varmuuskopiota ottaessa security essentialsiin tuli ilmotus että joku java blaccole virus joka laitettiin karanteeniin, kuitenkaan karanteeni ruudussa ei ole mitään, joten en voi poistaavirusta sieltä??
Mitä teen, onoko varmuuskopiossa joku vika ja mitensaan korjattua.?
Java/blackole??
5346645yf4
1
103
Vastaukset
Blackole ei ole vielä varsinainen payload vaan exploitti jonka tarkoituksena on saada varsinainen "työtätekevä" haittaohjelma koneelle.
Koska MSE on havainnut ja torjunut sen, niin voit turvallisesti unohtaa koko asian, kaikki on kunnossa.
Karanteeniin menneet haittaohjelmat poistuvat ajan kanssa itsestään, karanteenissa olo aikaa voit muuttaa MSE:n Asetukset välilehden lisäasetukset kohdasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308