Kokemuksia Femarellesta?

kuumakerttu

Tänään tuli mainosposteissa luontaistuote-mainoslehtinen, jossa oli puffi-juttu "Femarelle"-luontaistuotteesta, joka on tarkoitettu vaihdevuosi-oireisiin. Se sisältää soijan isoflavonoja. Jutussa väitetään, että 8/10 saa avun kuumiin aaltoihin... Onko kellään kokemuksia ko. luontaistuotteesta? Positiivisia? Negatiivisia?

26

11424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soija/pellava?

      Ei ole kokemuksia tästä, mutta vastaava olen ostanut apteekista. Oliskos ollut Bomfemi, joka sittemmin vedettiin pois myynnistä. Pellavan siemenestä oli löytynyt geenimuunneltua. Tämä Femarellepurkki on aivan saman näköinen. Aika epistä, että tätä Femarelleä ei suositella käytettävän saman aikaisesti esim. paikallishoidon kanssa!

      Se Bonfemi ei auttanut itselleni yhtään vielä 1prk käytön aikana. Sisältö vaikuttaa samalta soijaa ja pellava, siis tofua.

    • femarellen testaaja

      Minä itse asiassa ostin tuota Femarellea just vähän ennen kuin tuo mainoslehtinen tuli ;) Olen nyt parisen viikkoa vasta sitä syönyt, joten en uskalla varmaksi sanoa, auttaako yhtään omiin oireisiini, joihin eivät tosin vielä ole kuuluneet todelliset kuumat aallot... jos nyt oikein varovasti arvioin, niin ehkä hiukkasen on vähentänyt armotonta ketutusta ;)

      Itselläni kun ei ole vielä muuta lääkitystä vaihtarivaivoihin, niin voinen tuota ihan rauhassa käyttää. Mutta ikävää, jos tästä Femarellesta paljastuu geenimuunneltuja ainesosia... mistähän näistäkin voisi tietää varmaksi :/

      • B-vita

        Minä kävin eilen ostamassa apteekista Neurobion Forte B-vitamiiniyhdistelmä tapletteja. Sisältää B1, B6 ja B12vitamiinia. Ajattelin kokeilla nyt tätäkin tähän paskamaiseen alavireeseen. Nyt on jo pari viikkoa vituttanu putkeen ja koko ajan pitää olla sanomassa puolisolle jotain paskamaista. Muut ihmiset on vielä saaneet olla rauhassa. Ei kait noikaan heti yhdestä ja kahdesta tapusta auta, mutta tänään olen kyllä ollut mukavempi:D


      • hiko/kelju

        Hei! Minkä ikäinen olet, eli missähän vaiheessa sun vaihtarit ovat? Mulla vaivana on lähinnä juuri hikoilu ja mieliala. Nytkin on juuri menossa tosi matalapaine, vaikka eka kesälomaviikko menossa. Harmittaa jo valmiiksi, kun rahat ei oikein riitä ym.

        Ajattelin itsekkin kokeilla tuota Femarelleä, mutta olen jo, niin monta kerta pettynyt luontaistuotteissa, että odottelen vielä muiden tuloksia. Laittaisitko tänne välillä edistystietoja? Myös muut Femarellenkäyttäjät, joilla on vielä enemmän hikoiluvaivaa, niin kommentoikaa täällä tuloksia.


      • kuumakerttu
        hiko/kelju kirjoitti:

        Hei! Minkä ikäinen olet, eli missähän vaiheessa sun vaihtarit ovat? Mulla vaivana on lähinnä juuri hikoilu ja mieliala. Nytkin on juuri menossa tosi matalapaine, vaikka eka kesälomaviikko menossa. Harmittaa jo valmiiksi, kun rahat ei oikein riitä ym.

        Ajattelin itsekkin kokeilla tuota Femarelleä, mutta olen jo, niin monta kerta pettynyt luontaistuotteissa, että odottelen vielä muiden tuloksia. Laittaisitko tänne välillä edistystietoja? Myös muut Femarellenkäyttäjät, joilla on vielä enemmän hikoiluvaivaa, niin kommentoikaa täällä tuloksia.

        Hei taas! Olen 48 v. ja vv-oireet ovat olleet minulla nyt noin 6 kk (hikoilu, kuumat aallot, punastelu, haluttomuus, kuivuus, yöllä heräily). Minulla ei ole vit***sta tai ketutusta, vaan olen ollut ihmeen positiivinen ja iloinen. :o) En ole vielä käynyt ostamassa Femarellea. Palataan asiaan...


      • huh hellettä
        kuumakerttu kirjoitti:

        Hei taas! Olen 48 v. ja vv-oireet ovat olleet minulla nyt noin 6 kk (hikoilu, kuumat aallot, punastelu, haluttomuus, kuivuus, yöllä heräily). Minulla ei ole vit***sta tai ketutusta, vaan olen ollut ihmeen positiivinen ja iloinen. :o) En ole vielä käynyt ostamassa Femarellea. Palataan asiaan...

        Kokeilin kuukauden tuota Femarellea,ei mitään vaikutusta!Kuumat aallot tuli tunnin välein,öisin en saanut nukutuksi,saatoin valvoa öisin monta tuntia heräämisen jälkeen.

        Kävin labrassa,FSH 55 ja aloitin 5 vrk sitten Estrogel-geelin,nyt kuumat aallot tulevat "vain" joka toinen tunti...


      • hiko/kelju
        huh hellettä kirjoitti:

        Kokeilin kuukauden tuota Femarellea,ei mitään vaikutusta!Kuumat aallot tuli tunnin välein,öisin en saanut nukutuksi,saatoin valvoa öisin monta tuntia heräämisen jälkeen.

        Kävin labrassa,FSH 55 ja aloitin 5 vrk sitten Estrogel-geelin,nyt kuumat aallot tulevat "vain" joka toinen tunti...

        Hei "huh hellettä"! ja kiitos kommenteista. Kuinka vanha olet ja kauanko hikoilua on ollut?tai olihan noi sun arvosi jo tuossa. Olen itse kokeillut Estrogeliä 1kk, eikä niin mitään apua hikoiluun. Toivottavasti sulle tehoaa. Millä annostuksella kokeilit Femarelleä?


      • huh hellettä
        hiko/kelju kirjoitti:

        Hei "huh hellettä"! ja kiitos kommenteista. Kuinka vanha olet ja kauanko hikoilua on ollut?tai olihan noi sun arvosi jo tuossa. Olen itse kokeillut Estrogeliä 1kk, eikä niin mitään apua hikoiluun. Toivottavasti sulle tehoaa. Millä annostuksella kokeilit Femarelleä?

        Hei,täytän syksyllä 50.Kuukautiset tuli huhtikuussa viimeisen kerran,sitä ennen 1 1/2 vuoden ajan joka toinen kk,aikaisemmin suht säännöllisesti.

        Femarellea otin aamuin illoin,eli 2 tbl/päivä.

        Hikoilu alkoi yhtäkkiä toukokuun lopulla,ensin en edes tajunnut,mitä tää on ja vähensin kilpparilääkitystäkin,kun luulin olevani liikatoiminnalla...ei ollut mitään apua tietenkään;D

        Otin pari eka päivää 1 pumppauksen,sit nostin jo kahteen,ja tekis kyllä mieli kokeilla 3 pumpausta...sanotaan,että viikossa pitäis auttaa kuumiin aaltoihin ja nukkumiseen,nyt siis 5.päivä ja edelleen kuumottaa usein ja öisin en saa unta ennenkuin aamuyöstä,mutta ehkä vähän paremmin oon nukkunut.

        Lisäksi huomasin,että selkä ei ole enää niin kipeä ja tönkkö aamuisin,kuin ennen etsrogel-hoitoa!


    • lap liisa

      Ostin myös eilen Femarellea,saa nähä auttaako,on ollut puoli vuotta hikoilua,mut nyt on pahentunut,eka kerran heittää menkat,eli ei ole tullut ajallaan,hikoilu on vain vaivani,mielialani on kyllä iloinen vaikka tuo hikoilu vie joka tunti aikaa kasvojen kuivaamiseen! Olen täyttänyt 50 vuotta tänä vuonna ja tässä ihmettelen että koska tää koko hikoilu jää pois?

    • Femarelle3

      Luin myös tuosta Femarellesta ja kovin hyvää luvataan. Toivottavasti myös auttaa näihin inhottaviin olotiloihin. Tein äsken tilauksen nettikaupasta Luontaistuote Apilasta. Luin annostusohjeesta, että voi nostaa annostusta 3pv aamulla 1 ja illalla 2kps. No saas nähdä..

      • Termostaatti pettää

        Olen syönyt Femarellea nyt viikon ja hikoilu on vähentynyt aikasta paljon. Mulla tuo hikoilu on ollut aivan kaameeta; kastun aivan kokonaan päänahasta jalkapohjiin. Jos en heti pysty pyyhkimään, tipat lähtee juoksemaan nahkaa pitkin. Menkat loppuivat vuosi sitten ja ajattelin pääseväni helpolla kun tuota ikääkin on jo 57. Otan normi annoksen 1 aamulla ja 1 illalla.


      • Femarelle3
        Termostaatti pettää kirjoitti:

        Olen syönyt Femarellea nyt viikon ja hikoilu on vähentynyt aikasta paljon. Mulla tuo hikoilu on ollut aivan kaameeta; kastun aivan kokonaan päänahasta jalkapohjiin. Jos en heti pysty pyyhkimään, tipat lähtee juoksemaan nahkaa pitkin. Menkat loppuivat vuosi sitten ja ajattelin pääseväni helpolla kun tuota ikääkin on jo 57. Otan normi annoksen 1 aamulla ja 1 illalla.

        Moi "Termostaatti pettää" Olen myös 57 ja mensut loppui myös n.vuosi sitten. Myös mulla hikoilu on voimakasta, sekä mieliala vaihtelut. Tilasin viime keskiviikkona Femarellea. Tulee varmaan alkuviikosta.

        Ihan mukava lukea, että sait apua runsaaseen hikoiluusi:D


      • Femarelle3
        Femarelle3 kirjoitti:

        Moi "Termostaatti pettää" Olen myös 57 ja mensut loppui myös n.vuosi sitten. Myös mulla hikoilu on voimakasta, sekä mieliala vaihtelut. Tilasin viime keskiviikkona Femarellea. Tulee varmaan alkuviikosta.

        Ihan mukava lukea, että sait apua runsaaseen hikoiluusi:D

        No niin olen aloittanut Femarellen käytön ja nyt on kuudes päivä menossa. Olen ottanut aamulla yhden ja illalla kaksi kapselia. Nyt näyttää ainakin tosi hyvältä ja painokin on pudonnut kilon, eikä ole turvotustakaan. Hikoilutkin ovat kummasti vähentyneet, vaikka ilmat ovat lämmenneet. Syömishimokin on hävinnyt, mutta odotellaan nyt vielä lisää, jospa kaikki ei olisikaan Femarellen ansiota, mutta hyvä tämä pienikin muutos näin päin:)


      • Femarelle3
        Femarelle3 kirjoitti:

        No niin olen aloittanut Femarellen käytön ja nyt on kuudes päivä menossa. Olen ottanut aamulla yhden ja illalla kaksi kapselia. Nyt näyttää ainakin tosi hyvältä ja painokin on pudonnut kilon, eikä ole turvotustakaan. Hikoilutkin ovat kummasti vähentyneet, vaikka ilmat ovat lämmenneet. Syömishimokin on hävinnyt, mutta odotellaan nyt vielä lisää, jospa kaikki ei olisikaan Femarellen ansiota, mutta hyvä tämä pienikin muutos näin päin:)

        Olen ottanut Femarellea 3päivässä ja eka purnukka lähenee loppuaan Kahteen päivään riittää vielä. Ei yhtään huono valinta, sillä hikoilut ovat edelleen vähentyneet. Paino laskee, koska ei ole syömishimoa nyt. Turvotus on myös minimissään ja mielikin on pysynyt virkeämpänä, mitä se ei ole ollut pitkään aikaan:) Ihmettelen tosiaankin itsekkin, kun olen saanut apua tästä, koska mitkään soijavalmisteet eivät ole ennen auttaneet.

        Mites muut Femarellen käyttäjät?


      • Femarelle3
        Femarelle3 kirjoitti:

        Olen ottanut Femarellea 3päivässä ja eka purnukka lähenee loppuaan Kahteen päivään riittää vielä. Ei yhtään huono valinta, sillä hikoilut ovat edelleen vähentyneet. Paino laskee, koska ei ole syömishimoa nyt. Turvotus on myös minimissään ja mielikin on pysynyt virkeämpänä, mitä se ei ole ollut pitkään aikaan:) Ihmettelen tosiaankin itsekkin, kun olen saanut apua tästä, koska mitkään soijavalmisteet eivät ole ennen auttaneet.

        Mites muut Femarellen käyttäjät?

        Eipä tuo Femarelle sitten enää auttanutkaan. Aloin käyttämään toista purkkia, kun hikoilut palasivat. Nukkumisesta ei enää tullut mitään, kun jatkuvasti pitää tyynyä käännellä ja peittoa siirtää sivuun ja takas. Näin kävi taas kerran uuden luontaistuotteen kanssa. Alussa tuntui, että jotain auttoi, mutta syy oli sittenkin muualla.


    • Kantapään kautta...

      Käytin Femarellea muutaman kuukauden, ei auttanut kuumiin aaltoihin.
      Gynekologini kertoi, että kyseessä on sama tuote kuin aikaisempi Bonfemi, joka vedettiin markkinoilta geenimuunneltujen ainesosien vuoksi. Näissä valmisteissa ei ole kuulemma lainkaan tofu-uutetta, vaan hormonaalinen vaikutus perustuu kemialliseen molekyyliin. Tuoteseloste ei siis ole paikkansapitävä, eikä netistä löytyviin "tutkimuksiin" ole luottamista.
      Kalliiksi tulee moinen humpuukihoito. En suosittele.

      • soija/pellava

        En puolustele Femarellea, mutta kaikki eivät auta kaikille. Itse en saanut mitään apua Estrogelistä vielä parin kk kokeilun aikana. Kemiallista se on tuo lääkärien reseptillä saatavatkin hormoonit. Gynet eivät varsinaisesti tiedä luontaistuotteista "hölkäsen pöläystä" eikä se edes sovi heidän etiikkaansa jne.

        ps.muistaakseni Bonfemiä myytiin apteekkituotteena, että se siitä


      • ulalla1

        Jos tuoteseloste ei ole paikkansa pitävä, eikä tutkimuksiin ole luottamista, niin eiköhän nykyään ole niin tarkka seula, ettei moinen Femarelle pysy kauaa markkinoilla. Gynellä kyllä saattaa olla "oma lehmä ojassa".

        Kyllähän tuo Estrogel pumppupullossa tulee aika kalliiksi, siitä kun ei saa edes Kelan alennusta, eikä myöskään Lugesteronista, joka on myös kallis.


    • paksuvatta

      52v kun lääkäri määräsi estrogeeniä, alkoi armoton painon nousu ja varsinkin vatsan alue turpoaa... käyn zumballa ja kävelen , syön terveellisesti... femarellea ajattelin kokeilla... mutta ne hikipuuskat pysyvät poissa toistaiseksi estrogeenilla, en vaan haluaisi kanniskella näitä turhia kiloja...

    • kkk1

      Olen syönyt kauan jo femarellea...aiemmin selloa..kuumat aallot ovat pois..mut ehdottomasti akupunktio rinnalle. Siitä varmaan aivan varsinainen hyöty. Aivan ehdoton juutu tähän onnettomaan vaivaan.

      • Anonyymi

        Todellakin toimii. Illinen ylläri oli että löytyi lähiapteekista kuukausi sitten. Vitsi että oln tyytväinen. Mieskin on iloisempi kun en koko aikaa kiukittele ja seksikin kiinnostaa taas. En pysty käyttää hormooneja ja tää on ollut ainoa toimiva vaihtoehto.


    • 47 v

      Aloin syömään pari vkoa sitten ja viikossa kuumat aallot historiaa. Onkohan tällä tuotteella sivuvaikutuksia? Itsellä nyt rinnat hieman arat ja mahaakin nipistelee.

    • tuija2

      Saisikohan tuota Femarellea jostakin isomman paketin kuin tuo nykyisin 56 kapselia...? Onko tiatoo...?

      • Anonyymi

        Karnosiini valmistetta käyttänyt monta vuotta.Iho parempi kuin koskaan.Limakalvot kosteat ja mieliala erinomainen.Auttaa myös aineenvaihduntaan.En käytä mitään muita valmisteita tai lääkkeitä.Netistä lisätietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karnosiini valmistetta käyttänyt monta vuotta.Iho parempi kuin koskaan.Limakalvot kosteat ja mieliala erinomainen.Auttaa myös aineenvaihduntaan.En käytä mitään muita valmisteita tai lääkkeitä.Netistä lisätietoa.

        53 vee ja pari viikkoa käyttänyt ja hikoilut öisin lisääntynyt potenssiin kolme. Nyt kokeilen josko hikoilut hellittää kun lopetan käytön.


    • Anonyymi

      Käyttänyt nyt 2 vko Femarelle 40, täysin huijausta koko tuote. Viime yönä heräsin kolmesti vessaan ja aamuyöstä en nukkunut ollenkaan. Rahojakaan takaisin ei saa, kannattaa miettiä, että laittaako 34 euroa taivaan tuuliin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe