Elikkä tarkotuksena ois saaha kasaan dota claani.
Pelattaisiin suurimmaksi osin battle.netissä mutta muitakin paikkoja saa ehottaa.
Olen itse TODELLA nuori mutta silti suht hyvä pelaamaan. Tähtäisin itse kyllä siihen viiden pelaajan porukkaan.
Mikki olisi hyvä olla, mutta ei aivan pakollinen, sillä onhan siellä pelissäkin chatti :-)
Viellä ei ole claanin kotisivuakaan pystyssä (Jos sitä ikinä tulee tarvitsemaankaan.
Tänne vaan ilmotelkaan Battle.net acc jos kiinnostaa. Claanin nimi on viellä mysteeri (siis se ei ole sen claanin nimi), mutta eiköhän me se keksitä.
Pelien aikojen sopimiset olisi tarkoitus hoitaa facebookin kautta.
Dota claaniin porukkaa hakusessa
3
126
Vastaukset
Ainiin, ja jos johonkin claaniin mahtuu, niin menen kyllä mielummin siihen kuin teen uuden :->
- Manri89
Yksi aivan nyyppä täällä. Pitäis näköjään klaani löytää munki. Aloituskynnys on hiton korkee.
Oon koittanu Bnetis pelata mut ei tartte mennä ku 5 min niin musta tehään votekick. Sillon lähen ihan suosiolla.
Ois kiva oikeesti pelata mutta, kun ei oo mikään pro ja kukaan ei tunnu tykkäävän jos ei osaa. - Honobel
Dota 2 on se DotAn tulevaisuus, jota kaikkien fanien tulisi tukea. Plus että kaikki on vain helpompaa Steam -palvelussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871919- 821750
- 511390
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471337- 1311265
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481232Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061067Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231012- 39955
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952