Tietääkö joku mikä on NYC:n paras paikka päästä eroon omaisuudestaa tai hengestään?
Joku pimeä kuja Bronxissa?
Harlem taitaa olla aika rauhallinen paikka nykyisin...
New Yorkin vaarallisin paikka?
19
11013
Vastaukset
- NYC
itse en ainakaan lähtisi Bronxin, Hells kitchenin tai Alphabet cityn liepeille illan tullen. Myös Central parkin väitetään olevan vaarallinen yöllä, vaikka se päivällä onkin täysin turvallinen. Harlem lienee nykyisin puhdistanut mainettaan.
- Incognito
Itse juuri tulin New York:sta. Asuin Etelä-Bronx:ssa gerard avenue:lla, mutta "seikkailin" myös muualla Bronx:ssa.
Etelä-Bronx:ssa jossa oikeustalo yankee-stadium sijaitsevat, kadut ovat todella rauhallisia(paitsi peli-iltana :D). Poliiseja on erittäin paljon ja kun muistaa, että laajentuminen ei voi tapahtua kuin pohjoiseen, on katuja pakko "siivota".
Liikuin myös Pohjois-Bronx:n alueilla, eikä mitään ongelmia ollut. Tunsin itseni todella TURISTIKSI siellä.
Liikkumiseni tapahtui pääsääntöisesti päiväs aikaan, sillä tottakai, terve järjenkäyttö sallittua.
Vietä ihmeessä aikaasi muuallakin kuin Manhattanilla!
Ja vastaus vielä kysymykseesi: Ei sinun tarvitse lähteä niin kauas jos haluat päästä eroon omaisuudestasi tai saati hengestäsi.- extreme
Joku neiti asialla...
- rippo
extreme kirjoitti:
Joku neiti asialla...
ilmeisesti joku poika asialla. kehtaat vielä inistä jos joku vaivautuu sun typeriin kysymyksiin vastaileen.
- multinikki
rippo kirjoitti:
ilmeisesti joku poika asialla. kehtaat vielä inistä jos joku vaivautuu sun typeriin kysymyksiin vastaileen.
Ei ketään kiinnosta sinun mainos kuinka turvallinen N.Y.C. on.
Aloita uusi keskustelu jos haluat kehua Bronxia. - rippo
multinikki kirjoitti:
Aloita uusi keskustelu jos haluat kehua Bronxia.väärin arvattu veliseni.
- Incognito
multinikki kirjoitti:
Aloita uusi keskustelu jos haluat kehua Bronxia.olen nyt siis aito nimimerkki.
Ymmärsin väärin kysymyksesi. Haet siis extreme kokemuksia, joten siksi ymmärsin väärin. Se siitä, keskitytään nyt johonkin muuhun. - extreme
Incognito kirjoitti:
olen nyt siis aito nimimerkki.
Ymmärsin väärin kysymyksesi. Haet siis extreme kokemuksia, joten siksi ymmärsin väärin. Se siitä, keskitytään nyt johonkin muuhun.Kiitos vastauksesta.Oli töissä tänään vähän stressiä päivällä ja olin sitten idiootti palstalla.
Sorry! - Incognito
extreme kirjoitti:
Kiitos vastauksesta.Oli töissä tänään vähän stressiä päivällä ja olin sitten idiootti palstalla.
Sorry!Kaikillehan niitä välillä tulee.
- They killed Ken
While New York is generally a safe city, it can be dangerous in certain areas. Yes, in the past decade, New York has cleaned itself up and many neighborhoods are undergoing huge gentrification, there are still many areas where you shouldn't go. If you are White or a tourist, you could be targeted. The roughest areas to stay clear of are: Most areas in the Bronx(although nice neighborhoods to exist there), Spanish Harlem in Manhattan, Bedford-Stuyvesanttown, Bushwick, East New York, Brownsville in Brooklyn, and Jamaica in Queens. Since I never go to these places, I am not sure. But I am always told by New York natives to avoid these areas.
- extreme
Tällaista odotinkin... kiitos!
- gangsta
jos haluaa kokeilla onneaan, menee yöllä väärään paikkaan niin ikävyyksiä löytää varmasti.
Central Park on päivällä okei, mutta ei suositeltava yöllä.Sama koskee Bronxin köyhiä slummialueita, huumeet ja asunnottomuus aiheuttaa ongelmia.
New York oli 1975-85 paljon rajumpi paikka, nykyään siistiytynyt huomattavasti. - epra
Kyl Nykki on turvallinen paikka päiväl,mut ei pimeellä.Kannattaa käyttää järkeä missä siel kuljeksii.
- Andy
Itse olen kävellyt times squarelta alas sohoon ja chinatowniin puol kolmelta yöllä. Sanonta että new york ei koskaan nuku ei todellakaan pidä paikkaansa. Times squarella kaikki valot/valotaulut pimeenä, muutamissa pikkumainoksissa valot. Harmi ettei ollu kameraa mukana ni ois saanu hyviä kuvia "autiosta" broadwaysta. Poliisi partioita lähes joka talon nurkassa.
Eri asia on jos oot kännissä tai kamoissa. Melko varmasti menetät rahas jos hengailet pimeillä kujilla tai pikkukaduilla. Pääteillä ei mitään hätää. - mitä höpiset
Andy kirjoitti:
Itse olen kävellyt times squarelta alas sohoon ja chinatowniin puol kolmelta yöllä. Sanonta että new york ei koskaan nuku ei todellakaan pidä paikkaansa. Times squarella kaikki valot/valotaulut pimeenä, muutamissa pikkumainoksissa valot. Harmi ettei ollu kameraa mukana ni ois saanu hyviä kuvia "autiosta" broadwaysta. Poliisi partioita lähes joka talon nurkassa.
Eri asia on jos oot kännissä tai kamoissa. Melko varmasti menetät rahas jos hengailet pimeillä kujilla tai pikkukaduilla. Pääteillä ei mitään hätää.Miten voi menettää rahansa jos kaikki on nukkumas ???
- andy
mitä höpiset kirjoitti:
Miten voi menettää rahansa jos kaikki on nukkumas ???
Just, no sinuna en poistuis ees sängystä, enkä todellakaan neljän seinän sisältä. Etsitkö aina ristiriitoja näiltä sivuilta. hanki elämä. Tai itse asiassa, älä hanki!!!
- Apple lover
Andy kirjoitti:
Eri asia on jos oot kännissä tai kamoissa. Melko varmasti menetät rahas jos hengailet pimeillä kujilla tai pikkukaduilla. Pääteillä ei mitään hätää.Ahaa? Itse ainakin käppäilin 3-4 aikaan yöllä Upper west sidellä baarista kotiin ja aina oli putiikit sielläkin auki ja valot joka kojussa. Eikä tuntunut sen vaarallisemmalta kuin jossain stadin ostarillakaan.
Central parkissa en myöskään yöllä/illalla ole kokenut mitään vaarallista. Vaikka olen vaalea nainen ja siellä notkuu niitä tummia ja latinoita. Kukaan ei käyttäytynyt uhkaavasti. Kai se on vähän omastakin käyttäytymisestä kiinni? - andy
Apple lover kirjoitti:
Ahaa? Itse ainakin käppäilin 3-4 aikaan yöllä Upper west sidellä baarista kotiin ja aina oli putiikit sielläkin auki ja valot joka kojussa. Eikä tuntunut sen vaarallisemmalta kuin jossain stadin ostarillakaan.
Central parkissa en myöskään yöllä/illalla ole kokenut mitään vaarallista. Vaikka olen vaalea nainen ja siellä notkuu niitä tummia ja latinoita. Kukaan ei käyttäytynyt uhkaavasti. Kai se on vähän omastakin käyttäytymisestä kiinni?Samaa mieltä. Omalla käytöksellä pystyy vaikuttaa aika pitkälle. Hotellissa naapuri huoneen mies sai turpaan. Murtu nenä, vietään rahat, kamera, kännykkä.
Itse liikuin kahden naisen kanssa eikä koskaan ollu mitään ongelmia. Yksi tyyppi oli kyl seurannu niitä ku ne tuli kahdestaan baarista, mut se oli ainoo.
Ihmiset tuli juttelee ja muutenkin todella ystävällisiä. Lähdetään kohta taas "kotiin".
- Jonna
Onko pohjoinen osa NY:sta millaista aluetta?esim
Valhala?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796