neito myytävänä

miiaha2

Söpö tyttöneitsikka.Väriltään lutino ja iältään nyt 5kk.Myydään mieluiten toisen neitsikan seuraksi.Käsikesy.Asumme Tampereella.

13

1373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörö

      Paljonko pyydät tipusesta? Asun itse Heinolassa, onnistuuko tuonti esim. ½ väliin matkaa? Tulisi reilun vuotisen lutinopojan seuraksi:)
      Laita sähköpostiossa tai jtn.

      • Miiaha2

        tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.


      • Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

        tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.

        Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

        Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

        Tässä mun maili:

        [email protected]


      • Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

        Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

        Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

        Tässä mun maili:

        [email protected]

        joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.


      • Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

        joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.

        Eiköhän tää tästä suttaannu :)


    • miiaha2

      Olisiko Lammi noin suunnilleen keskivälissä?
      En ole Lammilla käynyt, mahtaisitko sinä tietää siellä paikkaa missä voisi tavata?

      • Jörö

        Lammi sopii hyvin kyllä,en tunne paikkaa yhtään, mutta mieheni varmaan tietää paremmin kun on käynyt kalassa siellä. Sieltä vois jonkun huoltsikan bongata ja parkkeerata sinne? Karttahaun avulla löytyi Lammin huoltsikat:

        http://020202.fi/jsp/kr.jsp

        Ja tuohon kirjoitat Lammi ja valitset sieltä huoltoasemat niin ne näkyy sitten kartassa.


    • miiaha2

      Meillä on hieman kiireinen viikonloppu.Ajat jotka meille sopisi olisi aikaisin lauantaina tai sunnuntaina joskus kuuden kieppeillä illalla.

      • Jörö

        Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.


      • Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

        Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.

        olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]


      • Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

        olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]

        Pistin sen tulemaan, katsellaan sit sunnuntaina!


    • seeppa

      Moikkelis...
      Olisin kiinnostunut...
      Paljonko pyydät?
      Toisen linnun seuraksi...

      • miiaha2

        Tytti muutti jo Tepon luo ja on onnellinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe