Full Tilt Poker huijauksesta kiinni!

herraasiallinen

7

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fisu..?

      Ei pidä paikkaansa. Miksi muka nettipokeriyhtiöt huijaisi kun saavat koko ajan rakea. Täysin rehellisiä yhtiöitä ovat. Fisut ei vaan osaa pelata ja valittavat kun häviävät rahansa.

      Pokeri on taito laji ja tuurillä ei ole merkitystä. Pitää pelata satojatuhansia käsiä että todennäköisyydet pitää paikkansa....jne...jne.

      Kuulostaako urpot tutulta. Jo vuosia sitten järjellä varustetut pelaajat ovat tienneet että nettipokeri on kusetusta,mutta kaikkein idiooteimmat eivät sitä varmaan vieläkään usko. Kohta joku kirjoittaa viisaasti että muut pokerisaitit ovat rehellisiä ja vain fulltilt kusetti.

    • pöhlöt

      mitä tää ny on vanha juttu, ikäväväähän toi on, mut viranomaset olis umpivarmasti löytänyt rigged jutut, jos niitä ois ollu,siitähän nyt ei ole kysymys ottakaa selvää mistä on kysymys, kusetusta tai ei , mutta korttientulo on ollut täysin rehellistä.

      • Kasva aikuiseksi

        Siinä taas yksi kusimuna yrittää vakuutella itselleen että nettipokeri olisi rehellistä. Heh heh...


      • pöhlöt
        Kasva aikuiseksi kirjoitti:

        Siinä taas yksi kusimuna yrittää vakuutella itselleen että nettipokeri olisi rehellistä. Heh heh...

        väitätkö oikeesti jos fulltilt olis ollu rigged, niin olisko se tullu ilmi, kun kaikki tutkittiin ihan kaikki, eräänlainen kusetus mut ei rigged......vakuuttele sää itselles et voittasit pokerista mut kun sua huijataan pöhlö.


      • pöhlöt
        pöhlöt kirjoitti:

        väitätkö oikeesti jos fulltilt olis ollu rigged, niin olisko se tullu ilmi, kun kaikki tutkittiin ihan kaikki, eräänlainen kusetus mut ei rigged......vakuuttele sää itselles et voittasit pokerista mut kun sua huijataan pöhlö.

        heh heh pöhlö


      • Kasva aikuiseksi kirjoitti:

        Siinä taas yksi kusimuna yrittää vakuutella itselleen että nettipokeri olisi rehellistä. Heh heh...

        Tässäkin tapauksessa nettipokeri oli rehellistä. Valitettavasti firma joka sitä pyöritti, ei ollut. Se tuhlasi rahat, jotka eivät kuuluneet sille...

        Itse pelaan rehellistä nettipokeria ja säilytän rahojani jossain muualla kuin pokeriverkkojen syövereissä. Ei ole tätäkään riskiä.

        Ai niin, ponzi sanan olisi luullut kertovan jotakin siitä, millaisesta huijauksesta oli kyse? Vinkkinä, jos tarjous on liian hyvä ollakseen totta, se luultavasti ei ole.


      • The_Hoax
        The_Rat kirjoitti:

        Tässäkin tapauksessa nettipokeri oli rehellistä. Valitettavasti firma joka sitä pyöritti, ei ollut. Se tuhlasi rahat, jotka eivät kuuluneet sille...

        Itse pelaan rehellistä nettipokeria ja säilytän rahojani jossain muualla kuin pokeriverkkojen syövereissä. Ei ole tätäkään riskiä.

        Ai niin, ponzi sanan olisi luullut kertovan jotakin siitä, millaisesta huijauksesta oli kyse? Vinkkinä, jos tarjous on liian hyvä ollakseen totta, se luultavasti ei ole.

        Heh heh heh... Kukaan ei sua apina usko.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe