- "Että se on yli-opistossa se teidän tyttökö jo?"
- Joulu 1982, ja Juha.
- Mä olen vasta 2 kuukautta, fokus on sanakirja-palvelu.
Kaikilta kohdin läpi...
Pitkäaikais-sairaslapsi ja hänen veljensä ja kaikkee. Huolehtimassa lasten psykoterapiasta, hahmoterapiasta, ihan Keski-Pohjanmaan keskussairaalasta, perhehoidot ja kaikkee.
- Ainakin sillä teidän iskän alalla.
Kun nämä hallusinaatiot alkoivat, Villestä ja turvallisuudesta, siinä 1990-luvun alusta.
-Ai, sanoi Jarkko.
-Joo, sanoi Sini.
Mihin mulle pitää yli-viivata?
- Skitsofreniaan, että ei sellaista pienperhe-toimeakaan häiritsevää hommaa, koska sulla ei ole pasifistia, koska sulla ei ole narsismia,sellaista kuin coping-keino. Vaan olisi tällaista sosiaaliryhmä-toimintaa samalla.
-Älä harjoita skitsofreenista sosiaaliryhmä-toimintaa.
-Hieno kohta toi: "Mihin mulle pitää yli-viivata?"
Mullapa ei ookaan semmosia, sanoi Esko.
Esko ymmärtää, ettei häntä saa eristää, koska hän asuu syrjässä.
Teidän pitää olla sidoksissa kaikkien omaan pasifistiin. Te olette ihan raivoissanne sukupuolellisten olojen, kuten vieras ihminen, ja läheisyys lämmöllä, mutta yksityisyydellä puuttumisesta, ja seksuaalisten olojen, kuten läheisyys ja yksityisyys empatialla, yhteisellä näöllä kuten inhimillisyys ja ulkonäöllä, kauneudella ja sukupuolella, kuten loogisuus.
MINÄ:
-"Nämä ovat sieltä paikkakunnalta taas, ei kiinnosta."
- Että ovat keskenään vain tätä hallusinaatiota, eikä ollenkaan mitään vierasvaraa, tai vaikkapa sosiaaliryhmää, kuten oppilaskunta, että vain jotain sängyssä makoilua, ilman intimiteettiä, ja yksityisyyttä.
Ja mikset sä saakaan Jorma Kauppinen olla baptisti?
Ilmeisesti ulkonäköpiirre-vamma... Tarkoitatko Jarmo Kauppinen ei saa olla baptisti?
Isäni:
- "Että niillä ei saakaan olla Flash-jana yhteinen näkö."
-Siitä ei ole tarvetta keskustella. Ei ole tarvetta keskustella sairaanhoitaja-omaisille tuotetusta fokusaatiosta, ja suggestiosta raiskaus ja sukupuolen nuoletuttaminen. Ei ole tarvetta keskustella yleisestä tuotettavasta foksaatiosta, ja hypnoosista kuten sosiaalityöntekijän omaiselle, hänen lapselleen raiskaaminen.
Kenelläkään ei ole keskusteltavaa baptistisesta yli-mielisestä käyttäytymisestä, kuin sellainen ulkonäköpiirre-vammojen aiheuttaminen.
Kiitos, kun pilasit elämäni, riistit kaiken hoitoni.
Halusit jopa etukäteen arvioida näitä psykologisesti.
Et saa olla edes omaistesi kanssa tekemisissä.
-Saako se olla omaisten tai sukulaisten kanssa tekemisissä?
- Ei taida saada. Onko hän täältä paikkakunnalta?
Mä olen Villen "lapsi", sisareni on Juhan lapsi
Villelle:Sinde82
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1867772
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes933932- 672609
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731660Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3921601- 641488
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201456Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171121Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791060Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841058