Sarjassamme koiran löytämiä aarteita metsästä, kysyn jos joku tunnistaa tämän pääkallon entisen omistajan:
http://www.lataakuva.fi/?di=8B95
ja
http://www.lataakuva.fi/?di=8YQQ
Itse en tunnista ja siksi kysyn.
Varoitus: Linkin kuvat saattavat aiheuttaa heikkohermoisille vatsanväänteitä.
Tunnistatko entisen omistajan
9
335
Vastaukset 9
- Löytäjäeisaanutpitää
Ilmeisesti joukossamme ei ole metsästäjiä eikä piolokeja tai edes arkeolokeja? Ei siis kukaan ole törmännyt moiseen?
- hirvipeura
Hampaista päätellen jokin hirvieläin esim. peura. Nokasta vaan mennyt ilmeisesti poikki joten siksi ehkä hiukan oudonnäköinen.
- veikkanpa
Päässä näyttäisi olevan valkoista ja ruskeaa karvaa, hampaista päätellen kasvisyöjä kuten edellinenkin sanoi.
Veikkaan lammasta tai metsäkaurista.- Löytäjäeisaanutpitää
Tuo kallo oli aika pieni, olisiko ollut nokasta niskaan plusmiinus 15cm, joten tuskin mikään edellämainituista.
- l,hpoj
Metsäkauriin vasa. Etuosa katkennut.
- Ison koiran omist.
Mistäpäin kallo löytyi? paikkakuntaa tarkoitan.
- Löytäjäeisaanutpitää
Se paikkakunta oli Vantaa, löytöpaikka lähellä korson täyttömäkeä. Ja tuo kallo omasta mielestä melkoisen pienen elukan. Reilusti pienempi kuin pystykorvan nuppi.
- Ison koiran omist.
Löytäjäeisaanutpitää kirjoitti:
Se paikkakunta oli Vantaa, löytöpaikka lähellä korson täyttömäkeä. Ja tuo kallo omasta mielestä melkoisen pienen elukan. Reilusti pienempi kuin pystykorvan nuppi.
Kukahan voisi analysoida kallon, siis minkä se on? eläinmuseo?
- mmmmmmmmmmmum
vois olla supikoiran kallo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581