vein mieheni hoitojaksolle.
Itku tuli silmään tänä aamuna,kun korin perunoita kalakeittoon ja ajattelin,voin laittaa ja maustaa ruokani viikon ihan omanmakuni mukaan.
Voi kuinka pienet voivat olla elämäneväät.
Viikon voin olla oma itseni,
11
104
Vastaukset
- exsanell ek
Ihanaa Rituliini, niin on hyvä osata pienistäkin onnehetkistä nauttia:D
Kaikki on suhteellista! sanoi jo Einstein ja siihen uskon saman kokeneena.
Kun muut puhuivat ulkomaanmatkoistaan taideseurassani, koin minä pienviljelijän emäntä silloin, onnea päästessäni heinätöiden jälkeen hiekkakuopalle uimaan, siellä pidin tunnin pari siestaa, ratkoen ristisanaatehtäviä ja virkistyin ennen iltalypsyä ja aterianlaittoa!
Hyvä ominaisuus ritu! Nauti nyt ja elä omaa arvokasta elämääsi, jos kykenisit hellittämään viikoksi! Moikkaa,.. Kiitos kommentista exsanell ek,tiedän tunteen,kun hikiseltä heinäpellolta pääsee vilvoittelemaan itseään.Minä vein meidän Pulu tamman myös uimaan sen selässä ratsastin,voi se eläin nautti.Se ihana hevonen saa vieläkin kyylelvirrat vuotamaan.
- capt. cöpenick
Nyt ne lomalaisten kaipaamat lähes helteiset päivät ovat käsillä viimein. Tämänpäiväisen nyt vielä kesti, mutta, mutta enempää lämpöö en enää kaipaisi.
Kyllä sinä sen viikon yksin elämisen kestät Rituliini. Sain iltapäivällä vakavaksi vetäneen viestin siskoltani. Hänen miehensä oli nukkunut pois eilen aamupäivällä.
Ikää hänellä oli jo paljon, samoin sairauksia.
Jaksamisia kaikille läheisten ja tuttunsa menettäneille. - maija"33
voi että, ymmärrän
miten piristäisin sinua
laitan jonkun laululinkin
uskon, että sinä saat voimaa siitä
muistan sinua iltarukouksessani ja puolisoasi
toinen, aika hauska:
http://www.youtube.com/watch?v=TyZKXUfWvjc
vielä yksi
http://www.youtube.com/watch?v=Wg3YwXvob7k&feature=related- maija"33
anteeks nyt, se ihan ensimmäinen tarkoittamani jäi pois, se on tässä, ole hyvä
http://www.youtube.com/watch?v=V1Yk30YNOtk maija"33 kirjoitti:
anteeks nyt, se ihan ensimmäinen tarkoittamani jäi pois, se on tässä, ole hyvä
http://www.youtube.com/watch?v=V1Yk30YNOtkKiitos maija"33,esirukous on kantava voima jota arvostan todella paljon.Se jos mikä on ystävyyttä parhaimmasta päästä.Musiikki myös oli puhuttelevaa kiitos siitä.
- he
rituliini_38 kirjoitti:
Kiitos maija"33,esirukous on kantava voima jota arvostan todella paljon.Se jos mikä on ystävyyttä parhaimmasta päästä.Musiikki myös oli puhuttelevaa kiitos siitä.
KYLLÄ ON KERRANKIN PUHUTTELEVA JUTTU,voimia sinulle Ritu
kaun ole jaksanutkin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Olen ollut vuoden näillä ketjuilla kulkemassa,
muistan koko ajalta ja taidetaan olla ainoita kokoaikana, että ei ole kiistelty eikä sanailtu. vointia ja kärsivällisyyttä.heta. he kirjoitti:
KYLLÄ ON KERRANKIN PUHUTTELEVA JUTTU,voimia sinulle Ritu
kaun ole jaksanutkin,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Olen ollut vuoden näillä ketjuilla kulkemassa,
muistan koko ajalta ja taidetaan olla ainoita kokoaikana, että ei ole kiistelty eikä sanailtu. vointia ja kärsivällisyyttä.heta.Empä muista meillä suurempia kärhämiä olleen.Olet avoin persoona,kuten minäkin,nautitaan tästä lämpöaallosta ja annetaan auringon paistaa sydämmiimme.
Oikein valoisaa,onnellista kesänjatkumoa sinulle sinne ihanaan pohjoiskarjalaan
- Venlastiina&PS
Voi Rituliini!
Sinä, jos kuka, olet levähdystauon ansainnut!
Rauhaisaa ja kaunista lomaviikkoa Sinulle. Kiitos Venlastiina&PS,tiedä häntä mitä on ansaittu,mutta kyllä huomaan,että verenpainelääkityksen jouduin vetämään minimiin.Paine oli jo 100/60 ja vähän alkoi huimaamaan.Kaiketi se henkisenpaineen alaentuminen sai ihmeitä aikaan.
Olen töitä paskinut normaaliin tyyliin,mutta toi henkinenkuorma se ihmistä rasittaa eniten luulen- satunnainen.
Joku kai ymmärsi, että olit surullinen, kun veit miehesi viikoksi hoitoon. Minä ymmärsin, että olit helpottunut lepotauosta ja viikon "lomasta".
Tänään tulee Teemalta elokuva "Kaukana poissa", joka kertoo alzheimer-pariskunnasta. En nyt muista, sairastaako miehesi juuri kys. sairautta, mutta varmasti on hyvä elokuva, luulisin.
Hyvää ja päivänpaisteista, rentouttavaa viikkoa Sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946