Entä lähete? Entä solisluu?

Pasille:Sindevm-82

- Ja, että mun potilastietojako saisi näin käsitellä?
"Ei saa!"
Xanoreista ei nyt kauheasti ole haittaa, mutta ne vaativat ensin esim. solis-luumurtumalla muodostettavan paranormaali suoran, eli psyykkisen kivun mitan.
Voisitteko lopettaa sadismin ja kostolla toimimisen?
Se näkyy kommunismista ympäristöstä?
Kuinka julkinen aamutakkisi on empatiattomassa ympäristössä elävällä, inhimillisyyden ja loogisuuden, (kts. kallo) puutteessa olevalta vammaiselta, kiduttetulta?
Viimeksi löydyitte Reginasta, ja ihan muihin kulttuureihin tutustumisen kanssa.
- Eikö siitä saakaan lapsia?
Ei. sisäiset mallisi puuttuvat siihen, ja ovat häiriintyneet.

Saako tämän pois, kun tämä on sisäiselle mallille testosteroni-mallin, näin vuonna nyt-tilalla julkisesti tehtävät lapset?
Oikeuden entisen henkilökunnan hahmo kuvittelee tällä häpeällistä alastomana esiintymistä potilaalta. Tämä malli on vähän vanhentunut, koska hänelle on luotu empatiattomalla ympäristöllä, sisäitä mallia testosteroni vailla oleva toiminto, jossa tätä sisäistä hahmoa ei ole.
- Mitä vittua? Eikö tässä saa ollenkaan mennä näissä osoittamisissa potilailla.
- Mee vittuun...
- Mee ite vittuun

Siis julkisen näön, ja loogisuus-pisteistön kautta tehtävät lapset.
- Hei, ei tarvitse muuta kuin istua.
Että sellainen Käräjäoikeus
Voisitko erottaa yläpään ja alapään loogisuutta jo toisistaan, etkä aina pyrkiä vain rasismiin ja syrjintään, koska aiheutat näin persoonallisuus-häiriöin lapsettomuutta?
- Jopa koko perheelle....
Suostuthan heijasteisiin julkisen näön, ja loogisuus-pisteistön sijaan?
-Joo, näin on käynyt, että on pitänyt tehdä lapset julkisesti näin syrjinnän ja painostamisen takia, jotka molemmat luokitellaan vertiliteetin takia sadismiksi.
- "Mää meen vankisairalaan, ei sitä saakaan pitää leijan lennätyksen takia."

2

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-PKSS:Sindevm82

      Ei näitä ei käytetä siinä pien-perhetoiminnassa. Näitä käytetään hieman isommassa sosiaaliryhmässä, ja organisaatio-muotoisessa toiminnassa, jossa pyritään onnistumisen elämyksiin, jopa sukupuolenmääräytymisestä oppisvaikeuksisille, ja keskittymishäiriöisille.
      - Koko heidän perheensä jäi lapsettomaksi tämän mielisairautenne takia.
      Frustraatio yli-ihmisen luominen, mitä kuvittelet saavasi lapsellesi?
      Sosiaalityöntekijän omainen,hänen lapsensa ei saa koskaan olla missään ympäristössä, sadismina ja fyysisen ja psyykkisen kidutuksen takia, joita psykiatria aiheuttaa aivan vastenmielisen vajaamielisyyden tasollaan. Taso on vastenmielinen, eri sosiaaliryhmineen, joita organisaatiot yrittävät pelkästään ammattitaidotta, leijan lennätyksen avulla hyväksikäyttää.

      -Mun pitääkin olla joku ohjelma-toiminto.

      • K-PKSS:Sinde

        Tähän oli valitettavasti jo toinen vammainen.
        - Että saan työskennellä sitten, koska se toinen vammainen on jo tähän hoitoon, sen vuoksi.

        Mun ei kyllä tarvitse olla mikään autistisen ohjelma-toiminto.
        - Paljonko pisteitä jos tietää, ja väittää lähettävän lääkärin olevan autisti?
        Hän elää yhteisissä aivoissa kanssani rikosilmoituksen seurauksena. Vauvan yli-luovaa tunne-elämää, kun hän hiiltyy, ja hermostuu helpotetaan hänellä näin matemaattisesti unssin kautta. Se vaikuttaa hermostoon, ja loogisuus-pisteistöön, sukupuolipisteistön koskettelun takia, yhteisen näön kautta.
        Olen tottunut ihan kääntämään häntä. En ole tavallasi vajaamielinen, ja aina painostamassa ja alistamassa muita .
        - Et saa pitää paranoiaa ja paranoidiaa normaalina tilanasi ja pyrkiä onnistumisen elämyksiin. Et saa myöskään pakko-hoitolähettein pakottaa ketään hoitamaan näin kehitysvammaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe