neito myytävänä

miiaha2

Söpö tyttöneitsikka.Väriltään lutino ja iältään nyt 5kk.Myydään mieluiten toisen neitsikan seuraksi.Käsikesy.Asumme Tampereella.

13

1446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörö

      Paljonko pyydät tipusesta? Asun itse Heinolassa, onnistuuko tuonti esim. ½ väliin matkaa? Tulisi reilun vuotisen lutinopojan seuraksi:)
      Laita sähköpostiossa tai jtn.

      • Miiaha2

        tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.


      • Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

        tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.

        Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

        Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

        Tässä mun maili:

        [email protected]


      • Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

        Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

        Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

        Tässä mun maili:

        [email protected]

        joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.


      • Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

        joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.

        Eiköhän tää tästä suttaannu :)


    • miiaha2

      Olisiko Lammi noin suunnilleen keskivälissä?
      En ole Lammilla käynyt, mahtaisitko sinä tietää siellä paikkaa missä voisi tavata?

      • Jörö

        Lammi sopii hyvin kyllä,en tunne paikkaa yhtään, mutta mieheni varmaan tietää paremmin kun on käynyt kalassa siellä. Sieltä vois jonkun huoltsikan bongata ja parkkeerata sinne? Karttahaun avulla löytyi Lammin huoltsikat:

        http://020202.fi/jsp/kr.jsp

        Ja tuohon kirjoitat Lammi ja valitset sieltä huoltoasemat niin ne näkyy sitten kartassa.


    • miiaha2

      Meillä on hieman kiireinen viikonloppu.Ajat jotka meille sopisi olisi aikaisin lauantaina tai sunnuntaina joskus kuuden kieppeillä illalla.

      • Jörö

        Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.


      • Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

        Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.

        olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]


      • Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

        olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]

        Pistin sen tulemaan, katsellaan sit sunnuntaina!


    • seeppa

      Moikkelis...
      Olisin kiinnostunut...
      Paljonko pyydät?
      Toisen linnun seuraksi...

      • miiaha2

        Tytti muutti jo Tepon luo ja on onnellinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe