä tilaa, kun äitikkäisiä lastenvaunuineen tulee vastaan - väistäköön äitikkäiset ojaan!
Ja ne mopothan voi auton puskurilla survoa seuraavaan ruutuun, jos eivät itse älyä ajaa niitä moporuutuihin, eikö vaan? - Äitikkäinen
isikkäinen kirjoitti:
Mitä muita sääntöjä ei mielestäsi tarvitse noudattaa?
Ehkäpä kenenkään ei tarvitse tehdä tilaa, kun äitikkäisiä lastenvaunuineen tulee vastaan - väistäköön äitikkäiset ojaan!
Ja ne mopothan voi auton puskurilla survoa seuraavaan ruutuun, jos eivät itse älyä ajaa niitä moporuutuihin, eikö vaan?Aijaijai, voivoivoi.....Millähän saisi herneet pois nenästä?
- imutusta
Äitikkäinen kirjoitti:
Aijaijai, voivoivoi.....Millähän saisi herneet pois nenästä?
Koeta pölyimurilla imaista, äitikkäinen!
- muutärsyttääenemmän
Enemmän minua ärsyttää invapaikoille ilman invatunnusta pysäköivät ja pääoven (tai sen suojatien) edessä purkavat/lastaavat asiakkaat. Ja se, että oven eteen sisä- ja ulkopuolelle tehdään niitä keskustelukerhoja ettei ovista mahdu kulkemaan.
- ParkkiPirkko
Lähes 100 % invapaikoille ilman tunnusta parkkaavat ovat manneja. Ehkä moni niistä on tosiaan jollain tavalla vammainen kun niin kovin harva on töissä. Och kaale betalar.
- huuhaantunnistaja
ParkkiPirkko kirjoitti:
Lähes 100 % invapaikoille ilman tunnusta parkkaavat ovat manneja. Ehkä moni niistä on tosiaan jollain tavalla vammainen kun niin kovin harva on töissä. Och kaale betalar.
Olikohan tuossa yhtään muuta väitteen pohjalla kuin ennakkoluulo?
Ja se on varmaa, että et ole Parkkipirkko, vaikka sellaisena yritätkin esiintyä. He eivät tee työtään netin huuhaa-palstoilla! - PirkkoParkki
huuhaantunnistaja kirjoitti:
Ja se on varmaa, että et ole Parkkipirkko, vaikka sellaisena yritätkin esiintyä. He eivät tee työtään netin huuhaa-palstoilla!ParkkiPirkko on tainnut olla läsnä kun vähemmistön edustajat parkkeeraavar. On muuten oikeassa. Seuratkaahan vaan.
- ParkkiPirkkoII
huuhaantunnistaja kirjoitti:
Ja se on varmaa, että et ole Parkkipirkko, vaikka sellaisena yritätkin esiintyä. He eivät tee työtään netin huuhaa-palstoilla!Ei kun ihan havainnot tosielämässä. Mutta ainahan se jos manneja jostain syytetään tai epäillään on ennakkoluuloa heidän mielestään. Mannet voisi itse koittaa voittaa omat ennakkoluulonsa vaikka itsensä elättämistä ja työntekoa kohtaan, noin aluksi. Varastelua ei lueta työksi tässä yhteydessä. Eikä vain kiljua muitten elätteinä oikeuksiensa ja "kulttuurinsa" perään.No, eiköhän sillekin huville tule loppu kohta ja loppuu automaattieläkkeet.
Ja ps. en yritä esiintyä parkkipirkkona, fiksumpi sen olisi ehkä huomannutkin.
- en valehtele
Kuin myös olen huomannut ihan ennakkoluulottomasti, että romanit suosii niitä invapaikkoja. Ja aivan joka paikassa, ei vain prisman parkissa.
http://www.youtube.com/watch?v=XZB8cgPsao4&feature=related - asjca
Mopon saa pysäköidä pysäköinti ruutuun. Sille et sinä mahda mitään :)
- mitähä?
Saako auton pysäköidä moporuutuun?
- ABC-123
mitähä? kirjoitti:
Saako auton pysäköidä moporuutuun?
Mopoauton?
- fgfsdfsfsfs
EI NE JONNET OPI IKINÄ!! PÄRR PÄRR VITUN JONNET!!!
- Äitikkäinen
Etsin sisääntuloväylöiltä ohjausta mopoparkkiin. Ei ollut. Vasta lähtiessä huomasin merkit ulosmenoväylän oikealla puolella. Mopolijan pitää olla ajatustenlukija tai aiemmin paikalla käynyt jotta osaa suunnta kohti parkkia.
Keskustelun aloittaja on pikkusieluinen pilkunviilaaja. Mopot olkoon parkissa, kunhan ovat ruuduissa. P-paikoilla ei kielletä mopojen pysäköintiä. En nähnyt ainakaan merkkejä.
"Ei ymmärrä" voisi siirtyä sisääntulon viereen ja jakaa siinä karttoja jotta kulkuneuvot löytävät "oikean" paikan. Ja höllentää sitä pyhimysrengasta päänsä ympäriltä.
Mopopojille toivotan iloista kesää ja hyviä pyöräkelejä!
- voikyynel
Ja äitikkäinen on idiootti vailla vertaa. Valittaa muiden valittamisesta eikä huomaa olevansa itse pahin pilkunviilaaja.
Tekee itse samaa minkä kieltää muilta :D- ;o)
Osuinko? Tule äitikän luo niin puhallan pipiin paikkaan.
- onko onko?
;o) kirjoitti:
Osuinko? Tule äitikän luo niin puhallan pipiin paikkaan.
Onko menkat, vai eikö ukkos anna?
- Kaikenlaisia miehiä
onko onko? kirjoitti:
Onko menkat, vai eikö ukkos anna?
;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324611Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152588Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252425Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su552317- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731496Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?501295- 661294
- 821241