Nain saat ilmaisia koleja Habboon!

Reilu ja rikas!

Helppoa! eli= [email protected] kirjotat sinne vaan salasanas, ukkelis nimen ja e-mailin niin saat 10000 kolea! Toimii!!! Mut jouduin oottamaan noin viikon koska ne oli kiireisii. Ei kuitenkaa haitannu kun oon nyt rikas ja mul on paljon kamaa!!! ;)))

16

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilu ja rikas

Ja tytoille jotka haluu gosuun rahaa ja vuoden VIPin= [email protected] salasana, mallin nimi ja e mail niin saat noin viikon paast sul on VIP ja goRahaa 10000!!!! :))

• Reilu ja rikas!

muista kirjoittaa "ok" kun oot lukenu tai kirjottanu e mailiin. Thanks! ;))

• Trollailija

Perjantai trollaillaan.

• neba99

Reilu ja rikas lähetin sulle sen viestin sähköpostiin ja jos sitä vippii ei tuu niin kerron susta mun isälle ja se on POLIISI!!!

• Reilu ja rikas!

Sori mut en tiiä mitä ne tekee ei se s posti oo mun. Sitä paitsi mäki jouduib oottamaa kaua. :(

• perslerssi

Mun isoveli tulee hakkaan sut jos ei tuu rahaa.

• Reilu ja rikas!

Sain tietooni että ne lopetti koska ootte noin vitun kärsimättömiä ja valituksii tulee koska ei jakseta odottaa paripäivää!!! Jote unohtakaa koko juttu se on nyt loppu!!! Älkää enää turhaa lähettäkö viestej!!

• Visu98

Trolllollolollololololo aika sc4mm3r!! (löyty sivu historiasta)
      Joten nolo? aika addiktoitunut habboon jos teet tämmöstä :DD

• AIHE POISTETTU

Täh? Mä lopetan tän aiheen. Koska toi s postikaa ei enää toimi. -.- joten unohtakaa kaikki.

• haista pitkä
        AIHE POISTETTU kirjoitti:

Täh? Mä lopetan tän aiheen. Koska toi s postikaa ei enää toimi. -.- joten unohtakaa kaikki.

lollloti loo ..

• cvcvvcvc
        haista pitkä kirjoitti:

lollloti loo ..

xD nolo Ei tommosii voi luottaa :"hei et moi kirjotas salasanas ja hahmos mun s.postii nii mää voinki varastaa sun tyypin". :DDD

• ilmaisia koleja mult

lähettäkää salasana ja sähköposti osoite tänne [email protected] niin saatte 100 kolee ilmaseksi

• lolza

sama trolli c'moon :D varastat vaan ne ukot. En ees tiiä miks oom täs osios Ö.Ö mut siis onnee jos joku nyt uskoo sua. ;)

• Vihainen sulle
    • Haista

voi vttu mitä huijausta. ja jos se ei oo sun, s-posti, nii miks jakelet tollasta, ja sitäpaitsi eitollasta voi unohtaa noin vain, niin ei se oo nyt loppu ja unohdettu >:-(

• Habboveikko

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe