JP Consulting tarjoaa tasokasta majoituspalvelua kylpyläkaupunki Pärnussa, itämeren rannalla. Huoneistomme ovat laadukkaita, kaikilla mukavuuksilla varustettuja yksiöitä ja kaksioita eri puolella kaupunkia, meren ääreltä ydinkeskustaan. Hotelli-majoitusta tarjoamme Teille vasta remontoidussa ja viihtyisässä Hotell Legendissä, täysin uusitussa ja rauhallisessa Hotelli-Ravintola Hansalinnassa, sekä mukavassa ja siistissä AlexMajassa. Lisätietoja täältä; www.jpconsulting.suntuubi.com
Majoitus Pärnussa
2
209
Vastaukset
- Pärnu Majoitus
Suositelemme Teille edullista kotimajoitusta Pärnussa osoiteella www.parnumajoitus.fi. Kotimajoitus on ideaalinen perheille ja seureille; ota vaikka lemmikeläin. Tervetuloa!
- Pärnu Hotellit
Suositelemme Teille etsia majoitusta Pärnussa osoiteella parnuhotellit.fi/. Tervetuloa!
Hotellit Pärnussa on paikka, missä on kaikki parhaat ja mielenkiintoiset Pärnu hotellit nimetty. Hotellit Pärnussa sivulta löydätte hotelleja nuorille, eläkeläisille, lapsille ja perheille; lomailijalle, juhlijoille, yrittäjille – kaikille.
Pärnu hotellit on jaettu kolmeksi/neljäksi/viideksi isoksi ryhmäksi, jossa jokaisessa on esitetty useita majoituspaikkoja. Hotellin kuvaus on lyhyt ja informatiivinen, joka varmasti auttaa Teidän päätöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275