asiakaspalveluun. He antavat mielellään väärää tietoa saadakseen lypsettyä asiakkaalta rahaa. Asiakas on heille pelkkä lypsylehmä.
Suosittelen suhtautuman varauksella Saunalahden
7
356
Vastaukset
- Älkää varoko!!
No en nyt niin varois.
Mä olin pyöreesti kymmenen vuotta Sauniksen asiakas ja nyt kolme viikkoo Soneran, ja KADUTTAA NIIN MAAN PERKELEESTI.
Asiakaspalvelua EI ole. Netinnopeudet EI vastaa lähellekään luvattuja.
Vaihdoin jopa puhelimen uuteen heidän kehoituksestaan ja sillä EI ollut vaikutusta.
Paitsi lompakkoon -600 euroa!- Vaihtoehtojakin on
Onhan siellä asiakaspalvelu vieläpä ilmainen.
Voit varata itsellesi sopivan ajan milloin sieltäpäin ottavat sinuun yhteyttä.
Eri asia tietenkin on mikäli tuollainen ei sinulle käy syystä tai omasta haluttomuudestasi. Saunan aspaan saat jonottaa ja maksaa joka sekunista.
- Jo riittää
VAROKAA :SAUNALAHTI mainostaa: joka sekunti SÄÄSTÖÄ !
MITÄ se sitten tarkoittaa kun asiakas yrittää soittaa saunalahden verkosta:
EI YHTEYTTÄ VERKKOON. JA JOS, olet soittanut sinne 6 vikailmoituksen
lälkeen saat tiedon, että siellä ei vielä ole edes tietoa, milloin korjaus
suoritetaan.
EHDOTUS: sanotaan saunalahden kaikki sopimukset irti yksitellen ja yhteisesti ! - Asiakas x
Kaikki operaattorit lypsää! Oon tyytyväinen saunalahteen. Kaikki jutut toiminu niinku pitääkin.
- näin se on
Mulla on Soneran laajakaista, 10/2 megaa, alaskaista oikeasti teoreettisesti liki 12.
Kyllä saunalahti on epärehellinen ja piittaaamaton.- ........
Olen erimieltä Saunalahdesta. Mulla ollut monet vuodet Saunalahti liittymä, pariin kertaan olen liittymätyyppiä vaihdellut, kun on tullut muutoksia soittotarpeisiin. Olen ollu aina tosi tyytyväinen heidän tuotteisiinsa ja palveluun. Ei mitään moittimista. Joka paikassa kuuluu hyvin ja kun käyttää oma-saunalahtipalvelun kautta asiakaspalvelua, ei maksa mitään! Ja jos ei asia oo ihan kauhean kiireinen, parin kolmen päivän päästä siihen on vastattu. Aina joku jurputtaa, ei voi kaikkia miellyttää.
- Näin kävi minulla
Mulla oli S-lahden liittymä ja myyjä soitti. Sanoi, että olisi edullisempi liittymä. Kysyi, että tarviinko nettimokkulaa - sanoin, että ei. Pisti pakettiin kuitenkin ja nyt maksan turhasta nettiliittymästä 15 € kuukaudessa.
Puhelinlasku ainakin tuplaantui, vaikka olis pitänny halveta!
Näin Saunalahdella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818