jotta sais tota eläkettä vähän korotettua?
Onko teillä joku tietty rivi vai lottoatteko laisinkaan?
Minulle onnetar antoi ihan arvotuilla kuus ja lisän,lähes pari vuotta sitten,mutta ne rahat meni velkojen maksuun,joten uusi voitto olis ihan kohdallaan.
Tiedän ettei onni potkaise kahtakertaa samaa ihmistä.En oikeastaan voittanut,sain omiani pois vähäisen pikku summan
Mitkä olis onnennumerot,
3
<50
Vastaukset
- lotto-potti
Kallista huvia on ollut koko lapun täydeltä lotota joka viikko.
Ensimmäinen rivi on isältä peritty, jossa ei ole tainnut koskaan olla pienintäkään voittoa.
Mutta kun sen muistaa ulkoa, ei sitä voi poiskaan jättää.
Ei kärsi laskea, kuinka paljon ollaan miinuksella.
Pienimpiä voittoja harvakseltaan on saatu. Peliriippuvainen en vielä ole.En osaa noita hedelmäpelejä ja mitä muita niitä on,edes pelata.Naapurin emäntä osaa,sääli häntä.
Unikakkiaiseni mököttää edelleen, vaikka polvet ruvella anelen illalla; näytä nyt voittoisa lotteririvi, näytä nyt. Ei näytä. Mököttää. Siispä sokeaan tzägään en enää usko.
Komea on se tili, jonka olen pelitiskeille luovuttanut. "Kun täällä yksi jos toinenkin voittaa", en pelaa sanoi Suomifilmin Lapatossukin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788