Rapu + Vesimies

-mietteliäs-

Onko mitään mahdollisuuksia? Rapu-naisella ja Vesimies-miehellä? Löytyykö kokemuksia?

1

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi kokemus

      Tässä yksi kokemus...

      Takana yli 10 v liitto, aikuiset ihmiset. Voin listata hyvät ja huonot puolet ;)

      Plussaa:
      Todella huumorintajuinen (tosin USEIN menee omasta huumorista "yli")
      Uskollinen, perhe on hänelle tukipilari
      Empaattinen (kun on empaattinen, on todella empaattinen, kun ei pidä jostain niin näyttää sen epäinhimillisenkin selkeästi)
      Auttavainen, jopa perhe-elämän kustannuksella
      Intohimoinen, antautuu täysillä tunteilleen kun sillä päällä on
      Todella älykäs
      Lämminhenkinen ja rakastava, kun sillä päällä on
      Isänä paras mahdollinen, lapset aina etusijalla kaikessa,osaa heittäytyä lasten elämään, palvovat häntä ;)
      Ahkera - niissä töissä mitkä kiinnostavat häntä
      "Turvallinen olkapää"

      Miinusta:
      Ei mikään henkevien keskustelija - ehkä sitten jos seksiä on enemmän, mutta en koe aina hänen ratkaisujaan omikseni, ja siten henkinen etäisyys välillä kasvaa
      Eli: tekee päätöksiä oman päänsä mukaan kertomatta, kysymättä mielipidettäni
      Ei välitä kodin siisteydestä kuten minä, omastaan kyllä tosi hyvin (aina huoliteltu ulkonäkö)
      Laiska ja saamaton niiden töiden suhteen, joista ei ole kiinnostunut
      Melko suoraviivainen joko-tai tyyppi, kun taas itse osaan luovia vaikeuksissakin
      Itsepäinen, "aina oikeassa ja tietää kaiken"
      Ei osaa olla paikoillaan pitkiä aikoja esim. työn suhteen
      Jos ei joku juttu miellytä, valitsee pian uuden vaihtoehdon, nopea päätöksissään, ajattelee enemmän järjellä kuin tunteella

      Tässäpä niitä. Melkoista puntaroimista tämä liitto. Ihastuin kunnollisuuteen ja rehellisyyteen aikoinaan. Yhteenkuuluvuuden tunne jää usein puuttumaan em.syistä, elän itse niin kovin tunteella, hän vain tietyissä tilanteissa ja on pätevä tunteitaan peittämään. Ehkä tätä voi pitää enemmän ystävyys- kuin rakkausliittona. Kaikenkaikkiaan hyviä puolia on kuitenkin niin paljon, että en vaihtamaankaan menisi, yhtä fiksuja ja kunnollisia tapaa aniharvoin. Pitäisi osata itsekin joustaa ja muuttua maailman mukana, tässä liitossa on meitä 2 todella itsepäistä ja periksiantamatonta ihmistä, minä vielä enemmän. Jatkuvaa kisaa kaapin paikasta.

      En tunne kovin hyvin muita vesimiehiä, enkä osaa sanoa, onko noista osa vain yleisesti juuri hänen luonteenpiirteitään, vaiko yleistä kaikille vesimiehille. Tämä on kuitenkin vain minun näkemykseni ;-)

      Mutta kuten aikoinaan lupasin, liitto on tahdon asia. Jos tahtoo rakastaa, hyväksyy myös yhteensopimattomuudet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe