23.6

maria.

Eli olen tuolloin syntynyt rapu ja klo 03:03 , nouseva merkkini on härkä.

Tälläinen olen ulkonäöllisesti: blondit pitkät hiukset , vihreät silmät , pieni nenä , hoikka mutta kurvikas , 160cm pitkä eli aika pieni.

Luonteenpiirteiltäni: Kiltti ja ystävällinen, avulias, huolehtivainen, äidillinen, tempperamenttiäkin löytyy, itsepäinen, annan välillä liiankin helposti anteeksi koska en halua olla riidoissa kenenkään kanssa vaan tulla toimeen kaikkien kanssa mutta se ei todellakaan tarkoita sitä et unohtaisin ne teot, toisinaan vähän laiska, rakastan paljon kaikkea hyvää ruokaa ja juomaa mut harvemmin jaksan ite kokkailla, pidän lenkkeilystä, olen eläinrakas, joskus ehkä liian herkkä ja ahdistun liiankin helposti... Biletän tyyliin kerran kuussa yhden viikonlopun, eli en alkoholillakaan silleen liikoja rälläile ja tupakoi en ollenkaan nyt, enkä ole ikinä tupakoinutkaan, korkeintaan joskus ylä-asteella maistoin. Miehet kiinostuu välillä musta liiankin helposti - mussa on kuulema jotain mikä vetää puoleensa kuin magneetti onko se sitten ulkonäkö tms. mut osaan kuulemma kietoa miehen halutessani pikkusormen ympärille erittäin hyvin :D olen siis myöskin todella naisellinen ja aistillinen. Se joskus aiheuttaa närää muissa merkin edustajissa, en tee tätä kuitenkaan tahalleni joten se tulee tietää

Muuta: Esim. terveydestä , mulla on erittäin hyvä ruuansulatus oon vähän niinku läpip*skoja. Sit sairastan ehkä kilpirauhasen vajaatoimintaa tai jotain hormonihäiriötä, en tiedä vielä mut oon menossa lääkäriin selvittää. Sitten mulla on ylitaipuvat polvet, mut niistä ei oo kyl ollu onneks haittaa. Ja joskus sinertää varpaat, eli saattaa olla vähän verenkierros jtn

Elämäni rakkaudet: Olen kokenut suurta vetovoimaa vaaka mieheen ( 18.10 ) ja vesimies mieheen ( 25.1 )

Vaaka oli aika mystinen tapaus ja muuten meillä oli täydellistä, vedettiin toisiamme puoleen kuin magneetit ja tuntui että olemme kuin luodut toisillemme, vieläkin muistelen tänä päivänä tätä ihmistä lämmöllä , omaa ensirakkauttani , mut toisinaan sillä oli tapana vaan kadota... en tiedä johtuko jostain vaa'an ominaisuuksista vai sit yhestä henk.koht jutusta mitä en ala tässä selittämään

Vesimies - kylmä, kova. Toisinaan osaa myös näyttää tunteensa, mut saattaa vetää myös säikähdyksestä takapakkia, mikä sinäänsä on aika söpöä. :D vaikka on välillä tosi veemäinen, osaa olla myös herrasmies, kuten ostaa syntymäpäivänä lahjoja jne. Kun menee hyvin menee todella hyvin , käydään tosi pitkiä ja rakentavia keskusteluja. Kun mennään päin puuta niin sit mennään todellakin ja kovaa päin vittua oikeesti !!!! ja arvatkaa onko tuo mies saanu monesti mut itkemään ilkeydellään, mut silti nään siinä jotain hyvää miks palaan aina sen luokse. Sit siinä on jotain semmosta et se puolustaa kyllä rakkaitaan ja on jopa sanonut puolustavansa mua tietyssä asiassa. Olen tosi ylpeä siitä. Mut osaa olla myös kaksnaamanen ja kertoo mun asiat eteenpäin mistä ollaan sovittu et ei kerrota , taipuvainen rikollisuuteen ja myöskin kovaan alkoholin käyttöön. Kovanaama :DD

Ammattina mulla: Ravintola-ala eli tarjoilija

1

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitävain

      Itsekin olen melkein samalla päivämäärällä syntynyt rapu, ja ollut ihastunut melkein noina samoina päivämäärinä syntyneisiin vaakaan ja vesimieheen ;D

      Olikos tarkoituksesi vain avautua itsestäsi vai halusitkos jotain keskusteluakin tällä herättää? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe