Juttu on näin
Aina kun lähden kesäaikaan ulos maastoon pyöräileen mua alkaa älyttömästi panettaan, ja tämä alkaa aina keväällä kun ilmat lämpenee, mietinkin kuinka moni on harrastanut seksiä tuntemattoman kanssa ihan yllättäen mitään suunnitelmaa tai kuinka monella käy mielessä kyseinen asia lenkkipolulla kävellessään tai pyöräillessään.
Seksiä tuntemattoman kanssa luonnossa
30
8432
Vastaukset
- Arsk
aika monella yleensä etnisemmällä henkilöllä tulee tällainen mieleen, siitä seursa linnareissu jos jää kiinni
- toivottavasti
kun jää kiinni
- 35v outo kolli
Mitenkähän tuosta saa linnareissun aikaseksi kun asia molemmilla kumppaneilla saman kaltainen, kyse ei ole mistään väkisin makaamisesta :(
- ____________________
No taudit siinä ainakin kivasti leviää... Tuskinpa on sulla tai muillakaan kortsuja aina matkassa. Voihan tuon nyt arvata, että jos ihminen yllättäen kesken lenkin menee panemaan johonkin pusikkoon ventovieraan kanssa, niin aika holtitonta täytyy olla hänen käytöksensä seksin suhteen muutenkin. Luultavasti varmin tapa saada sukupuolitauti, että menee panemaan tuntemattomien kanssa.
- Tekee mieli
Kyllä mulla on pari erityisen vahvaa kumia mukana. Aina.
- hhhhhyyyy
Tekee mieli kirjoitti:
paskat
- Anonyymi
No ei se kai aina takaa etteikö sukupuolitautia sais vaikka olis parisuhteessa itse olen ainakin joskus jutellu naisten kanssa jotka oli mieheltään saanu sukupuolitaudin et mitenkä tuon ny ottaa
- Anonyymi
Tekee mieli kirjoitti:
Olis aika mahtavaa luonnossa tavata nainen, joka varautunut naisten kondomilla.
Luonnon ääniin liittyisi vahva litinä ja huohotukset.
- Ei niin outo kolli
Monta monta kertaa tuo mieleen tulee. Vielä kun pääsis toteuttaan...
Olis mukava kuulla onko naisilla samanlaisia mielihaluja?- lenkkeilevä tyttönen
Kyllä mulla ainakin monesti tulee holtiton himo päälle, kun vastaan tulee lenkkipolulla lihaksikas, hyvännäkönen jätkä ;-D Ei tarviis paljoo houkutella, kun oisin valmis :-D
- lenkkeilevä tyttönen
lenkkeilevä tyttönen kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin monesti tulee holtiton himo päälle, kun vastaan tulee lenkkipolulla lihaksikas, hyvännäkönen jätkä ;-D Ei tarviis paljoo houkutella, kun oisin valmis :-D
Ja huomatkaa, LIHAKSIKAS ja HYVÄNNÄKÖINEN. :-(
- Vanhempi nais lekkei
Käyn usein kävelyllä kalliolla ja kun on hyvä saa otan aurinkoa ilman paitaa. Joskus huomaa jonkun nuoren puskassa käsi housuissa. Sitä vaan rupee haluttamaan ja menen ilman puseroa etsimään suojaisen nurmikko paikan. Kun huomaan että seuraa riisun hameen viekottevasti ja pikkarit Sitten alasti vinkkaan luokeni, siinä saa molemmat mitä haluu. En aina iästä tiedä mutta kertakin plussaa eikä perään huudella.
- lenkkeilevä tyttönen
Tuo edellinen on jonkun muun kuin minun kirjoittama.
- Anonyymi
jos olisit tuulipuvussa niin saisit kunnolla kyrpää joka sattumoisin 27cm
- Anonyymi
No täällähän se on. Haittaako parta. Missä päin sä ulkoilet? Tuu malminkartanon portaille, niin otetaan alkuhiet siinä👍
- jos tekee miel
missähän päin tollasii ihania neitosia lenkkeilee....voitas edes jutella ensin..miksei muuten naiset ole alotiteellisempii ettei meitä miehii tarvii pervoiks haukkua..
- Anonyymi
Naiset yleensä saa huoran maineen kun edes kerran elämässään antavat miehelle äijälle sällille poitsulle joka ei osaa pitää asiasta turpaansa kiinni et siksi jos kun nainen haluaa kostaa miehelleen sen että tämä on häntä pettänyt erityisesti naisen kandeis osata valita vaitiolotaitoinen mies si se on enään naisesta itsestään kiinni haluaako kertoa kostaneensa miehensä pettämisen usein ei kannata kun idiootti alkaa haukkumaan naistaan pettäjäksi huoraksi mitä hellittelynimiä ny si keksiikin vaikka itse teki naiselleen samoin
- rantapoika
Rannalla kerran yks nuori nainen tuli juttelee ja tunnin päästä jo naitiin siinä samassa paikassa. En tie näkikö ketään mut luonnossa paneminen on mukavaa ja ei se jäänyt viimeiseksi kerraksi sen naisen kanssa
- Karju
He he pitää käydä lauantaina iltapäivällä pyörähtään lenkillä kuusijärven maastossa ;)
- Red Kona
Saariston rengastiellä viime kesänä yhteysalusta odotellessa erään tuntemattoman neidon kanssa kemiamme kohtasivat ja teimme "pistoretken" metsään. Voi sitä nautintoa kun työnnyin takaapäin puuta vasten nojaavan hoikan neidon sisälle...terveisiä vaan Katille jos sattuisi lukemaan. ;)
- Anonyymi
Se kati ketä ihte olen tapaillu häneltä ei ois noin helpolla saanu se ennen hakannu sut kun edes vahingossa antanu nääs kerkesin oppia että yksikin väärä sana ni se oli siin ja häneltä tuskin olis saanu velvollisuuden tunnosta menettämisen pelon takia ehkä joo mu siihenkin pitäs ol jotenkin erityinen et saisit edes siitä syystä häneltä
- Heikkinen
No tuossa sattu kulmilla reilu viikko sitte lauantaina, kävelin jalkakäytävällä ja katsoin
ohimennen erästä nuorta naista. Hän hymyili ja kysyi Moi kelpaisko sulle seura eli seksi seura. Ok maksaako ei maksa sano tyttö. Asutsä täs lähellä tai onks sulla autoa? Ei asutko ite ja tyttö vastasi ei. No mites tää hoituu no mennän luontoon vastasi tyttö. Vei minut erään hylätyn rakennuksen pihaan ja näkö suojassa.
Otti nainen ensin suihin ja antoi tiukkaa pilluaan takaapäin ja sitten tuli syliini ja ratsasti. Sörkassa tapahtui.
Niin ja hyvä kutupaikka on Vermon raviradan maasto metsineen ja autollisille parkki
alue. - Nyt 36v Outo Kolli
Hyvin on lähtenyt keskustelu etenemään, laittakaa vaan lisää kokemuksia eikä mitään turhia satuja. saadaan hyvät keskustelut aikaiseksi ;)
Terv, Keskustelun aloittaja - lifemocker
miksi sen toisen pitää olla tuntematon?
- outo kolli
No eihän sen tarvitsekaan olla tuntematon ;) vaan kyse on yllätyksellisestä seksistä luonnossa ja ilman suunnitelmaa. Jos tuntee toisen niin sehän ei ole silloin sitä.
- Anonyymi
Siinä on aina sellainen kiinnijäämisen pelko, kun ulkona nai. Kiihottavaa. Autossakin on kiva. Aikaisemmin vaimo suostui, muttei enää. Mistäköhän sai autoilevaa naista🙂
- Anonyymi
Olen 1v!!!! miksi kirjoitit niin tyhmiä?!
Tuolla ulkoillessa ja lenkillä tulee tällaisia tuntematon vieras ajatuksia kyllä usein mieleen.
- Anonyymi
Useinkin, etenkin kesällä.
- Anonyymi
🍑🍆 khailyn
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063210Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1571257Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803