Talviauton etsintä olisi jälleen ajankohtaista, sillä edellinen ei kuljettanut minua edes pihatien päähän alati jäätyvien jarrujen takia... Lisäksi myös lukot jäätyivät jatkuvasti vaikka tein niille kaikki mahdolliset rasvaukset. Talvi oli siis yhtä loputonta taistelua.
Siksi haluaisin tulevalle talvelle auton, johon voisin luottaa. Etsiskelen pienehköä, viistoperäistä, pieniruokaista ja ehdottomasti luotettavaa autoa, jossa jarrut ja lukot toimivat myös talvella. Jos kenelläkään olisi kokemusta eri autoista talviolosuhteista, niin ottaisin erittäin mielelläni vinkkejä vastaan. Hintaluokka autolle olisi maksimissaan 3000 euroa ja ikä siinä -90 luvun lopulta alkaen.
Apua talviauton etsintään
Apua kaivataan
6
174
Vastaukset
- hondamies
Hondat on tunnetuja laadusta,samoin mazda 626.Itse katselisin pelkkiä japanilaisia.
- mene jo ostamaan
Nettiautossa oli montakin hyvää civikkiä 3000 hintaan.
- aina subaru
Osta SUBARU ja unohda autoilumurheet.
- Ei merkillä ole
väliä. Pääasia, että on japanilaisomistuksen omaavan tehtaan auto.
- vatipäiden
keskustelua
- Sellanen Fobia
Noissa itäisen maan tuotoksissa ei pääse ulko- ja sisälämpötilan ero kasvamaan kovin suureksi kovillakaan pakkasilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722940
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642556- 2032210
- 731839
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91641- 1021442
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951069