Miten sopeutua elämään piereskelyn kanssa?

kun pieree ni lemuaa

Oon miettiny useasti, että mitenkä itsenikaltaiset piereskelijät pystyvät työskentelemään sellaisissa ammateissa kuten kosmetologi, lentoemäntä tai koulunkäyntiavustaja? Muun muassa näissä ammateissahan työntekijä on lähes taukoamatta toisen ihmisen/ihmisten lähietäisyydellä. Kuinka tällaisissa työpaikoissa piereskellään (/ suhtaudutaan piereskelyyn), kun ainakaan periaatteessa et voi rueta haisemaan..? Ja kun jatkuva "paikalta poistuminen" ei käy päinsä...

7

318

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trööt

Aika paha ongelma on, onneksi minulla on oma työhuone, joten lasettelen aika vapaasti tonne pöydän alle :)
      Mut onhan se noloo jos joku tulee huoneeseen justiinsa kun on leija laskettu. Tosin mulla tulee sellaisella paineella, ettei se edes oikein haise !
      Maha on kipee ja suolissa kurluttaa, eikä tää istuminen asiaa yhtään paranne.
      Joten sorry, en tiedä vastaust, mutta jos lohduttaa meitä on paljon !

• Anonyymi00002

Olen minimoinut pierun karkaamisen ilmoille.

Pieren nimittäin suppiloon, josta on letku asennettu suoraan nenään, josta suutin ohjaa molempiin sieraimiin kiisut.
        Todellakin tenho tulee hajulleen lähes 98 rosenttisesti. Kätevää.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Olen minimoinut pierun karkaamisen ilmoille.

Pieren nimittäin suppiloon, josta on letku asennettu suoraan nenään, josta suutin ohjaa molempiin sieraimiin kiisut.
        Todellakin tenho tulee hajulleen lähes 98 rosenttisesti. Kätevää.

Krapula pieru hississä, ai että .

• Anonyymi00003

Piereskelen enkä välitä

• Anonyymi00005

Minä olen roskat kaikki ennen olin sihteeri

• Anonyymi00006

Kokeile syödä 1 purkki sinistä bulgarian jugurttia joka päivä. Siinä on eläviä mikrobeja, jotka lisäävät puolustusmekanismeja ja vähentävät kaasuja.
      Etenkin vehnä saattaa myös turvottaa.
      Oululaisen ohuet ruispalat ja gluteeniton kauraleipä ovat itselleni hyväksi.

• Anonyymi00007

Tokihan apteekit myyvät ilmavaivoihin helpottavia tuotteita.
      Niin aina, sanottiin Varsinais-suomessa kivikauden jälkeen.

. entiin vetekiläinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      801
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      698
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe