En tiiä kuuluuko tää tänne palstalle, mut laitoin kummiski. Oon 16v, ja ollaan lähössä pitkälle automatkalle. Noin 13 tuntia. (Pitkä mun mielestä) Siispä kysyisin, että mitä voisin automatkalla tehdä. Nukkuminen on jotenkin hankalaa autossa (minulle), ja lukemisesta tulee kamala päänsärky... Huom! Lähdetään kahdestaan liikenteeseen, joten saan istua etupenkillä:)
Tekemistä
6
128
Vastaukset
- ehotuskshdcljdxjl
ota kone mukaa ja surffaile netissä
- Automatkalle13H
Mutku siin ei oo langatonta nettii:( Ja kännykälläkin tulee hirvee lasku...
- juustina
Ota ainakin hyvää musiikkia mukaan.
Minullakin tulee autossa huono olo, jos luen. Elokuvia olen kuitenkin pystynyt katsomaan sellaisesta kannettavasta dvd-soittimesta. Ehkä sinäkin voisit kokeilla tätä. Osta vaikka jokin tv-sarja katsottavaksi. - Automatkalle13H
Hyvä idea:) Voisin ottaa gg ekan tuotantokauden mukaan:)
- KEHITÄ ITSEÄSI
MUSIKKIA MUSIIKKIA
JA MIELENVIRKLISTYSTÄ ON KATSELLA MAISEMIAKIN...VAI ISTUTKO VAIN SILMÄT UMMESSA AUTOSSA ???- pitkät matkat tuttua
Entäpä jos juttelisit kuskin kanssa,,, Tuolla matkalla tekee jo paljon jotain mielenkiinoista käsityötä. Esim. kutoo villasukkaparin;)) Ja nauttii siitä ettei ole mitään tekemistä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633726Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552865Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442081- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231903Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841