Hei! Olen 17-vuotias lukion kolmannelle luokalle menevä tyttö Itä-Helsingistä, ja kaipaisin töitä syksyksi (ja mahdollisesti myös kevääksi 2013). Siirryn viimeiseksi lukiovuodekseni aikuislukioon ja kaipaan siksi päiviksi töitä. Kokemusta minulla on kahdesta työpaikasta eri päiväkodeissa (0-3-vuotiaiden ryhmästä) ja kolmesta työpaikasta lastenhoitajana perheessä. Kahtena kesänä olen ollut kesätöissä perheessä (toisessa 1v. tyttö, ja toisessa 1&2v. sisarukset) ja elokuusta 2011 vakituisena lastenhoitajana kolmilapsisessa perheessä. Olen ollut myös öitä lasten kanssa, sekä myös satunnaiset viikonlopputyöt onnistuisivat. Suositukset jokaisesta työpaikastani nähtävissä. Ihanteellisin työpaikka olisi, jos perheessä olisi vain yksi lapsi (korkeintaan kaksi..)
Lastenhoitaja tarjolla syksyksi Helsinkiin!
lastenhoitaja94
3
146
Vastaukset
- JK
N INKÖ
- Hoitajaa tarvitaan
Hei!
Olisimme kiinnostuneita (2-vuotias tyttö Itä-Hkissä tarvitsisi hoitajaa päivisin kerran viikossa elo-syyskuusta alkaen) laitatko yhteystietosi sähköpostiin japaakko (at) gmail.com - Lastenhoitaja Vuosaa
Hei! Täällä myös mahdollisesti etsimääsi työtä. Eli Helsingin Vuosaaressa 2-vuotias poika on vailla syyskuusta lähtien hyvää hoitajaa keskimäärin kahtena päivänä viikossa. Sähköpostiosoitteestamme barlundit(at)gmail.com kerromme mieluusti lisää. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713508
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851526Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745