Moottoripyöristä käyvät kaupaksi tällä hetkellä enää käytetyt. Moottoripyöräilytrendi on tältä erää ohi. Alan mukaan viime vuosikymmenen lopulla uusia pyöriä ostettiin liiankin herkästi. Nyt ne lähtevät halvalla.
Uusien pyörien myynnin huippuvuosi oli 2007. Silloin rekisteröitiin 12 000 moottoripyörää. Viime vuosien uutena myytyjen lisäksi vaihtopyörämarkkinoilla pyörivät tällä hetkellä tuhannet ulkomaan tuontipyörät. Koko Euroopan hintataso on laskenut. Se näkyy myös meillä.
Moottoripyöräliikkeillä on tukalat oltavat. Myyntikausi on tältä vuodelta ohi, eikä kauppa käynyt.
Käytettyjen moottoripyörien hinnat romahtivat
5
256
Vastaukset
- kohtarysähtää
Juu,tuli sama uutinen luettua TV:stä uutissivuilta, onhan nuo pyörät todella kalliita olleet ja veikkaan jotta hinnat laskee vielä rajusti syksyä kohden, tällä hetkellä tosiaan liikkeistä saa helposti paremman kaupan kun yksityiseltä ostaessa, ei taida arvo pysyä tallissa seisottaen ja hyvä näin.
- Rockari Roll!
Näyttäkää edes yksi esimerkki hinnan romahtamisesta! kertokaa oikeaa faktaa ja esittäkää esim liikkeiden entinen hinta ja nykyinen hinta.
- tonninen
OVH HINTOJAJAHAN PIDeTÄÄN vain korkeina maahantuonnin estämiseksi
vain naivit tullivirkailijat uskovat enää näihin hintoihin....
tonni pois hinnoista niin ollaan oikealla tasolla
- 650drag star
Noh tuossa keväällä myytiin 650 yamahaa 6490 ja nyt oli hintalappu 5500euroa. MP-liike. Aika kova tiputus ja nyt alkaa hinta oleen markkinoiden halvempia
- kawatsaki 900
Aika alaarvoisia tarjouksia tullut. 5700euron peli niin tarjoukset ollut luokkaa 4000 ja 4500 jos tuot sen 300km päähän..... voi voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374