neito myytävänä

miiaha2

Söpö tyttöneitsikka.Väriltään lutino ja iältään nyt 5kk.Myydään mieluiten toisen neitsikan seuraksi.Käsikesy.Asumme Tampereella.

13

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jörö

Paljonko pyydät tipusesta? Asun itse Heinolassa, onnistuuko tuonti esim. ½ väliin matkaa? Tulisi reilun vuotisen lutinopojan seuraksi:)
      Laita sähköpostiossa tai jtn.

• Miiaha2

tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.

• Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
        ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.

Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

Tässä mun maili:

[email protected]

• Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?

Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.

Tässä mun maili:

[email protected]

joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.

• Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
        Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
        Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
        kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.

Eiköhän tää tästä suttaannu :)

• miiaha2

Olisiko Lammi noin suunnilleen keskivälissä?
      En ole Lammilla käynyt, mahtaisitko sinä tietää siellä paikkaa missä voisi tavata?

• Jörö

Lammi sopii hyvin kyllä,en tunne paikkaa yhtään, mutta mieheni varmaan tietää paremmin kun on käynyt kalassa siellä. Sieltä vois jonkun huoltsikan bongata ja parkkeerata sinne? Karttahaun avulla löytyi Lammin huoltsikat:

http://020202.fi/jsp/kr.jsp

Ja tuohon kirjoitat Lammi ja valitset sieltä huoltoasemat niin ne näkyy sitten kartassa.

• miiaha2

Meillä on hieman kiireinen viikonloppu.Ajat jotka meille sopisi olisi aikaisin lauantaina tai sunnuntaina joskus kuuden kieppeillä illalla.

• Jörö

Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.

• Miiaha2
        Jörö kirjoitti:

Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.

olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]

• Jörö
        Miiaha2 kirjoitti:

olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
        Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
        Sähköposti on [email protected]

Pistin sen tulemaan, katsellaan sit sunnuntaina!

• seeppa

Moikkelis...
      Olisin kiinnostunut...
      Paljonko pyydät?
      Toisen linnun seuraksi...

• miiaha2

Tytti muutti jo Tepon luo ja on onnellinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe