Auttakaa nyt kärsivää kun on niin sekavaa, niin sekavaa...
Siis olin tai olen aikeissa ostaa Photoshopin. Tuon kaiketi uusimman version, CS6:den lähemmäs tonnin hinta tiputti minut tuolilta. Melko kirjaimellisesti. Mietin sitten että olisiko Photoshop Elements parempi vaihtoehto mutta hei, kertokaa nyt te kun itse olen todella ulapalla näiden suhteen.
Tähän mennessä kuvien muokkaamiseen olen käyttänyt ilmaista Photo Filtre:ä (hyvä onkin perus juttuihin) mutta haluaisin pikkuhiljaa alkaa toden teolla taiteilemaan kuvien kanssa. Suunta on kohti tämän http://www.mademenu.com/wp-content/uploads/2011/03/Photoshop-Art-09.jpg ja tämän http://www.designflavr.com/images/gallery/832718991.jpg tyyppistä sähläämistä eikä enää pelkkää kuvan koon ja simppelin valotuksen kanssa pelleilyä.
Kertokaapa siis että kannattaako hankkia tuota satasen Elements:iä vai pitäisikö lähteä töihin jotta saisi tonnin kasaan? Tietenkään en osaa näitä varmaan kumpaakaan käyttää (ja jo magneettilasso on minusta ÄÄRIMMÄISEN jännä juttu) mutta opettelemallahan se selviää. :) Onko täysi PS liian hieno tällä hetkellä ei-ammatilliseen leikkimiseen köyhälle lukiolaiselle?
Kiitus kaikille auttaville! :D
CS6 vaiko Elements..?
artist?
2
278
Vastaukset
Aloita Elementsillä, se on jo melkoinen hyppy Photo Filtrestä. Photoshop saattaa äkkiseltään yuntua ylivoimaiselta ja jäädä pölyttymään.
Elements on oikea valinta.
Toiminnaltaan elements ja "täys" Photari on samankaltaisia. Eli myöhemmin ei ole ongelma siirtyä käyttämään tuota 1000€:n ohjelmaa. Se antaa enemmän ominaisuuksia mutta elements venyy melkohyvin vähän kaikkeen myöskin.
Ja taas painotus ilmaiseen Gimp ohjelmaan. Joka myös täysin varteenotettava vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1984292"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992833Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p882472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m202426Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223376 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark492243Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302067- 192051
- 851929
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371911