Humiran käyttäjät, onko kenellekkään tullut sivuoireita Humirasta, oletteko alttiimpia saamaan muita sairauksia. Itsestäni tuntuu että sen jälkeen kun aloitin Humiran käytön en ole tervettä päivää nähnyt, on hammassärkyä, suutulehduksia, nivelsärkyä, selkäsärkyä jne. tiedä häntä onko se pelkkää sattumaa (iän mukanaan tuomaa 62v) vaiko mitä. Psori kylläkin katosi kokonaan, se on parasta, mutta kertokaa toiset kokemuksista!
Humira ja psori
Kipasti
2
309
Vastaukset
- vuosimallia -51
Ei juuri sivuoireita. Haavat parantuu hiukan hitaammin ja hampaiden juuritulehduksia ei tahdo saada kuriin. Nyt ne on kurisswa, kun kaksi hammasta poistettiin. Olen käyttänyt jo 3vuotta keskeytymättä. 61vuotias
- Hapapapa
Mulla on ollut pikkasen vatsaoireita(muutenkin herkkä) ja pikkasen enemmän yskittää aamuisin.Läiskät lähti kuukaudessa.Muuten bueno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562697
- 2011987
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.361392- 781133
- 811050
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193966