Olen muuttamassa Helsinkiin opiskelemaan. Olen valmis muuttamaan soluun ihan mihin päin Helsinkiä tahansa, kunhan sieltä ääsee julkisilla suht vaivatta keskustaan. Voinko luottaa saavani edes jonkun soluasunnon ennen opintojen alkua syyskuussa? Paljon kuulee tarinoita siitä kuinka moni on jäänyt ilman asuntoa, mutta jos on ulkopaikkakuntalainen joka on valmis ottamaan vastaan minkä tahansa Helsingin solun, niin voinko olla luottavaisin mielin, että kämppä löytyy?
HOAS:in soluasuntojen saatavuus
6
640
Vastaukset
- 6565654
joo, HOAS:lle hakemusta vaan
- kyl
jos muutat ulkopaikkakunnalta niin helposti löytyy. vielä jos mikä tahansa helsingin alue mistä pääsee julkisilla käy niin silloin saat taatusti. Nimittäin pohjois-helsingistä pääsee junalla aika nopeasti ja sinne ei oo yleensä kovin suuri tungos.
- 6iytt
Voisin olla erimieltä. Nimittäin itsellä kyllä se tilanne että olen ulkopaikkakuntalainen, aloittava opiskelija kaukaa ja olen hakenut Hoasilta solua eikä mitään erityistoiveita paikan suhteen, ei lemmikkejä tms. joka vaikeuttaisi asunnon saantia. Ja hakemuksen pistin jo aivan kesäkuun alussa. Mutta silti ei ole mitään kuulunut, ja aluksi kllä sanottiin että joo hyvät mahdollisuudet on saada asunto. Mutta nyt kun soittelin sinne niin (ja olen muutenkin soitellut/viestitellyt) kaikki elokuun asunnot (solut) on jo jaettu (näin ainakin väittivät) ja että syyskuulle on vielä muutamia jäljellä. Nyt sitten täytyy vaan toivoa että sellaisen syyskuun asunnon saisin. Tosin sitä en tiedä missä sen muutaman viikon asun sitä ennen... Mutta siis mun näkemykseni on ton perusteella ettei se todellakaan oo varmaa. mutta toivottavasti saat asunnon!
- 12fsnfos
voi ei! itsekkin olen tai olin muuttamassa hoasin soluun, ei erityistoiveita sijainnin tai muunkaan suhteen, lisäksi tulen kaukaa. Mitään ei ole vielä kuulunut, ja koulu alkaa 27.8... Ootko varma että elokuussa ei enää jaeta asuntoja, luulisi että tästä olisi informoitu!
- lokakuuntalo
Jätkäsaareen pääsee. Syyskuun talo on myyty jo (16 euroa/m2) mutta lokakuun taloon on tilaa vielä.
- uytiyit
Aika halvalla lähteny :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984