Valintakokeen tulokset!

moro2142421

Hei vaan!
Valintakokeen tulokset näkyvät jo osoitteessa www.yliopistohaku.fi!
Tämä EI ole trolli, käykää itse katsomassa jos ette usko!
Itselläni 29p, ei riittänyt Helsinkiin, mutta Turkuun kylläkin.
Miten muilla? Millä pisteillä paikka Helsingistä irronnut?

224

4157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitesnäin

ei ne rajat ole juuri alas tulleet jos 59 yhteispinnaa ei riitä helsinkiin

• aalto2012?

itsellä riitti näkojään(?) 67 yhteispistettä aaltoon

• HIIVATTI

VOI HIIVATTI

• -------------------*

Yhteispisteet 52,5 ei riittänyt ainakaan Turkuun.

• HUHHUH

toihan merkkaa sitä että pinnat on tullut alas max 1 piste!

• -------------------*
        HUHHUH kirjoitti:

toihan merkkaa sitä että pinnat on tullut alas max 1 piste!

Teoriassa raja voi olla 52,5 - kaikki pisterajalla olevat eivät välttämättä mahdu valintakiintiöön, ja tällöin nämä henkilöt asetetaan koepisteiden perusteella paremmuusjärjestykseen, jolloin osa pisterajan pisteet saaneista jää ulkopuolelle. Sen näkee sitten, kun rajat julkaistaan.

• taikuri14513513

65.5 yhteispistettä riitti helsinkiin

• stadiin12

62,5 riitti helsinkiin

• pisterajat2012

59 ei riitä 62,5 riittää
        eli - 1 piste rajoijihin

• Jihuuiikndlsls

Pääsin vaasaan!!!!! Mitäääää ihanaa!!!!! Hain siis ekana sinne:)

• esa323

32 pistettä turkuun ja sisällä heleposti

• Eeeejjjjeeeeerre

Ja siis edellinen hehkuttaja sai 23 tai 23,5 koepistettä vaasaan!:)

• afgreg

1 / 1
      Kauppatieteet, Lappeenrannan teknillinen yliopisto
      hyväksytty

Opiskelupaikan vastaanoton viimeinen päivämäärä on: 31.07.2012 klo 16.15

onko nämä tiedot pitäviä?

• hööö

AAAA Vaasaan mentiin! Hain sinne ekana. Yhteispisteet 47.5 siis riitti!

• Huolestunut

Paljoko oli koepisteitä?

• oieroe

luultavasti ovat pitäviä. tässä vaiheessa enää pakataan kirjeitä hyväksytyille, tulokset ovat varmasti siis jo selvillä

• wadap55

Itse pääsin Ouluun sisälle ja soitin yliopiston hakijapalveluun ja nimi löytyi myös sieltä listalta, joten nämä on ihan pitäviä.

• Von Sippola

Tervetuloa :)

• hiokjhuiol

Aaltoon pääsin yhteispisteillä 63,5.

• äpkopj

Vaasaan pääsin, 26,5p kokeesta.

• Joopajoo

Äsken vielä näkyi, että on hyväksytty Aaltoon, mutta nyt on muuttunut tila takaisin kesken, että taitaa odottelua vielä olla luvassa, vai mitä tuo tarkoittaa?

• kejieo

itsellä lukee edelleen hyväksytty

• varmaa12

edelleen hyväksytty, kyllä noi tulokset on aivan varmoja, älkää huolehtiko

• 24332fsdf

otin paikan vastaan niin tilat muuttuivat KESKEN, vittu

• frefreferf

sama mut turha tosta mitään stressata. jos oli hyväksytty niin eikai se nyt hylätyks muutu siitä hyvästä että vastaanotat paikan :D

• jaahaajaaha

Paljon siellä näytti pisterajoiksi Vaasaan, Kuopioon ja Ouluun kansikseen?

• dsgs3423dadfaf

pisterajoja ei näe. pelkästään hyväksy/hylätty omalta osalta. jos on laskenut oikealla rivillä omat pisteet niin niistä voi sitte vetää johtopäätöksiä

• jelaksa

nyt itselläkin lukee kesken, sitovasti vastaanotettu :D

• uwasssaa

Miten tuolta sivuilta voi nähdä tulokset? Voisiko joku ystävällisesti neuvoa?

• lollerozzzo

Ne näkyivät tässä tänään iltapäivällä, eipä näy enää!

• jännäkakkapöksyssä

Minullakin luki vielä 10 minuuttia sitten hyväksytty Lappeenrantaan ja nyt lukee kesken. Olisikohan niin, että julkaisivat vahingossa liian aikaisin ja tulokset ja pistivät sivut jäihin?

• onneksiolkoon12

näinhän siinä todennäiköisesti on käynyt, mutta jos siellä on lukenut hyväksytty, niin kyllä sinut on sitten hyväksytty, julkaisivat vain liian aikaisin. onnea kaikille opiskelupaikan saaneille!

• fafa421421

Paljolla päästiin vaasaan sisään? Riittääköhän 46 yhteispisteissä

• 474747474774774774

ainakin 47 päästiin, eli voi riittää

• Vaasahehkuttaja

Mullakin lukee että kesken!!!! Whattt!!!!!

• 577ytu

Soitin Aaltoon ja sieltä kerrottiin että on käynyt inhimillinen virhe ja tulokset olivat jo netissä, nyt ne poistettiin.

• afdaf

oliko tulokset oikeat?

• 456trg
        afdaf kirjoitti:

oliko tulokset oikeat?

ilmeisesti, eivät paljoa halunneet kommentoida

• Aaltooo!

Lukee kesken ja sitovasti vastaanottanut AALTO :;D!

• Vaasahehkuttaja

Mutta ilmeisesti olivat virallisia tuloksia? Vaasan puhelin vaan luö varattua!!!

• KYLLÄ

Kauppatieteet, Aalto-yliopisto

kesken

sitovasti vastaanottanut

• susodos

Mitäs ne sanoivat siellä puheliomen toisessa päässä? Ovatko tulokset virallisia vai eivätkö kommentoi?

Mukavaa elää innostuneen ja masentuneen välillä, kun ensin näkyy hyväksyttyä ja sitten KESKEN.

• l0lz123

Kyllä sä sinne pääsit mihin ikinä haitkaan, pisterajat ovat varmasti tiedossa jo näin muutama päivä ennen virallista julkistamista. Nuo tulokset olivat aivan varmasti oikeita, vahingossa vain jo nyt näkyvillä!

• Joopa joo

Kivasti kesken...

• mitä?!

VMP Kesken :l

• fdsfsf24523dfsdf

kertokaas koepisteillä helsinkiin päässeet ja ne ketkä eivät päässeet että mitä saitte kokeesta?

jos yhteispisteet laskivat vain 1-1,5 pts niin tuskinpa koepisteetkään sen enempää putosivat.

eli joku 30,5-31,5 raja ilmeisesti tänävuonna?

• Hdleiwpdmf

Kukaan ei oo sanonu että yhteispisteet aaltoon laski. Kaikki jotka "pääsi" ylitti 1,5 pisteellä vähintään viime vuoden rajan. Koepistekiintiöön myös 9 paikkaa vähemmän kuin viimevuonna

• hakenut

Onko ketään tullut hyväksytyksi Turkuun? Tarkoittaako varalla siis etten päässyt?

• turkuhakija

Minäkin olen varalla Turkuun. Se tarkoittaa, ettet ole päässyt, mutta olet hyvin lähellä pisterajaa. Sitten, kun pisterajat selviävät ja saat kirjeen kotiin, tiedät, millä varasijalla olet. Tilanne riippuu aika paljon siitä, oletko varasijalla 1 vai varasijalla 100. Viime vuonna 5 jätti Turussa paikkansa vastaanottamatta. Itse olin viime vuonna puolen pisteen päässä rajasta, ja minulla luki silloinkin "varalla", mutta en päässyt.

• hakenut
        turkuhakija kirjoitti:

Minäkin olen varalla Turkuun. Se tarkoittaa, ettet ole päässyt, mutta olet hyvin lähellä pisterajaa. Sitten, kun pisterajat selviävät ja saat kirjeen kotiin, tiedät, millä varasijalla olet. Tilanne riippuu aika paljon siitä, oletko varasijalla 1 vai varasijalla 100. Viime vuonna 5 jätti Turussa paikkansa vastaanottamatta. Itse olin viime vuonna puolen pisteen päässä rajasta, ja minulla luki silloinkin "varalla", mutta en päässyt.

Kiitos paljon tästä tiedosta! No, onneksi hain myös kansantalouteen. :) Itse sain 52,5p, kuinka paljon itse sait?

• turkuhakija
        hakenut kirjoitti:

Kiitos paljon tästä tiedosta! No, onneksi hain myös kansantalouteen. :) Itse sain 52,5p, kuinka paljon itse sait?

Sain myös 52,5. :D Ja hain myös Turkuun kansantalouteen. Toivottavasti siellä sitten nähdään, ellei olla ensimmäisillä varasijoilla kauppatieteisiin! :D

• dafafaf

eli tämä siis tarkoittaa että pisterajat eivät ole laskeneet yhtään, No taisipa oma opiskelupaikka jäädä sitten saamatta (vaasa). Jäi 0.5p päähän viime vuodesta

• vanhavakaa

Mitenniin? vastahan tuolla joku ilmoitti pistemäärällä 23 päässeensä Vaasaan joka kai on alempi kuin viime vuonna?

• Keksen

Mitä tarkoittaa kesken?

• fewfeg23423d

sitä ettei tuloksia vielä ole (vaikka oikeasti on, mutta ne pistettiin piiloon koska ei niitä olisi kuulunut vielä julkaista..)

• Näinminullakin
        fewfeg23423d kirjoitti:

sitä ettei tuloksia vielä ole (vaikka oikeasti on, mutta ne pistettiin piiloon koska ei niitä olisi kuulunut vielä julkaista..)

Juu mullakin luki siellä tossa alkupäivästä, että Aalto -yliopisto hyväksytty, ja kaks jälkimmäistä vaihtoehtoo hylätty. Meni vähä hämillee ku kävin myöhemmi kattoo uudestaan ja siinä lukikin, että kesken.. Mutta luotan et se oli oikein eikä ole tapahtunut mitään mystistä virhettä että enpäs pääsekään. Siin vaihees kyl lievästi ottais kaaliin, ku sitä kerran ehti jo hyppii riemusta

• AAwawawawwwa

Paljollakohan pisteillä ihmiset olivat päässeet Lappeenrantaan? Kun täällä jo muutama mainitsi päässeensä..?

• ttur

pisteet millä ihmiset on päässy sisään näyttävät kyllä loogisilta, ei siinä mtn

• Vaasahehkuttaja

Veikkaan että pisterajat tippuneet 1,5-2 pistettä! Yks kaveri pääs helsinkiin koepisteillä 30,50 ja ite vaasaan 23 tai 23,5.. Jos noi hölmöt alustavat hyväksytty-jutut pitää paikkaansa

• vaasaantodnäk

jos hki päässyt 30.5 niin vähän vituttaa koska niin helppojen kahden virheen päässä se olisi ollut... Muttei sentään yhden kuten monilla varmasti on, ja kun en Helsingissä asu niin samapa tuo!

• hklafakl

30,5 kuulostaa kyllä aika alhaselta? ei ois menny yhteispisteil sisää?

• Vaasahehkuttajap

No voi olla! Mut hyväksytty sillä luki ja sanoi että koepisteet 2 lisäpistettä toivat yhteensä 30,5! Hitsi miten ärsyttäväää haluun jo tietää oliks noi vastaukset siel yliopistohaku.fi sivuilla huijausta vai ei:D

• odottavanpitkä

Eiköhän ne kohta pauku tonne uudestaan. Mulla näkyy jo hyväksyminen TSE:n Kansantaloustieteen erillisvalintaan ja niiden piti alunperin tulla samalla hetkellä kauppatieteellisen yhteisvalinnan kanssa..

• Kakskytkolme

Onko kukaan päässy Lappeenrantaan 23 ( 21 2) pisteellä?

• harryronhermione

Pääsiks kukaan muu helsinkiin pisteillä 30,5?

• Sitätätätota

Kui todennäköstä on että noi muuttuu hylätyiks jos on tänää jo lukenu et hyväksytty?

• indeed12

mikään ei ole varmaa paitsi epävarmaa, mutta miksi ihmeessä siinä olisi lukenut hyväksytty jos sua ei olisi hyväksytty? yksinkertaisesti tulokset pääsi lipsahtamaan hetkeksi sivulle, thats it

• wachu

38p ja sisään. Mikä ei sinänsä ollut mikään yllätys.

• hakenut

Soitin Turkuun, ja vahvistivat, että oikeita tuloksia ovat nuo yliopistohaussa näkyneet. Tiedot julkaistaankin jo huomenna klo 12 (ainakin Turun osalta) ja hyväksyttyjen pitäisi saada myös kirje jo huomenna, muiden joko huomenna tai perjantaina.

• Jänsgäää

Missä sivustolla tulokset julkaistaan? Ku kauppatieteet.fi yms muilla sivuilla lukee, että tulokset tulevat vasta 6.7 klo 9.00

• tääääääääääääääällä

• Entajuuuuuu

Vastasivat vaasasta aika vaikeasta s-postiini:
      "Hei
      Tiedot olivat eilen näkyvissä jonkin aikaa mutta tulokset vahvistetaan virallisesti huomenna klo 12 jälkeen."

Eli siis paikkaansa pitäviä tuloksia vai ei?

• hakenut

Kuten tuossa juuri aikaisemmassa viestissä mainitsin, tiedot ovat oikeita. Tai näin minulle Turusta vastattiin.

• faafafq

tarkoittaako tuo huomenna tänään vai huomenna?

• äsdäö

millä pisteillä porukkaa päässy Tampereelle?

• trfgh

Entä millä pisteillä Turkuun? Onko 57 yhteispistettä riittänyt?

• hakenut

Luulisi, että 57 on riittänyt. Itse sain 52,5p ja olen varalla. Kansiksen tulokset näkyvät myös nyt yliopistohaussa.

• Nippe Creutz

hankenille. ou jee.

• Tsajajakaa

Osaako kukaan sanoa Lappeenrannan yhteispisterajasta? Jos joku olisi tullut
        hyväkaytyksi sinne, niin milää pisteillä?

• Sisään pistein 23

Lappeenrantaan pisteet ovat 22,5 ja 49.

• xbdnd

jaa että koepisteet olisi laskeneet ja yhteispisteet noussut, epäilen

• ig
    • Sisään pistein 23

Voi olla, että muistan väärin tuon yhteispistemäärän. 22,5 on kuitenkin mitä vaaditaan jos menee pelkällä kokeella sisään. Se on varmaa tietoa.

• 45

Näin ollen loogisesti ajateltuna 45 on luultavasti pisteraja yhteispistein Lappeenrantaan?

• lpr342234

soitin tänään lappeenrantaan kun olin eilen huomannut päässeeni sisään hakijapalvelusta, kertoivat että tämän vuoden raja oli 22,5pts

• Pianomies1

Mikä raja Vaasaan?

• ...

Tietääkö joku koepisterajan Turkuun?

• sigh12

rajoja ei edelleenkään vielä ole julkaistu

• Puttosenvesku

BREAKING:

RAJAT

HKI 30.5
      TRE. 27
      TKU 27

Terveisin

Vesa Puttonen

• turkuhakija

Epäilyttää, koska en yhteispistemäärällä 52,5 ole sisällä Turussa. Vaikea uskoa, että koepisteraja olisi laskenut 29,5 -> 27, koska yhteispisteraja ei ole laskenut edes kahta pistettä. Tietysti tämä on mahdollista, vaikka yleensä koe- ja yhteispisterajojen muutokset ovat olleet täsmälleen samoja. No, se nähdään sitten huomisaamuna!

• kaikkionmahdollistaj
        turkuhakija kirjoitti:

Epäilyttää, koska en yhteispistemäärällä 52,5 ole sisällä Turussa. Vaikea uskoa, että koepisteraja olisi laskenut 29,5 -> 27, koska yhteispisteraja ei ole laskenut edes kahta pistettä. Tietysti tämä on mahdollista, vaikka yleensä koe- ja yhteispisterajojen muutokset ovat olleet täsmälleen samoja. No, se nähdään sitten huomisaamuna!

mutta voihan olla, että 52,5 pääsee sisään mutta moni muukin on saanut samat pisteet? Tai että raja on esimerkiksi yhteispisteillä 53 ja koepisteillä sen 27?

• turkuhakija
        kaikkionmahdollistaj kirjoitti:

mutta voihan olla, että 52,5 pääsee sisään mutta moni muukin on saanut samat pisteet? Tai että raja on esimerkiksi yhteispisteillä 53 ja koepisteillä sen 27?

Kaikki on tosiaan mahdollista. Se selviää sitten, kun rajat julkaistaan. :)

• ihmettelevä:)

Mistäs nää tiedot nyt tuli ?

• hallituksen varapj

Oon kesätöissä turun kauppiksessa ja se raja on koepisteillä 31,5!! en tiiä mistä sait noi numerot

• salesalesale

;Salee

• ok

no mitäs hittoa?? ei varmaan oo turkuun noin paljon:D

• fiksumpi

turkuun on tosiaan se 27 koepistettä rajana.

• Takeiteasy123

Keskustelun alottaja sanoi että luki hyväksytty 29 pisteellä! Järki käteeeeen!!!

• Lisäysedellisööön

Tarkottaen siis että koepisteraja ei voi olla 31,5 vaan enemmänki 27

• lisäysedellisööön
        Lisäysedellisööön kirjoitti:

Tarkottaen siis että koepisteraja ei voi olla 31,5 vaan enemmänki 27

Mut olis kyllä paskin vitsi ikinä jos huomenna lukiskin että hylätty vaikka edellisen päivänä on lukenut hyväksytty..

• assssssssssd

Tulokset on nyt taas näkyvillä!

• Pettymys...

Varalla ollaan Poriin :-/

• paljonko sait
        Pettymys... kirjoitti:

Varalla ollaan Poriin :-/

Muistatko, paljonko sinulla on pisteitä?

• Huoh..,
        paljonko sait kirjoitti:

Muistatko, paljonko sinulla on pisteitä?

Ensisijaisuuspisteiden kanssa yhteensä 22.

• ....
        Huoh.., kirjoitti:

Ensisijaisuuspisteiden kanssa yhteensä 22.

Ei kannata vielä lopullisesti lannistua, ennen kuin kirjeestä selviää, monennellako varasijalla olet. Osa Poriin päässeistä jättää opiskelupaikkansa vastaanottamatta. Kun tietää oman jonotusnumeronsa, kannattaa vaikka soittaa ja kysyä, moniko viime vuonna jätti paikan ottamatta.

• ...
        .... kirjoitti:

Ei kannata vielä lopullisesti lannistua, ennen kuin kirjeestä selviää, monennellako varasijalla olet. Osa Poriin päässeistä jättää opiskelupaikkansa vastaanottamatta. Kun tietää oman jonotusnumeronsa, kannattaa vaikka soittaa ja kysyä, moniko viime vuonna jätti paikan ottamatta.

No, se on totta :-) Toivotaan, että olisi varasija sieltä alkupäästä. Onnea kuitenkin kaikille teille, jotka saitte opiskelupaikan. Hieno suoritus !

• '*'*'*'*'*''''

Nyt tulokset ovat taas näkyvillä yliopistohaku.fi.

Te, joilla on nettiposti-palvelu käytössä, joko pystytte lukea kirjeitänne?

• '*'*'*'*'*'*'*'''**

Niissä olevista pisterajoista olisin siis kiinnostunut (varasijalla kun ollaan).

• losot

Ei näy vielä kirjeet, mutta Lappeenrantaan sisään...

• 25

Joo näin näyttäis olevan! Hyväksytty Aaltoon. Ja sitovasti ehdin opiskelupaikan ottaa vastaan jo eilen.:) Toivottavasti nää ei nyt enää muutu, en tarvii enää yhtään lisää jännitystä elämään.

• yayaya

Hyväksytty Vaasaan! En voisi olla onnellisempi! :)

• vaasahehkuttaja1223

Sama täällä :):):):):):):):)

• mokailija

kuinka moni valitaan varalla sijalle? ja mikä todennäkösyys päästä vaasaan varalla sijalta? 0,0000000000001? vai pienempi

• joopajoo0

Eikös varasijalle valita jokaikinen hakija, joka ei päässyt mihinkään suoraan? Ainakin itse olin viime vuonna Aaltoon varasijalla joku 350 pisteillä n.20 :D

• tulevaOpiskelija

mokailija,

toissa vuonna kaveri pääs Vaasaan varasijalta 23. Viime vuodelta en osaa sanoa.

• vaasahehkuttaja

Edelleen näkyy hyväksytty! Eli taitaa olla tuolla pysyvästi?

• 25

Siltä se vaikuttais! Kyllä mä annan nyt itseni uskoa että olen päässyt sisään!

• hessuhööks

Jos on hyväksytty vaasaan 25.5 1 pisteillä niin olenko silti jollain varasijalla Hki:n?

• losot

Et

• joopajoo0

Et ole, niinkuin yhteisvalintaoppaassa sanotaan, niin varasijalla voi olla vain silloin, kun ei hyväksytä mihinkään sisään, ja silloin on varasijalla ensisijaiseen valintakohteeseen.

• onnittelija

Ei kannata murehtia, vaikka menetit jonotusoikeutesi Helsinkiin, kun tulit hyväksytyksi Vaasaan. Aallosta tuskin juuri kukaan jättää paikkaansa vastaanottamatta, joten varasijalta ei käytännössä pääse sinne kukaan. Onnea opiskelupaikasta! :)

• mokailija

tietääkö joku vaasan pisterajan?

• pisterajavaasaanjee

Ite oon päässy todennäköisesti jollain 23-23,5 pisteellä. Veikkaisin 22,5

• pisterajavaasaanjee

mutta siis voi toki olla alempikin! Tämä vaan oma arvio

• Blondeeeeee
        pisterajavaasaanjee kirjoitti:

mutta siis voi toki olla alempikin! Tämä vaan oma arvio

Turkuun menijät! Sisään pääsin joko koepisteillä 27 tai yhteispisteillä 55 eli joillain niillä paikkeilla varmaan rajat..

• ggggggggggggggggggg
        Blondeeeeee kirjoitti:

Turkuun menijät! Sisään pääsin joko koepisteillä 27 tai yhteispisteillä 55 eli joillain niillä paikkeilla varmaan rajat..

Pääsit yhteispisteillä

• lol

31pts, ihan beisik! Hkiin jää saappaat, lol!

• nakki nenän sisällä

Pisteitä itselläni Helsinkiin joko 32 tai 30,5 (sisältää ensisijaisuuspisteet). En muista miten yhteen kysymykseen vastasin.

HYVÄKSYTTY

Mahtava fiilis:DDDD

ps. oispa tää nyt viimeinen totuus

• ens vuonna uuestaa

30/60p eikä aallosta paikkaa :D ei menny ees tiukille

• harminpaikka:/

ens vuonna uuestaa, etkö hakenut muualle?

• tylyttäjä!!!

no jos 30/60 tarkottaa tosiaan yhteispistekiintiötä niin voi sanoa morjenet opiskelupaikalle?

• ens vuonna uuestaa

tarkottaa just sitä :)

• ipi l.

Nyt on Laitelan laiva uponnut

• ootteperseestä

JOOOO 25 pistettä sain ja aallossa ollaan!!! tätä tunnetta! ottakaa siitä!

• 35453423

trolli. -.- ei noil pinnoilla pääse turkuunkaa.

• :D

:DD

• hnii,o,o

ite vedin kanssa aaltoon 25 pinnal. 25 36

• hdzfg

vastaako ne kyselyihin yliopistoilla, jos soittelee huomenissa? Toi yliopistohaku ei päästä mua kirjautumaan jostakin syystä, ja tieto ilmeisesti olis siellä näkyvissä...:/ Nii ja mites noi tampereen rajat oisko kellään sisään päässeellä tietoo?

• Voittajafiilis

Yliopistohaku.fi näyttää todellakin taas valinnan tuloksia, toivottavasti pitävät paikkansa. Tampereen yliopistoon pääsin 26 1 pisteellä koevalinnan kautta ilmeisesti, yo-todistus on ainakin sitä luokkaa ettei mitään toivoa. Aalto oli ensimmäisellä sijalla mutta eipä tuo nyt harmita, pääasia ettei mennyt kaikki lukemiseen käytetty aika ja kirjoihin käytetyt rahat hukkaan.

• wohooojjj

Turun Kauppakorkeaan pääsin,KV-linjalle.13,5 p kokeesta ja 36 pojoa haastattelusta d:

• n44pur1

itsekkin pääsin samaan, miten näit pisteesi?

• KVT7676

Paljon Turun KV-linjalle oli pisterajana?

• hakenut

Auttakaa nyt tyhmää :D : Olen varalla Turkuun sekä Turkuun kansantalouteen, pystynkö vielä pääsemään kansikseen vaikka se onkin toinen vaihtoehtoni? Tosin ne ovat kai eri haussa, ettei tarvinnut priorisoida...

• ,,,,,,,,

Pystyt :)

• hakenut
        ,,,,,,,, kirjoitti:

Pystyt :)

Jee! Ainakin kansis aikas varma: ekalla varasijalla!! :) Että on mieli parantunut eilisen jälkeen! Kauppiksen kirje tulee varmaan tähän talouteen sitten vasta huomenna. :)

• Siin on
        hakenut kirjoitti:

Jee! Ainakin kansis aikas varma: ekalla varasijalla!! :) Että on mieli parantunut eilisen jälkeen! Kauppiksen kirje tulee varmaan tähän talouteen sitten vasta huomenna. :)

Täältä irtoaa yksi paikka kansikseen! :) Lähen ite lukee Ouluun kauppatieteita..

• hakenut
        Siin on kirjoitti:

Täältä irtoaa yksi paikka kansikseen! :) Lähen ite lukee Ouluun kauppatieteita..

Haha! Kiitän. :D En tosin itse tiedä millä varasijalla olen Turun kauppakorkeaan, mutta tuskin jatkuu näin hyvä munkki.. :) Olen kuitenkin niin iloinen ja tyytyväinen!!

• Kylteri:)

oh yeah oh yeah oh yeah!! Kuopioooon!! 25p, raja oli 21

• Varmajudu

Turkuun pisteillä 26,5 1

• hakenut

Voisitko kertoa sitten kirjeestäs, että mitkä oli rajat? :)

• uteliasasasa

Kellekään vielä tullut kirjeitä? Pisterajoista vielä tietoa?

• Hemppalii

Mistä näkee pisteet??!

• tietaja666

Ei vielä mistään, mutta tänään tai huomenna pitäisi alkaa kirjeitä tulemaan. Tulosten on huhuttu tulevan 12 maissa nettiin.

• Voittajafiilis
        tietaja666 kirjoitti:

Ei vielä mistään, mutta tänään tai huomenna pitäisi alkaa kirjeitä tulemaan. Tulosten on huhuttu tulevan 12 maissa nettiin.

Kirje tipahti luukusta. Tampereelle 26,5

• nfoeihnioeho

posti toi kirjeen: rajat helsinki:30, yhteispiste:59,5
      turku:26/53,5
      vaasa:22,5/44,5

• turkuhakija

Huhhuh, jos Turkuun on laskenut yhteispisteraja vain yhden pisteen ja koepisteraja 3,5 pistettä :O Yleensähän ne ovat muuttuneet suunnilleen saman verran.

• Joopajoo0

Nyt on tullut Aallon nettisivuille seuraava teksti: KTK- ja KTM-valinta, Helsinki
      Valinnan tulos julkistetaan Aallon sivuilla 5.7.2012 kello 15.00. Lista kaikista hyväksytyistä hakijoista on myös näkyvissä kauppakorkeakoulun ulko-ovilla 5.7.2012 kello 12.00.

Eli myös me joille kirjettä ei ole vielä tullut, saamme varmistuksen pääsystä kello 15.00!

linkki: http://studies.aalto.fi/fi/admissions/business/results/

• -freja-

Jee-jee, hyväksytty yhteispistevalinnassa 68 pisteellä! :)

Aallon rajat:
        koepistevalinta 30
        yhteispistevalinta 59,5

Aalto, here I come! :D

• jouuuu

paljonkoha tampereelle rajat?

• 3212321321

en päässyt 26,5p Tampereella.

T: Hajonnut totaalisesti :(

• Ouluhun

Joo, ohan toi perseestä, kun rajoille jää. Itellä 26 pojoo tuli ja älyttömästi helppoja virheitä. Yks väärä virhe vaan oikeeks ja sisään. Huvittavinta omalta osalta on siinä, että jätin vastaamatta kahteen joihin oisin vastannu oikein, sekä 50-50 tilanteet meni niin, että väärin 5 ja oikein 2. Hyvällä omallatunnolla voin sanoa, että koulupaikan olisin ansainnut, mutta aika, stressi ja väsymys kokeessa veivät voiton.

• 12

Jos 1. varasijalta kuitenkin pääsisit? Tasapisteissä taitaa voittaa se, jolla on vähemmän vääriä vastauksia.

• ASDdsd

Paljonko sinulla oli vääriä vastauksia?

Itseäni vituttaa kun en pistänyt Tamperetta ykköseksi, olisin ehkäpä juuri päässyt 26,5 pisteellä (3 väärää vastausta). Nyt on kuitenkin Vaasassa paikka ja täytyy olla tyytyväinen siihen. :)

• JEAH!

Hei mulle tuli kirje! Viime vuonna jäi 0,5p Turusta kiinni ja nyt siis tuli 27,5 eli sisässä ja reilusti!!!

Viralliset rajat: Turku 26p ja Tampere 26,5! Kirje tuli JEAH tänään juhlitaan!

ja ne joilla jäi tällä kertaa paikka saamatta älkää lannistuko. Itselläni siis viime vuonna se 0,5 pistettä ja kun jaksoin taas yrittää niin sisässä ollaan =)!

• ^^^^^^^^^^

Onneksi olkoon sinulle! :) Joskus tosin voi käydä toisinkin päin, mullakin jäi viime vuonna 0,5 pisteestä kiinni, mutta tänä vuonna jäi sitten 1 pisteestä. :DDD

• JEAH!
        ^^^^^^^^^^ kirjoitti:

Onneksi olkoon sinulle! :) Joskus tosin voi käydä toisinkin päin, mullakin jäi viime vuonna 0,5 pisteestä kiinni, mutta tänä vuonna jäi sitten 1 pisteestä. :DDD

voi p*ska oikeasti... En voinut uskoa että toi on edes mahdollista.. Jaksamista :(. Se on kyllä tyly toi koko pääsykoe! Jaksatko kolmatta kertaa yrittää?

• ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
        JEAH! kirjoitti:

voi p*ska oikeasti... En voinut uskoa että toi on edes mahdollista.. Jaksamista :(. Se on kyllä tyly toi koko pääsykoe! Jaksatko kolmatta kertaa yrittää?

Kiitoksia, enköhän mä jaksa. On sitä varmaan moni muukin joskus joutunut kolme kertaa koittaa, ei se maailma tähän kaadu :)

• jepjep
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^ kirjoitti:

Kiitoksia, enköhän mä jaksa. On sitä varmaan moni muukin joskus joutunut kolme kertaa koittaa, ei se maailma tähän kaadu :)

Täältä ollaan hakemassa taas kolmatta kertaa ens vuonna, ouluun tosin. Yksin et siis ole, ens kerralla päästään varmasti ;)!

• Apinakoira

Paikka Turusta aukesi! Koepisteitä 36, toisaalta myös 19 36=55 yhteispisteellä pääsisi sisään, mitä en ois ikinä uskonu mun umpipaskalla yo-todistuksella :D Vielä kun ois tajunnu hakea Aaltoon :(

• kylteri2012

Turku here I come! 35 koepistettä, 63 yhteispistettä!

• stuip

paipai sininen, tervetuloa vihreä

• Vaasan tulokset
    • fafafaee

kukaan saanut aallosta kirjettä?

• Joopeliss

Tänne on aallosta tullut kirje!

• etyiour

mitkä aallon rajat oli?

• Jännittää

Tietääkö kukaan Oulun tilanteesta? Paljon pisteitä ja löytyykö netistä sisäänpäässeitä? :D

• oulu

Rahoitus 21,5, laskentatoimi 21 ja kansataloustieteet 19,5 ainakin.

• joopajoopajoo

Aallon rajat 30/59,5 ja Vaasan rajat 22,5/44,5 Muita en tiedä koska en hakenut muihin!

• ikionnellinen

Tampereella. pisteraja 53,5, tänään tuli kirje kotiin

• moro124125125

Puolen pisteen päähän sitten jäi, kun yhteispisteitäkin oli 59!
      UMAD BRO??

• pottupoju

potuttaa xO

• feafaeas

aika matalat on kyllä rajat.

• Konkari_

Maaliskuussa olin kännäämässä ja sain idean et jos vaik menis HSE:en ku on viime aikoina ollu vähä tylsää. Jengi ei ottanu tosissaan, mut 33 2 pongoo päihin ja plebet jäihin! Men of the West, I bid you stand!

• Turun KY

Onnea kaikille uusille kauppatieteiden opiskelijoille!

Turun kauppakorkeakouluun päässeille opiskelijoille suosittelen liittymään facebookissa sivuun https://www.facebook.com/turunky12/ .Löydät sieltä tulevan vuosikurssisi, sekä tutorisi. Sivu on myös erinomainen vastine kysymyksiisi, joita tänään saamastasi pupuoppaasta on ehkä jäänyt mieleen.

Terveisin:
      Turun Kauppatieteiden ylioppilaat / Turun KY

• ikionnellinen

Turkuun 26,5 pisteellä, HUH!! :D

• tu

onko moni hakenut turkuun kansantaloustiedettä lukemaan? minkälaisilta varasijoilta sinne on yleensä vielä otettu sisään? onko siis mahdollista päästä jos esim varasija 16?

• Juho

Hei,

kansantaloustieteeseen (VTM-linja) pääsee yleensä helpostikin varasijoilta. Ei huolta! KTK/KTM-linjaan ei ole varasijoilta juurikaan mahdollisuutta.

• TyKtt
        Juho kirjoitti:

Hei,

kansantaloustieteeseen (VTM-linja) pääsee yleensä helpostikin varasijoilta. Ei huolta! KTK/KTM-linjaan ei ole varasijoilta juurikaan mahdollisuutta.

Onko moni jo päässyt kansantaloustieteeseen turkuu varasijalta? Voiko vielä elätellä toiveita jos on sijalla 15?

• ei ole reilua

Itse olen ekalla varasijalla Tampereelle. Eipä naurata kun sieltä sanottiin että välttämättä kukaan ei peru. Lisäksi sinne oli otettu jo yksi ylimääräinen joten 2 hlön pitäisi perua!!!!!??! Ja pisterajat on 26,5, itsellä 26,5 pistettä mutta ei silti sisään. K-I-V-A.

• 26p tampereelle :/

Mikä ylimääräinen? Nuo syö siis varasijapaikkoja?

• ei ole reilua
        26p tampereelle :/ kirjoitti:

Mikä ylimääräinen? Nuo syö siis varasijapaikkoja?

Näin ymmärsin, en kyllä tiedä miksi joku on päässyt ylimääräisenä?:o Miksei ne ota mua ylimääräisenä kans?! Mutta varasijapaikkoja syö näköjään.

• yhiuhkjh

montako vastasit väärin?

• Odottelija

Näitä tuloksia ei ilmeisesti ole vielä mistään saatavilla, ellei ole rekisteröitynyt Yliopistohaun kautta Hakupalveluun..? Alkaa jo tämä odottelu hiljakseen nyppiä, haluisi vaan alta pois.

• äältö2012

http://www.kauppatieteet.fi/tulokset

kaikki hyväksytyt

2 kertaa kirjat läpi ja yli 10 pisteen marginaalilla aaltoon tuli paikka, vähän liian helpolla sieltäkin näköjään paikan saa.

• xDDDD___93

Kerran kirjat läpi, ja noin pisteen marginaalilla sisään.(en oo kirjettä nähnyt vielä)

Joko olen yli-ihminen tai sitten nykynuoriso on laiskaa porukkaa... uskon vahvasti ensimmäiseen.

• ihmettelen vaan

joo meitsikin luki vaan kansiksen sisällisluettelon ja silti 40p kokeesta. onko suomen nuoriso näin yksinkertaista porukkaa?

• 65694864

trololololol

Provosoiduin teidän yli-ihmisten kommenteista ja päätin tehdä 200 punnerrusta taltuttaakseni oman henkisen ylimielisyyteni.

• $_$
    • xDDDDD___93

Sanokaa mitä sanotte mutta luin kirjat vain kerran selasin erään toisen henkilön tekemiä muistiinpanoja.

32p sisältäen ensisijaisuuspisteet. aaltoon. ei tarvi lukee miljoonaa kertaa tai käydä jotain valmennuskursseja jos lukee ajatuksen kans.

• turkuun1

luin 1,5 kertaa kirjat läpi, sain kaverilta hänen valmennuskurssin harjoituskokeet ja tuntitehtävät, tunteja käytin ehkä kuitenkin 170. Kokeesta sitten 36 2. Menin kuitenkin Turkuun, ei Aalto ja suuri Helsinki maittanut :) onnea sullekin!

• xDDD_93
        turkuun1 kirjoitti:

luin 1,5 kertaa kirjat läpi, sain kaverilta hänen valmennuskurssin harjoituskokeet ja tuntitehtävät, tunteja käytin ehkä kuitenkin 170. Kokeesta sitten 36 2. Menin kuitenkin Turkuun, ei Aalto ja suuri Helsinki maittanut :) onnea sullekin!

kiitos samoin :D

itselläni tunteja kului ehkä 50-100. En laskenut tarkkaan.

Mulla oli turku varasijalla. Helsinki tuntuu jotenkin hienolta paikalta. turussa ois varmaan kauniimpia tyttöjä.

• turkuun1
        xDDD_93 kirjoitti:

kiitos samoin :D

itselläni tunteja kului ehkä 50-100. En laskenut tarkkaan.

Mulla oli turku varasijalla. Helsinki tuntuu jotenkin hienolta paikalta. turussa ois varmaan kauniimpia tyttöjä.

Viimeinen lause täyttä mannaa! Saas nähdä kuinka parisuhde kestää opiskeluajan..

• VerkkoMAA

26p Tampere:

Mil varasijal oot?

Mul 26p kans!!!

• Odottavan aika on pitkä

Onko Porin paikan peruuttajia ? Varasijalla 4 ollaan... Voi hitto tätä venaamista :-/

• asdasdasdrrrr

Turku, tre ja aalto on äärimmäisen epätodenääköisestä saada peruutuspaikka.. joku 1-2 EHKÄ peruuttaa, mutta nykypäivänä sekin muuttunut lähes 0.

Poriin vois saadakin...

• Näätänaama

Turkuun peruutti viime vuonna 5, mutta tänä vuonna tilanne voi tietysti olla vaikka se 0, ei voi tietää.

Harva viitsii peruuttaa tietenkään suuren vaivannäön jälkeen paikkaansa, ehkä joku joka on myös hakenut papereilla johonkin ulkomaiseen yliopistoon tai joku helsinkiläinen varasijahakija, joka on menettänyt elämänhalunsa jäätyään puolen pisteen päähän Aallosta eikä halua edes ajatella hetkeen koko kauppakorkeakouluasiaa. Näitähän yleensä on ollut joka vuosi muutama joukossa.

• PUT-20

Kyllä viime vuonna omista tuttavistani peräti kolme jätti paikan ottamatta Aaltoon, koska saivat paremmat opiskelupaikat muualta.

• tiedotonqqqq

mistä näkee sen että millä varaasijalla on?

• ...

Soita hakemaasi yliopistoon, he kertovat sieltä sitten :-)

• arlettee

Olis kiva tietää paljonko Tampereelle yleensä pääsee varasijoilta... Luuletteko että EDES KAKSI PERUU TAMPEREELLA? Koska silloin pääsisin.. Moniko Aallosta yleensä on perunut?

Mulle sanottiin puhelimessa Treen yliopistolta jotenkin näin: "Ei sekään mahdotonta ole että 2 peruisi paikkansa". Eikö tosiaan juuri kukaan peru?? Yksikö vaan pääsee varasijalta vai miten?

• Kaikkiin

Kaikkiin muihin tulee perutuksia paitsi Aaltoon.
      Jengi ei halua ottaa näitä "hyviä" opiskelupaikkoja vastaan.
      Haluavat parasta mitä Suomesta saa = Aalto.

• s

Hei onko kenellekkään tullut Aallosta hylkäyskirjettä? Itse tiedän siis varmaksi, etten päässyt sisään, kun koe meni niin penkin alle, mutta olis kiva tietää omat pisteet. Tuleeko ne hylkyt kuitenkin kaikille? Outoa vaan, kun ei oo vieläkään tullut kirje.

• hklö

tulee hylkykirjeetkin, mut vähän myöhemmin kun hyväksytyille. eli varmaan ens viikon alussa omasi saat

• Amaliieee^

Viime vuonna vaan 1 peru Tampereelta!

Veikkaan, että tänä vuonna ei peru välttämättä kukaan, sillä Tampereella ei haettu eri pääaineisiin...

Eli todennäköisesti aina perujat on olleet "vähemmän suosituista" linjoista, mutta nyt kun linjan saa itse valita niin valitettavasti on todennäköistä, että ei kukaan anna arvokasta paikkaansa.

Näin sanottiin mulle hakijapalveluista! Mulla 26p, eli ei mahkuja :(

• arletteee

Jaa 1 peru Tampereelta? Kyllä sieltä useita peru, sen näkee tilastoista itekin jos osaa kattoo ;)
        Tänä vuonna on perunut jo 2.

• Väylät on auki

Avoin yliopistokin keksitty. Sitä kautta pääsee useimpiin tutkintoihin käsiksi, siinä sivussa voi sitten katteella lääkiksiä sun muita.

• tykkkk

Onko moni jo päässyt kansantaloustieteeseen turkuu varasijalta? Voiko vielä elätellä toiveita jos on sijalla 15?

• IISIBIISI

Jos haluaa pientä koti-sherlokkia leikkiä niin kattele nimet Kansiksen listasta ja sit käyt läpi noi KTM päässeet. Aika kuluu mukavasti jännätessä!

• ksdjg

saatat ihan hyvin päästä

• Onko kukaan peruuttamassa paikkaa Vaasaan?

• kilpparikaksikko

minä

• kilpparikaksikko kirjoitti:

minä

Todellako?

• ouluuntaisittenei
        hinkkii kirjoitti:

Todellako?

Onko kukaan perunu Ouluun rahoitukseen tai laskentatoimeen? nimimerkillä ekalla varasijalla oleva otus

• daasdadssdaasd

arlettee saitko paikan Tampereelta????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe