Söpö tyttöneitsikka.Väriltään lutino ja iältään nyt 5kk.Myydään mieluiten toisen neitsikan seuraksi.Käsikesy.Asumme Tampereella.
neito myytävänä
13
1446
Vastaukset
- Jörö
Paljonko pyydät tipusesta? Asun itse Heinolassa, onnistuuko tuonti esim. ½ väliin matkaa? Tulisi reilun vuotisen lutinopojan seuraksi:)
Laita sähköpostiossa tai jtn.- Miiaha2
tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti. - Jörö
Miiaha2 kirjoitti:
tuoda puoleenväliin.Itse maksoin Tytistä 60,-
ja toivoisin saavani siitä 50,-.Mutta pääasia on saada hyvä koti.Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?
Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.
Tässä mun maili:
[email protected] - Miiaha2
Jörö kirjoitti:
Oiskos viikoloppuna mahdollista? Mulla alkaa ens viikolla toinen työ, teen kahta työtä siis päällekkäin joten aika vaikeaa olis ensi viikolla. Tämä viikko on aamuvuoroa, miehellä kans. Missä voitais nähdä?
Teppo (siis tämä meidän lutinopoju) jäi leskeksi vähän aikaa sitten ja on kovin yksinäisen näköinen, parempi olisi saada sille kumppani:/ Vapaanalento kyllä järjestyy ja meillä on myös kaksi isoa koiraa.
Tässä mun maili:
[email protected]joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis. - Jörö
Miiaha2 kirjoitti:
joo.meidän viikonloppusuunnitelmat on vielä hieman auki mutta koitetaan saada järjestymään.
Ja meillä on yksi iso uroskoira joten Tytti on tottunut koiriin.Koittaa jopa mennä koiran päälle istumaan mistä meidän Masi ei oikein tykkää.Aika hauska pariskunta olis tulossa;
Teppo&Tytti...Kyselen mieheltä
kuis onnistuis toi tuominen ja missä nähtäis.Eiköhän tää tästä suttaannu :)
- miiaha2
Olisiko Lammi noin suunnilleen keskivälissä?
En ole Lammilla käynyt, mahtaisitko sinä tietää siellä paikkaa missä voisi tavata?- Jörö
Lammi sopii hyvin kyllä,en tunne paikkaa yhtään, mutta mieheni varmaan tietää paremmin kun on käynyt kalassa siellä. Sieltä vois jonkun huoltsikan bongata ja parkkeerata sinne? Karttahaun avulla löytyi Lammin huoltsikat:
http://020202.fi/jsp/kr.jsp
Ja tuohon kirjoitat Lammi ja valitset sieltä huoltoasemat niin ne näkyy sitten kartassa.
- miiaha2
Meillä on hieman kiireinen viikonloppu.Ajat jotka meille sopisi olisi aikaisin lauantaina tai sunnuntaina joskus kuuden kieppeillä illalla.
- Jörö
Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.
- Miiaha2
Jörö kirjoitti:
Sunnuntai-ilta kuulostaisi paremmalta, jos en itse ehdi mukaan niin mies saa hakea linnun.
olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
Sähköposti on [email protected] - Jörö
Miiaha2 kirjoitti:
olis hyvä tietää.Ollaan menossa mökille viikonlopuksi joten en ole koneen äärellä silloin.Laitatko sähköpostissa omasi niin voidaan soitella sunnuntaina että missä nähtäis.
Esim. otin selvää että Lammilla on ainakin SEO aika lähellä Lammin Betonia.No soitellaa sit enempi.
Sähköposti on [email protected]Pistin sen tulemaan, katsellaan sit sunnuntaina!
- seeppa
Moikkelis...
Olisin kiinnostunut...
Paljonko pyydät?
Toisen linnun seuraksi...- miiaha2
Tytti muutti jo Tepon luo ja on onnellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481