Hei!
Kesyrotillani Myssyllä ja Vauvalla on mycoplasma. Olemme käyneet niiden kanssa lääkärillä pari kertaa, mutta antaneet eläinlääkärin kehotuksesta joskus kuureja myös ilman käyntiä, vain hakemalla lääkkeen (baytril), koska oireet on meille jo niin tutut.
Nyt Myssyltä on alkanut tulla toisesta silmästä huomattavan paljon harderinrauhasnestettä, muita oireita rotalla ei kuitenkaan ole. Nestettä alkoi tulla tuossa sunnuntain tai maanantain aikana. Olisiko tätä syytä vielä seurailla vaiko käydä pikimmiten taas näyttämässä lääkärille? Vanhemmillani alkaisi loma ensi viikolla, joten aika olisi silloin helpompi järjestää heille sopivaksi vaikkapa heti jo maanantaille. Minua vaan arveluttaa odottaa vielä viikonlopunkin ylitse.
Harderinrauhasneste
rottatyttö
1
157
Vastaukset 1
- Sedä
Mä en ole antanut antibiootteja kuin paljosta aivastelusta ja vinkumisesta, enkä muutenkaan kuin muutaman per rotta, koska liika lääkintäkin on huono juttu. Ei toi pelkkä räkä välttämättä tarkoita mitään, mutta voit toki kokeilla kotikonsteja, kuten nutriplussaa, valkosipulia ja höyryhengitystä ainakin jos toi tosta pahenee :) Valkosipuli-hunajaveden ohje löytynee googlesta. Eipä lääkärikään kai juuri muuta voi tehdä kuin määrätä lääkkeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455