Chihuahua synnytys

Chihuahuahuahuahuahua <3

Hei vaan kaikille! Mul on chihuahua ja ollut ihan kohta 2 kk raskaana eli synnyttää 2 poikasta lähipäivinä! Kysyisin sitä, että jos koirani ei itse riko poikasten sikiökalvoja, niin miten ihminen voi sen rikkoa? Kiitos , jos joku vastaa :)

17

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikea synnytys

      Kannattaisi kuitenkin keskittyä enemmän siihen synnytykseen muuten, tuppaa olemaan chihuilla hankala. Muutenkin kaikki asiat synnytyksestä ja pennuista olisi pitänyt ottaa selville ennen pennutusta, viimeistään sen 2kk raskauden aikana.

      • Chihuahuahua <3

        Tiesin kaikki synnytyksestä ja muista mutta en ollut varma kun joissain sivuilla luki että " chihuahua saattaa tarvita apua sikiöpussin rikkomisessa " nii kyllä me käytiin katsomassa ultrassa että kuinka paljon sielä oli ja näkyi 2 mutta syntyikin kolme :)


      • Paperiton piski
        Chihuahuahua <3 kirjoitti:

        Tiesin kaikki synnytyksestä ja muista mutta en ollut varma kun joissain sivuilla luki että " chihuahua saattaa tarvita apua sikiöpussin rikkomisessa " nii kyllä me käytiin katsomassa ultrassa että kuinka paljon sielä oli ja näkyi 2 mutta syntyikin kolme :)

        No jos kerta tiesit kaiken synnytyksestä niin miksi tuollaista kyselet, varsinkaan täällä suoli25 palstalla? Tämä on mielestäni vihoviimeinen paikka kysellä mistään tärkeästä, itse olisin soittanut samantien eläinlääkärille tai kasvattajalle... Tai olisit kysynyt siinä ultrassa eläinlääkäriltä.
        Ja yleensä kaikki tarvittava tieto etsitään _ennen_ astutusta, kiitos kun paljastit meille kaikille olevasi vain tietämätön ihminen joka halusi ihquja pentuja koiralleen.


      • Chihuahuahua<4
        Paperiton piski kirjoitti:

        No jos kerta tiesit kaiken synnytyksestä niin miksi tuollaista kyselet, varsinkaan täällä suoli25 palstalla? Tämä on mielestäni vihoviimeinen paikka kysellä mistään tärkeästä, itse olisin soittanut samantien eläinlääkärille tai kasvattajalle... Tai olisit kysynyt siinä ultrassa eläinlääkäriltä.
        Ja yleensä kaikki tarvittava tieto etsitään _ennen_ astutusta, kiitos kun paljastit meille kaikille olevasi vain tietämätön ihminen joka halusi ihquja pentuja koiralleen.

        No kuules soitin eläinlääkärille ja kiitos turhasta vastauksestasi :) :) mutta kiitos vain sinunki turhasta kommentista! Mihin suomalaisten ystävällisyys on kadonnut!!


    • 1713

      Juupa juu, taas joku paperittomia pykäävä mamma haluaa tehdä kultamussukallaan pennut, koiran hengenkin uhalla.
      Koirat eivät ole raskaana, vaan tiineenä.
      Koirat saavat pentuja, ei poikasia.
      Toivottavasti olet perillä lopuista asioista pikkasen paremmin, muuten olet aivan kusessa jos ja kun kaikki ei menekään hyvin. Koiraraukat.

      • Chihuahuahuahua <3

        Mä en tietääkseni kysynyt mitään tuollaista, mutta olen todella pahoillani jos mielesi noin pahentu minä vain kysyin kysymyksen :) mutta what ever, koirani sai 3 suloista pentua, ilman apua :) että kiitos vain avusta :)


      • Chihuahuahua<3

        Niin ja anteeksi huonoista sana-valinnoistani, olen erittäin pahoillani ja synnytys meni hyvin jo nyt koiran PENNUT ovat maailmassa :) ja TIINEENÄ koirani tietysti oli eikä raskaana :DDDD aattelin et " emmä uskalla täällä kysyä mitää, ku oon ihan varma et joku tulee valittaa kui huono ihminen mää oon ku mun koiralla on PENTUJA mahassa " ja se olit sä :) ja kyl sä voit noi asiat vähän nätimminki ilmottaa et ei siin mitää :)


      • Anonyymi
        Chihuahuahua<3 kirjoitti:

        Niin ja anteeksi huonoista sana-valinnoistani, olen erittäin pahoillani ja synnytys meni hyvin jo nyt koiran PENNUT ovat maailmassa :) ja TIINEENÄ koirani tietysti oli eikä raskaana :DDDD aattelin et " emmä uskalla täällä kysyä mitää, ku oon ihan varma et joku tulee valittaa kui huono ihminen mää oon ku mun koiralla on PENTUJA mahassa " ja se olit sä :) ja kyl sä voit noi asiat vähän nätimminki ilmottaa et ei siin mitää :)

        turpakiinni ny vitun cp


    • nana..

      mulla ensikertalainen emo ainakin hoiti tosin hyvin homman, rikkoi itse sikiöpussit ja hoiti tosi hyvin :) mutta totta on että ota ihmeessä selvää! googlesta, elainlaakari.fi jne...

      • Chihuahuahua <3

        Ensimmäinen asiallinen kommentti !! Kiitos


    • nana...

      juu tää on ihan pimee palsta, kaikki hyökkää kimppuun, kysyi sitten mitä tahansa. onneks kaikki sujui hyvin :)

      • Rulettia

        No synnytys hatarin tietopohjin on kuin venäläistä rulettia... Olen synnytyksiä nähnyt ja sen vaaratkin ovat tulleet vastaan joten vatsaa vääntää ajatus tällaisesta "leikistä".


      • Chihuahuahua<3
        Rulettia kirjoitti:

        No synnytys hatarin tietopohjin on kuin venäläistä rulettia... Olen synnytyksiä nähnyt ja sen vaaratkin ovat tulleet vastaan joten vatsaa vääntää ajatus tällaisesta "leikistä".

        Totta, mutta minä soitin eläinlääkärille ja kysyin sieltä asioita joita en tiennyt :)


    • chihuahuahuahua

      Onneksi kaikki sujui hyvin ja hyvä että otit asioista selvää. Kysyvä ei tieltä eksy ja niin pois päin. Pitää vaan kysyä oikeasta paikasta, kuten teitkin eli eläinlääkäriltä. Toivottavasti emo ja pennut voivat edelleen hyvin ja että pennut saavat sitten hyvät kodit. Ethän teetä emolla liian usein pentuja.

    • nita

      Meillä Chihu sai keväällä ekat pennut. Ei tehnyt itse mitään kun ponnisti. Jouduin sormin rikkomaan kalvot, putsaamaan pennun kuonon pyyhkeellä ja kuivaamaan ja ravistelemaan pentuja. Lisäksi katkaisin niiden napanuorat. Nyt toiselle chihulleni on tulossa pennut elokuun lopulla.

    • Anonyymi

      Chihun synnytys on ihan pala kakkua. Poikaset on niin skidejä että ne ruiskuaa ulos mutsin toosasta ripulityyliin sekunnissa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe