Mistä astrologia tulkinta?

haluantulevaisuuteen

Haluaisin tietää mistä löytäisi luotettavan tulkitsian, joka osaisi tehdä tähtikartan tai tulevaisuuden tulkkinan? Pari vaihtoehtoa on jo mielessä, mutta haluaisin kuulla kokemuksia, ketkä oikeesti ovat hyviä, ja ketkä vievät vain rahat.
Kiitos paljon.

24

4824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnea matkaan.

      He kaikki vievät rahasi. Tavalla, tai toisella. Satu Ruotsalaisella on hyvät ilmaiset sivut, ole hyvä, yritä siellä. Helmi antaa hyvän kuvan persoonallisuudesta. Astro.fi antaa ilmaiset transiitit.
      Tulevaisuutta ei voi ennustaa. Ja, jos vaikka jotain voisi sanoa transiittien pohjalta, se on kiellettyä, siis ennustaminen. Transiitit voivat mennä ohi tuomatta mitään elämään. Venuksen paluu 2010 oli minulla unelmaa. Mutta se myös loppui syksyllä 2010. Minulla on ollut 15 astrologia Suomessa sekä ulkomailla. Seppo Tanhua on listallani ykkönen ollut jo muutaman vuoden. En ole ollut Satu Ruotsalaisen asiakkaana.
      Aloita jostain ja jatka siitä. Raimo Nikula on toisena listallani, Kirsi Halla-Seppälä kolmantena. Pentti Tuononen Ruotsissa ja niin edelleen.
      Kukaan ei voi luoda tulevaisuutesi tulkintaa!

    • jk

      ennnntiedä

    • ladynada

      Kaikki jotka elääkseen tekevät astrologin hommia, ottavat luonnollisesti palkkionsa. Ilmaisia karttoja ja lyhyitä merkkien ja aspektien tulkintoja löytää mm Tanhuan sivujen kautta. Kysymys on itsellesi, mitä lähinnä haet. Jos haet yleisellä tasolla asioita, ilmaisohjelmat hoitavat homman riittävästi. Jos haet eväitä itsetuntemukseen ja kasvatukseen, silloin voisin suosittaa esim Erkki Lehtirantaa, Nikulaa ja Tanhuaakin. Ennustuksiin kannattaa suhtautua kriittisesti, henkilökohtaiset astrologiset transiitit ovat mitä ovat, mutta itse päätät mitä teet.

    • haluantulevaisuuteen

      Kaikki vievät rahat, sehän on sanomattikin selvää, eihän täällä nykyään enää mikään ole ilmaista.

      Poikkisen Satu Ruotsalisen sivulla, kiitos vinkistä, mutta se oli Englangiksi se kartta homma, niin en jaksanut perehtyä sen enempää.

      Helmisivun tähtikartta on tuttu, mutta en tiedä onko edes luotettava.

      Ja eniten haluaisin tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan, enkä halua mihin ennustajille soittaa, koska niihin en usko.

      Onko kenelläkään hyviä kokemuksia astrologia tulevaisuuden kartasta, tai itse kartan tulkinnasta, kuinka hyvin on osunut oikein.

      • Onni tulevaisuudessa

        Kokemus on noin kolmeltakymmeneltä vuodelta.
        Eräs suositeltava tapa löytää onni elämäänsä on tutkia onnenpistettä, sen sanomaa ja merkityksen sisäistämistä elämälleen.
        Onnenpiste on ympyrä, jonka sisällä on risti - Missä huoneessa, missä merkissä ja siitä sitten lähteä rakentamaan tulevaisuutta, sekä onnea siellä.
        MC yhdistetään siihen ja voit olla onnesi alkulähteellä.


      • 17

        Astrologia ei ole ennustusväline. Ei ole olemassa mitään tulevaisuudenkarttaa. Transiitit kertovat ajanlaadusta, mutta se ei tarkoita transiittien toteentäyttymistä. Olen pitänyt Raimo Nikulasta, hänen tavastaan olla asiallinen. Mutta hänen tekemä ennustus ei toteutunut ja koska niin paljon arvostan Nikulaa astrologina, en ole ollut hänen asiakkaansa tapahtuman jälkeen.
        Helmi on hyvä. Sitä täytyy vain osata tulkita.
        Astrologi luo tulkinnan oman persoonallisuutensa kautta. Se on aina kuva astrologin persoonasta. Aloitatko Raimo Nikulasta? Hän taitaa olla lomalla juuri heinäkuun.


      • 29
        17 kirjoitti:

        Astrologia ei ole ennustusväline. Ei ole olemassa mitään tulevaisuudenkarttaa. Transiitit kertovat ajanlaadusta, mutta se ei tarkoita transiittien toteentäyttymistä. Olen pitänyt Raimo Nikulasta, hänen tavastaan olla asiallinen. Mutta hänen tekemä ennustus ei toteutunut ja koska niin paljon arvostan Nikulaa astrologina, en ole ollut hänen asiakkaansa tapahtuman jälkeen.
        Helmi on hyvä. Sitä täytyy vain osata tulkita.
        Astrologi luo tulkinnan oman persoonallisuutensa kautta. Se on aina kuva astrologin persoonasta. Aloitatko Raimo Nikulasta? Hän taitaa olla lomalla juuri heinäkuun.

        "Mutta hänen tekemä ennustus ei toteutunut ja koska niin paljon arvostan Nikulaa astrologina, en ole ollut hänen asiakkaansa tapahtuman jälkeen."

        Hyvähän se on kaikkea pahaa puhua nimimerkin takaa toisesta. Kun kukaan ei voi varmistua noista väitteistä.


      • Neptune
        Onni tulevaisuudessa kirjoitti:

        Kokemus on noin kolmeltakymmeneltä vuodelta.
        Eräs suositeltava tapa löytää onni elämäänsä on tutkia onnenpistettä, sen sanomaa ja merkityksen sisäistämistä elämälleen.
        Onnenpiste on ympyrä, jonka sisällä on risti - Missä huoneessa, missä merkissä ja siitä sitten lähteä rakentamaan tulevaisuutta, sekä onnea siellä.
        MC yhdistetään siihen ja voit olla onnesi alkulähteellä.

        Niinpä, mutta Onnenpiste viittaa lähinnä materiaaliseen onneen, ja harvalle se lopulta riittää, sehän tiedetään. Mutta mitä merkitsee Onnenpiste yhtymässä Aurinkoon ja vähän väljemmin myös Merkuriukseen?


      • Choice
        17 kirjoitti:

        Astrologia ei ole ennustusväline. Ei ole olemassa mitään tulevaisuudenkarttaa. Transiitit kertovat ajanlaadusta, mutta se ei tarkoita transiittien toteentäyttymistä. Olen pitänyt Raimo Nikulasta, hänen tavastaan olla asiallinen. Mutta hänen tekemä ennustus ei toteutunut ja koska niin paljon arvostan Nikulaa astrologina, en ole ollut hänen asiakkaansa tapahtuman jälkeen.
        Helmi on hyvä. Sitä täytyy vain osata tulkita.
        Astrologi luo tulkinnan oman persoonallisuutensa kautta. Se on aina kuva astrologin persoonasta. Aloitatko Raimo Nikulasta? Hän taitaa olla lomalla juuri heinäkuun.

        "Astrologia ei ole ennustusväline. Ei ole olemassa mitään tulevaisuudenkarttaa. "
        "Mutta hänen tekemä ennustus ei toteutunut..."

        Melko ristiriitaista tekstiä.


    • Astrologia

      "Puhua kaikkea pahaa" - Puolisoni oli kuolemassa syöpään ja astrologi R. Nikula kertoi Uranuksen tulevan huoneeseen 5 ja elämäni alkavan uudessa romanttisessa ihmissuhteessa aivan lyhyen matkan päässä. Kun tuota ei tapahtunut, otin yhteyttä astrologiin ja hän sanoi minulla olevan "lukkoja". Astrologi on tietoinen asiasta.

      Ei ole tapana puhua pahaa. On tapana puhua totuuksia. Kahdeksan vuoden jälkeen puolison kuolemasta, Uranuksen tulo huoneeseen 5 ei ole tuonut uutta romanttista ihmissuhdetta. Odotan minulle sopivaa kumppania, enkä tiedä, mitä astrologi tarkoittaa "lukoilla".
      Astrologia ei ole helppo alue oppia ymmärtämään asiakasta kartan perusteella. Kartalta ei voi luoda tulkintaa ihmisen sisäisistä arvoista ja niiden pohjilta luotavista ihmissuhteista.

      • Astroluuki

        Käsitit varmaan väärin jotain mitä Nikula sanoi tuosta Uranuksesta viidennessä. Oman kokemuksen mukaan uusi romanttinen suhde on yksi mahdollinen ilmenemismuoto, mutta ei missään nimessä ainoa.


      • 37
        Astroluuki kirjoitti:

        Käsitit varmaan väärin jotain mitä Nikula sanoi tuosta Uranuksesta viidennessä. Oman kokemuksen mukaan uusi romanttinen suhde on yksi mahdollinen ilmenemismuoto, mutta ei missään nimessä ainoa.

        "Vaikka tämä voikin olla vaikea jakso, sinulle tulee jälleen onnellinen jakso, ei kovin pitkän matkan päässä. Uranus pysyy useita vuosia huoneessa 5, uusi romanttinen ihmissuhde..." Kirjoitettu vuonna 2003 toukokuussa. Pian kymmenen vuotta sitten. "Ei kovin pitkän matkan päässä" - Mikä on aika astrologiassa?


      • Raimo Nikula
        37 kirjoitti:

        "Vaikka tämä voikin olla vaikea jakso, sinulle tulee jälleen onnellinen jakso, ei kovin pitkän matkan päässä. Uranus pysyy useita vuosia huoneessa 5, uusi romanttinen ihmissuhde..." Kirjoitettu vuonna 2003 toukokuussa. Pian kymmenen vuotta sitten. "Ei kovin pitkän matkan päässä" - Mikä on aika astrologiassa?

        Lause "sinulle tulee jälleen onnellinen jakso" ei kuulosta minun tekstiltä, en yleensä yksinkertaisesti kehtaa kirjoittaa tuommoista lausetta. Mulla ei ole tarpana kirjoitella että " rakastut tänä vuonna kuolettavasti" tms. soopaa. Tarkistin vuoden 2003 asiakkaiden tulkinnat, löysin sen.

        Melko harhaanjohtavan kuvan annat koko tulkinnasta. Kyse oli nimenomaan sairaan miehesi tilanteen kartoittamiseksi transiittien avulla. Tiesin siis etukäteen että miehesi oli vakavasti sairas. Tein työtä käskettyä ja terveyden ja sairauden mahdollisuuksia puntaroitiin tulkinnassa.

        Mainittakoon astrologiaa tunteville vielä se että miehesi lähtökohdat elämässä syntymäkartan valossa ovat jo kuvaavat: Aurinko/Kheiron Skorpionissa ja 8.huoneessa. Vuonna 2003 transiitti-Uranus neliöi Auringon ja oli ikävin merkki sairauden nopeasta kehityksestä juuri silloin. Uranus oli omalla kartallasi 5.huoneessa ja vastakkain radixin Saturnukseen. Tuo kyseinen kohta kokonaisuudessaan kuului näin:

        "Transiitti-Uranuksen tekemä oppositio syntymäkartan Saturnukseen tulee ajankohtaiseksi vuoden 2003 alussa ja se voi symboloida vapautumista vanhoista taakoista, itseäsi pidättelevistä sisäisistä ja ulkoisista voimista. Se on jonkinlainen irtiotto, raskaiden ja ahdistavien voimien hellittäminen ja oman yksilöllisen vapauden uudelleenlöytämistä. Uranus pysyy useita vuosia 5.huoneessa symboloiden mahdollisuutta aloittaa alusta romanttisen elämän merkeissä. "

        Ja tämäkin siis oli pienen pieni kappale transiitti-tulkinnan kokonaisuudessa.

        Ja oman pettymyksesi syy on minulle selvä ja itsellesi, mutta onko muille tämän palstan lukijoille? Se on arvattavasti se, että 5.huoneen asioissa (uusi rohkeus löytää ominta itseä, uusi romanssi, vapautuminen minän ahtaista kahleista) ei sitten ilmeisesti tapahtunutkaan sinun odottamaasi kehitystä. Uranus toki antoi siihen mahdollisuuden 5.huoneessa, mutta miksi potentiaalit (ihmisen sisässä uinuvat kehitysalkiot) eivät muutu ulkoiseksi todellisuudeksi, se on jo suuri periaatteellinen, teoreettinen ja astropsykologinen kysymys, jota tässä ei voi ratkaista - jos missään. Olen tavannut ennenkin asiakkaita, joiden elämä on lukkiutunut jollakin elämänalueella niin että kaikki eteenpäin menemisen voima ja tarmo on pysähtynyt. Sehän useimmiten kertoo että tietoisen minän ja tiedostamattoman minän väliset ristiriidat ovat ratkaisematta ja ne ovat suuria. Kaikki psykologit, psykiatrit ja muut ihmisten parissa työskentelevät joutuvat saman asian eteen. Ja jos huonosti käy, asiakkaan pettymys purkautuu syyllistämisenä: et perhana osunut oikeaan...Joopa joo.

        Tulkinnat ovat kokonaisuuksia ja niiden mieli paljastuu kokonaisuudesta käsin. Älkää sekoittako konetulkintoja (30 euroa tms.) henkilökohtaisiin vaativimpiin tulkintoihin (100 euroa >). Älkää tuomitko tulkintoja, joita ette ymmärrä. Kommunikaatiossa on se peruslaki aina olemassa että viesti ei mene sen takia perille että a) Viestittäjä (astrologi) ei osaa asiaansa b) viesti on hämärä c) vastaanottajan muumit eivät ole kaikki laaksossa, tai toisin sanoen että asiakkaan kyky ymmärtää ja sulattaa tekstejä voi vaihdella 0-100 asteikossa. Itsetiedostuksen tasoa ei voi etukäteen koskaan tietää, lähempänä nollaa vai sataa?

        Jos astrologi on sisäistänyt alansa ja työnsä juuria myöten, kyllä hän asiansa osaa. Konetulkinnat ovat heppoisinta kamaa, usein vain kaavaan puristettua viihdettä tai triviaalia mielen täytettä ilman mahdollisuuksia sanoa mitään merkittävää.

        Ja vähän varoituksia lopuksi. Älkää parjatko astrologeja nimeltä, se on laissa kiellettyä, rangaistuksia tippuu jo vuosi. Älkää yrittäkö olla fiksuja ja asetella astrologeja paremmuusjärjestykseen. En tiedä mitään tyhmempää, se paljastaa heti junttiuden pohjalukemat. Kuka on muuten Suomen paras psykiatri, entä Suomen paras näyttelijä? Suomen paras telakkahitsari, entä asvaltin levittäjä? Älkää menkö halpaan ja lukeko nettiä liian naivisti. Täällä on tyhmyyden, tietämättömyyden, asenteellisuuden ja kateuden orgiat aina menossa; on piilomainostusta, parjausta, trollausta, huhujen ja väärien tietojen sekavaa keitosta, joka lilluu näkyvillä kuin paskapökäleet viemärissä. Älkää riuhtaisko tulkinnoista pieniä palasia ja esitelkö niitä jossain valossa. Jotta netistä saa hyödyn irti, myös astrologisen keskustelun tason pitää nousta, asiallistua ja raitistua. Jokainen voi vaikuttaa siihen. Nimimerkkien takaa pyssyttely on ikävää, mutta sopii suomalaisuuteen valitettavan hyvin. Siitä kertoo erityisesti nämä Suomi 24:n törkyiset palstat. Se kertoo myös pikkupoikien hengestä: mä voi huutaa puskasta haista vittu, enkä jää kiinni. Vau, ansiomerkki tulossa tai joku muu merkki elämän rekisteriin.


      • Laila Puustinen
        Raimo Nikula kirjoitti:

        Lause "sinulle tulee jälleen onnellinen jakso" ei kuulosta minun tekstiltä, en yleensä yksinkertaisesti kehtaa kirjoittaa tuommoista lausetta. Mulla ei ole tarpana kirjoitella että " rakastut tänä vuonna kuolettavasti" tms. soopaa. Tarkistin vuoden 2003 asiakkaiden tulkinnat, löysin sen.

        Melko harhaanjohtavan kuvan annat koko tulkinnasta. Kyse oli nimenomaan sairaan miehesi tilanteen kartoittamiseksi transiittien avulla. Tiesin siis etukäteen että miehesi oli vakavasti sairas. Tein työtä käskettyä ja terveyden ja sairauden mahdollisuuksia puntaroitiin tulkinnassa.

        Mainittakoon astrologiaa tunteville vielä se että miehesi lähtökohdat elämässä syntymäkartan valossa ovat jo kuvaavat: Aurinko/Kheiron Skorpionissa ja 8.huoneessa. Vuonna 2003 transiitti-Uranus neliöi Auringon ja oli ikävin merkki sairauden nopeasta kehityksestä juuri silloin. Uranus oli omalla kartallasi 5.huoneessa ja vastakkain radixin Saturnukseen. Tuo kyseinen kohta kokonaisuudessaan kuului näin:

        "Transiitti-Uranuksen tekemä oppositio syntymäkartan Saturnukseen tulee ajankohtaiseksi vuoden 2003 alussa ja se voi symboloida vapautumista vanhoista taakoista, itseäsi pidättelevistä sisäisistä ja ulkoisista voimista. Se on jonkinlainen irtiotto, raskaiden ja ahdistavien voimien hellittäminen ja oman yksilöllisen vapauden uudelleenlöytämistä. Uranus pysyy useita vuosia 5.huoneessa symboloiden mahdollisuutta aloittaa alusta romanttisen elämän merkeissä. "

        Ja tämäkin siis oli pienen pieni kappale transiitti-tulkinnan kokonaisuudessa.

        Ja oman pettymyksesi syy on minulle selvä ja itsellesi, mutta onko muille tämän palstan lukijoille? Se on arvattavasti se, että 5.huoneen asioissa (uusi rohkeus löytää ominta itseä, uusi romanssi, vapautuminen minän ahtaista kahleista) ei sitten ilmeisesti tapahtunutkaan sinun odottamaasi kehitystä. Uranus toki antoi siihen mahdollisuuden 5.huoneessa, mutta miksi potentiaalit (ihmisen sisässä uinuvat kehitysalkiot) eivät muutu ulkoiseksi todellisuudeksi, se on jo suuri periaatteellinen, teoreettinen ja astropsykologinen kysymys, jota tässä ei voi ratkaista - jos missään. Olen tavannut ennenkin asiakkaita, joiden elämä on lukkiutunut jollakin elämänalueella niin että kaikki eteenpäin menemisen voima ja tarmo on pysähtynyt. Sehän useimmiten kertoo että tietoisen minän ja tiedostamattoman minän väliset ristiriidat ovat ratkaisematta ja ne ovat suuria. Kaikki psykologit, psykiatrit ja muut ihmisten parissa työskentelevät joutuvat saman asian eteen. Ja jos huonosti käy, asiakkaan pettymys purkautuu syyllistämisenä: et perhana osunut oikeaan...Joopa joo.

        Tulkinnat ovat kokonaisuuksia ja niiden mieli paljastuu kokonaisuudesta käsin. Älkää sekoittako konetulkintoja (30 euroa tms.) henkilökohtaisiin vaativimpiin tulkintoihin (100 euroa >). Älkää tuomitko tulkintoja, joita ette ymmärrä. Kommunikaatiossa on se peruslaki aina olemassa että viesti ei mene sen takia perille että a) Viestittäjä (astrologi) ei osaa asiaansa b) viesti on hämärä c) vastaanottajan muumit eivät ole kaikki laaksossa, tai toisin sanoen että asiakkaan kyky ymmärtää ja sulattaa tekstejä voi vaihdella 0-100 asteikossa. Itsetiedostuksen tasoa ei voi etukäteen koskaan tietää, lähempänä nollaa vai sataa?

        Jos astrologi on sisäistänyt alansa ja työnsä juuria myöten, kyllä hän asiansa osaa. Konetulkinnat ovat heppoisinta kamaa, usein vain kaavaan puristettua viihdettä tai triviaalia mielen täytettä ilman mahdollisuuksia sanoa mitään merkittävää.

        Ja vähän varoituksia lopuksi. Älkää parjatko astrologeja nimeltä, se on laissa kiellettyä, rangaistuksia tippuu jo vuosi. Älkää yrittäkö olla fiksuja ja asetella astrologeja paremmuusjärjestykseen. En tiedä mitään tyhmempää, se paljastaa heti junttiuden pohjalukemat. Kuka on muuten Suomen paras psykiatri, entä Suomen paras näyttelijä? Suomen paras telakkahitsari, entä asvaltin levittäjä? Älkää menkö halpaan ja lukeko nettiä liian naivisti. Täällä on tyhmyyden, tietämättömyyden, asenteellisuuden ja kateuden orgiat aina menossa; on piilomainostusta, parjausta, trollausta, huhujen ja väärien tietojen sekavaa keitosta, joka lilluu näkyvillä kuin paskapökäleet viemärissä. Älkää riuhtaisko tulkinnoista pieniä palasia ja esitelkö niitä jossain valossa. Jotta netistä saa hyödyn irti, myös astrologisen keskustelun tason pitää nousta, asiallistua ja raitistua. Jokainen voi vaikuttaa siihen. Nimimerkkien takaa pyssyttely on ikävää, mutta sopii suomalaisuuteen valitettavan hyvin. Siitä kertoo erityisesti nämä Suomi 24:n törkyiset palstat. Se kertoo myös pikkupoikien hengestä: mä voi huutaa puskasta haista vittu, enkä jää kiinni. Vau, ansiomerkki tulossa tai joku muu merkki elämän rekisteriin.

        Mieheni kuoli 16.7.2003 klo 13.38. Alotin tietotekniikan opiskelut, joissa istuin viisi vuotta. Opiskeleminen on yksi vaihtoehtoinen paikka löytää uusi rakkaus luokassa. Ei löytynyt. Vuonna 2007 laitoin lehteen ilmoituksen, jossa etsin ulkoiluseuraa. Yksi mies oli kova alkoholisti, jonka lisäksi hän on erityinen saituudessaan. Lähdin pakoon hänen luotaan, kun olin nähnyt hänen riippuvuutensa oireet alkoholiin. Sairaanhoitajalla kerrottuani kokemukseni yksityiskohtaisesti, hän sanoi, että oli ihme, että pääsin hengissä sieltä pois. Seuraava mies pelkäsi minun vievän hänen rahansa. Hän puhui, että kaikki naiset vievät hänen rahansa. Tapasimme muutaman kerran ja olemme nähneet sattumalta jälkeenpäin. Hän tahtoo naisen, jolla on rahaa, tanssia ja matkustaa. Se siis siitä. Seuraava tyyppi ei tahtonutkaan ulkoilla kanssani, hän tahtoi ainoastaan seksiä. Kun mies alkaa seurustella toisen naisen kanssa kotonani puhelimessa ja, kun mies sopii tapaamisen minun jälkeeni puhelimessa, tuo tyyppi ei ole minun rakkauteni. Yritin pysyä tuon ystävänä. Mies sanoi, että en saa pitää hänen puhelinnumeroaan, jossa en anna hänelle seksiä. Ja, hänellä on jokaiseen tarpeeseen eri nainen. Oli todella erikoinen mies. Sitten olikin se hupaisin veikko. Olimme Kuopiossa hänen vanhempansa kotona ja mies seurustelee puhelimessa toisen naisen kanssa. Sanoin hänelle, että olen kovin pahoillani hänen käyttäytymisestään, johon mies vastasi `Oletko mustasukkainen!?` Tarina on liian pitkä kirjoitettavaksi. Viivyin niin kauan Nousiaisissa, että sain seurattua hänen rokotusohjelmansa Egyptin matkaa varten. Kun mies alkoi pakata, matkustin kotiin. Niin, hän otti toisen naisen matkalle. Tarinankerronnasta jää pois lukuisa joukko miehiä, joita tapasin lehti-ilmoitusten perusteella. Yksi tarvitsi ainakin rintoja koskea, jollei ihan seksiä saa. Lääkäri sanoi, että voisin kirjoittaa kirjan, mitä on etsiä rakkautta Suomessa. Luonnollisesti hain rakkautta myös ulkomailta, sehän on kartallani. Miehellä huone 8 Skorpioni aurinko, kuu, Mars (Skorpioni!) huone 5 iloitsemista. Puhuin lapsensa kanssa ja hän toivoo, että isä saa joskus jonkun, joka viitsii rakastaa isää. Oliko noissa miehissä minun rakkauteni? Onko tuollainen mieskuva minun kuvani minun miehestäni, jota rakastan? Ei ole. Viisi vuotta olen kiertänyt puolustusvoimien yksiköitä opiskelemassa. Kenties puolustusvoimista löytyy minulle rakkaus. Kaikki miehet olivat ihania miehiä. Mutta romantiikkaa ei syntynyt puolustusvoimissa. Missä on minun rakkauteni? Rehti, rehellinen, tavallinen mies. Ei tarvitse olla mitään erikoisuuksia. Ihan tavallinen mies vain, joka ei heti ala ehdottaa sänkyyn menoa, eikä ala heti tarttumaan rintoihin. Voiko vielä tulla aika, joka on palkkioaika, joka korvaa kaiken pahan koetun. On vaikea kirjoittaa, kun tila on näin pieni. Kyse on siitä, kuka näkee minut. Miehet näkevät vain itsensä. Ja seksin tarpeensa. Naisen varallisuus on merkittävä myös miehelle. Seksiä tuli tuutin täydeltä ja tiedän, kuinka huonoja miehet voivat olla. Minulla on Venus Härässä. Jos kirjoitus mitenkään auttaa tilannetta, olen kiitollinen. Odotan vain tavallista, hyvää miestä. Ei ole yhtään vaikea rakastaa. Kiitos!


      • Venus trine Moon
        Laila Puustinen kirjoitti:

        Mieheni kuoli 16.7.2003 klo 13.38. Alotin tietotekniikan opiskelut, joissa istuin viisi vuotta. Opiskeleminen on yksi vaihtoehtoinen paikka löytää uusi rakkaus luokassa. Ei löytynyt. Vuonna 2007 laitoin lehteen ilmoituksen, jossa etsin ulkoiluseuraa. Yksi mies oli kova alkoholisti, jonka lisäksi hän on erityinen saituudessaan. Lähdin pakoon hänen luotaan, kun olin nähnyt hänen riippuvuutensa oireet alkoholiin. Sairaanhoitajalla kerrottuani kokemukseni yksityiskohtaisesti, hän sanoi, että oli ihme, että pääsin hengissä sieltä pois. Seuraava mies pelkäsi minun vievän hänen rahansa. Hän puhui, että kaikki naiset vievät hänen rahansa. Tapasimme muutaman kerran ja olemme nähneet sattumalta jälkeenpäin. Hän tahtoo naisen, jolla on rahaa, tanssia ja matkustaa. Se siis siitä. Seuraava tyyppi ei tahtonutkaan ulkoilla kanssani, hän tahtoi ainoastaan seksiä. Kun mies alkaa seurustella toisen naisen kanssa kotonani puhelimessa ja, kun mies sopii tapaamisen minun jälkeeni puhelimessa, tuo tyyppi ei ole minun rakkauteni. Yritin pysyä tuon ystävänä. Mies sanoi, että en saa pitää hänen puhelinnumeroaan, jossa en anna hänelle seksiä. Ja, hänellä on jokaiseen tarpeeseen eri nainen. Oli todella erikoinen mies. Sitten olikin se hupaisin veikko. Olimme Kuopiossa hänen vanhempansa kotona ja mies seurustelee puhelimessa toisen naisen kanssa. Sanoin hänelle, että olen kovin pahoillani hänen käyttäytymisestään, johon mies vastasi `Oletko mustasukkainen!?` Tarina on liian pitkä kirjoitettavaksi. Viivyin niin kauan Nousiaisissa, että sain seurattua hänen rokotusohjelmansa Egyptin matkaa varten. Kun mies alkoi pakata, matkustin kotiin. Niin, hän otti toisen naisen matkalle. Tarinankerronnasta jää pois lukuisa joukko miehiä, joita tapasin lehti-ilmoitusten perusteella. Yksi tarvitsi ainakin rintoja koskea, jollei ihan seksiä saa. Lääkäri sanoi, että voisin kirjoittaa kirjan, mitä on etsiä rakkautta Suomessa. Luonnollisesti hain rakkautta myös ulkomailta, sehän on kartallani. Miehellä huone 8 Skorpioni aurinko, kuu, Mars (Skorpioni!) huone 5 iloitsemista. Puhuin lapsensa kanssa ja hän toivoo, että isä saa joskus jonkun, joka viitsii rakastaa isää. Oliko noissa miehissä minun rakkauteni? Onko tuollainen mieskuva minun kuvani minun miehestäni, jota rakastan? Ei ole. Viisi vuotta olen kiertänyt puolustusvoimien yksiköitä opiskelemassa. Kenties puolustusvoimista löytyy minulle rakkaus. Kaikki miehet olivat ihania miehiä. Mutta romantiikkaa ei syntynyt puolustusvoimissa. Missä on minun rakkauteni? Rehti, rehellinen, tavallinen mies. Ei tarvitse olla mitään erikoisuuksia. Ihan tavallinen mies vain, joka ei heti ala ehdottaa sänkyyn menoa, eikä ala heti tarttumaan rintoihin. Voiko vielä tulla aika, joka on palkkioaika, joka korvaa kaiken pahan koetun. On vaikea kirjoittaa, kun tila on näin pieni. Kyse on siitä, kuka näkee minut. Miehet näkevät vain itsensä. Ja seksin tarpeensa. Naisen varallisuus on merkittävä myös miehelle. Seksiä tuli tuutin täydeltä ja tiedän, kuinka huonoja miehet voivat olla. Minulla on Venus Härässä. Jos kirjoitus mitenkään auttaa tilannetta, olen kiitollinen. Odotan vain tavallista, hyvää miestä. Ei ole yhtään vaikea rakastaa. Kiitos!

        En tiedä, kuinka astrologit tekevät synastriakartan, mitä kaikkea he ottavat huomioon hahmotellessa naisen ja miehen sopivuutta parisuhteeseen. Parisuhteessa on joitain tärkeitä asioita, joita tarvitsen ollakseni elossa. Miehen Venuksen kolmio naisen kuuhun on minulle elintärkeä. Kun koskaan ei ole ollut, mihin laittaa uskonsa elämässä, olen odottanut tuollaista miestä. Miehiä kyllä saa. Minä en voi ottaa, kuin sellaisen, kuin minä tarvitsen. Miehessä voi olla ominaisuuksia, joista en niinkään pidä, kunhan rakkaus on aitoa. Jos se löytyy muualta maailmassa, se sopii ja on kaunista odottaa.


    • tässä teille

      Haluaisitko tarkan, laajan ja nopean ennustuksen/ selvänäköisen tulkinnan?
      Ajat kun ovat nyt kaikin puolin hankalia, on paljon työttömyyttä ja aina löytyy murheita
      rakkaus rintamalla ja muissa ihmissuhteissa ja asioissa.
      Ja minä olen johdatettu ja asetettu auttamaan teitä, sen voin rakkauden nimeen vannoa.
      Ei ole tyhmiä kysymyksiä ja sähköpostitse käymämme keskustelut ovat luottamuksellisia.

      Toki on puhelimessa palvelevia ennustajia, mutta samaan hintaan saat puhua
      vain 4 minuuttia, kerkeääkö siinä ajassa kysyä kaikki tärkeät kysymykset?

      Sinulla on kaksi vaihtoehtoa.
      Pikaversio:
      Minä vastaan sinulle jopa max 12 kysymykseen hintaan vain 9 euroa.
      Mikä on varsin kohtuullinen hinta koska tulkinta vaatii jopa tunnin ja maksan alvit ja
      muut yrittäjän kulut. Ja teen tätä "työtä" vapaa-ajallani eli en siis päivätyökseni.
      Kysymykset esität vain ranskalaisin viivoin yksinkertaisessa muodossa.
      Laajempi tulkinta:
      Jossa pureudutaan menneisyyteen, nykyhetkeen ja tulevaisuuteen tarkemmin,
      hintaan 22 euroa. Tässäkin muodossa toki vastaan kysymyksiisi joita saat esittää
      niin paljon kuin mieltäsi sattuu askarruttamaan.

      Muutama ohje Sinulle, kun päädyt lähettämään pyynnön.
      Kerro itsestäsi etunimi tai ainakin nimimerkki, ikä, asuinpaikka, hiusten-, ja silmienväri ja ehkä
      jotain muuta itsestäsi jotta pääsen energioihisi käsiksi ja pystyn tehdä luotettavan ennustuksen.
      Esitä kysymyksesi mielellään ranskalaisin viivoin ja selkeästi, jotta viestistäsi tulee selkeä
      ja siihen olisi helppo vastata niin ettei se häiritsisi keskittymistäni.
      Vastaan pyyntöihin viimeistään vuorokauden kuluessa sen jälkeen kun maksu näkyy tililläni.
      Saat kuitin halutessasi sähköpostiisi tulostettavassa muodossa.

      Selvänäön lahja kulkee suvussani jo usean sukupolven takaa. Asiat koen ja näen intuitiivisesti
      ja apuna käytän kortteja tarpeen vaatiessa. Henkimaailma on ollut osa elämääni jo lapsesta
      saakka, ensimmäisiä muistoja ovat ne kun olen antanut energiahoitoja eläimille, ymmärtämättä
      sitä mitä tarkalleen ottaen olin tekemässä, rukoilin paljon vaikka sitä ei missään opetettu, koin ja
      näin paljon henkimaailman asioita jo silloin. Eläimet ovat minulle vielä tänäkin päivänä elämän
      suurin ilo ja rakkaus. Kuten myös ihmisten auttaminen.

      Ota rohkeasti yhteyttä sähköpostiini
      [email protected]

      Valon tiellä kanssasi kulkien - Riia

      • 23..

        Kiitos. Tulen mielelläni vastaanotollesi. Kirjoitatko osoitteesi?
        Kuvankatsoja kirjoitti auttavansa myös. Ei koskaan löytänyt aikaa minulle.
        Myös minä autan mielelläni. Maksu on vapaaehtoinen.


    • Heippa! Jos maksaminen ei kiinnosta, laitappa minulle yksityisviestiä. :) Teen mielelläni ainakin pikku tulkintoja syntymäkartastasi. Luottamuksellisesti tietenkin.

      Laitathan viestiin linkin syntymäkarttaasi TAI oman syntymäpaikkasi ja -aikasi (kellonaikaa myöten). Kerro myös, onko jokin tietty aihealue, johon haluaisit keskittyä, tai onko elämäntilanteessasi jotain mieltä askarruttavaa. Tykkään erityisesti perehtyä syntymäkarttoihin. Synastria ja tulevaisuuden ennustaminen ovat hieman heikompaa aluetta, mutta niissäkin teen parhaani.. :) Nimeäsi sinun ei tarvitse kertoa, ellet välttämättä halua, mutta sukupuolen tietäminen olisi plussaa.

      Tietenkin kun en rahaa pyydä, se tarkoittaa myös etten lupaa vastausta aivan heti (en käy täällä päivittäin, mutta yleensä useamman kerran viikossa), enkä sitoudu tekemään kaikenkattavaa tulkintaa kartastasi - sitä varten on maksullisetkin palvelut. Mahdollisimman moniin karttoihin tutustuminen olisi plussaa minullekin, joten toivottavasti rohkaistutte ottamaan yhteyttä! :) Kiitos ja kuulemiin. :)

    • nimetön////

      Tämä ketju on jo vanhahko, mutta osaisiko kukaan kertoa enemmän astrolisesta kartasta kertoa, kuin mitä astro.fi:ssä on? minua on jäänyt vaivaamaan kartassani chiron, kuunsolmut yms. tällaiset, sillä niistä ei siellä ole paljoa kerrottu.

    • Astroa

      Tarja Enoranta on hyvä , voin suositella.
      Astro.com tekee ilmaisen kartan ja lyhyet englannin kieliset tulkinnat.

    • Anonyymi

      Minä suosittelisin vedistä astrologia Jarko Törmöstä. Häneltä saa huolella tehdyn yksilöllisen videotulkinnan sähköpostiin. Hän keskittyy karttaan noin kolmen päivän ajan, joten tulkinta on huolella tehty. Löytyy instagrammista vedastrologi nimellä.

      • Anonyymi

        Siis Törmänen on nimi


      • Anonyymi

        Tähtikartan saa ilmaiseksi täältä:

        https://www.ursa.fi/extra/tahtikartta/


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe