neito myytävänä

miiaha2

Söpö tyttöneitsikka.Väriltään lutino ja iältään nyt 5kk.Myydään mieluiten toisen neitsikan seuraksi.Käsikesy.Asumme Tampereella.

13

1410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörö

Paljonko pyydät tipusesta? Asun itse Heinolassa, onnistuuko tuonti esim. ½ väliin matkaa? Tulisi reilun vuotisen lutinopojan seuraksi:)
      Laita sähköpostiossa tai jtn.

• Miiaha2

tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.

• Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.

Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

Tässä mun maili:

[email protected]

• Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

Tässä mun maili:

[email protected]

joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.

• Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.

Eiköhän tää tästä suttaannu :)

• miiaha2

Olisiko Lammi noin suunnilleen keskivälissä?
      En ole Lammilla käynyt, mahtaisitko sinä tietää siellä paikkaa missä voisi tavata?

• Jörö

Lammi sopii hyvin kyllä,en tunne paikkaa yhtään, mutta mieheni varmaan tietää paremmin kun on käynyt kalassa siellä. Sieltä vois jonkun huoltsikan bongata ja parkkeerata sinne? Karttahaun avulla löytyi Lammin huoltsikat:

http://020202.fi/jsp/kr.jsp

Ja tuohon kirjoitat Lammi ja valitset sieltä huoltoasemat niin ne näkyy sitten kartassa.

• miiaha2

Meillä on hieman kiireinen viikonloppu.Ajat jotka meille sopisi olisi aikaisin lauantaina tai sunnuntaina joskus kuuden kieppeillä illalla.

• Jörö

Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.

• Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.

olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]

• Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]

Pistin sen tulemaan, katsellaan sit sunnuntaina!

• seeppa

Moikkelis...
      Olisin kiinnostunut...
      Paljonko pyydät?
      Toisen linnun seuraksi...

• miiaha2

Tytti muutti jo Tepon luo ja on onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      84
      5900
    2. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3527
    3. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      159
      2049
    4. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      228
      1977
    5. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      174
      1741
    6. Martinan bisnekset rajusti tappiolla

Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1485
    7. Voiko olla, onko se tosiaan niin että

Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵
      Ikävä
      57
      1021
    8. Tiedätkö mitä kaivattusi harrastaa?

Minä en tiedä.
      Ikävä
      67
      1011
    9. Metsa Man Extra kanava toimii hyvin

ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.
      Tuusniemi
      21
      990
    10. Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?

Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.
      80 plus
      109
      927
    Aihe